Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas puhvel »

No sattusin siia teemasse ja tunnen, et peaks ka piuksatama veits.
Nimelt jeebi remondi ja Pärnu kohta. Kevadel-suvel olin nats hädas oma grandiga, no käigud sassis, parking puudus, käivitus neutraali pealt jne. Ise ma polnud Eestis, leppisin pojaga kokku, et toob auto mulle Soome. No ja enne käib Pärnu silberist läbi selle käimakasti murega. Läkski, reede õhtuks sai aja....korda tehti....igasugu katted ära kistud, pakiruumi visatud, kinnitused puruks. Arve kenasti käimakasti korrastus mingi 20-30 euri ( täpselt ei mäleta ) ja kestis see korrastus u 40 km :shock:
Vaatamata sellele sõitis poiss muidugist laup hommik Eestist minema temaga ja ei hakanud mina koheselt omale telef arveid kerima, et silberiga vaielda.

Mingi pooleteist kuu pärast, kui Eesti tagasi tulin, läksin Pärnu silberisse, et ma raha nagu ei küsigi aga tehke mulle selgeks miks te seda värki pidama ei saa.

...no seal käimakasti peal mingine elekrooniline plokk ja see kulunud, korrasta palju tahad, signaal lõpuks ikka vale pidama ei jää, uus plokk tarvis.

...ok, mis maksab siis ?

...oi see kirves, kohe vaatan...400 euru pluss töö.

...selge, head päeva.

Leidsin mehe, kes autole juhtme järgi pistis ja tark aparaat näitas, et mehaaniline viga hoopis.
Tuttav külasepp tõstis auto üles, keeras mingid logisevad poldid kinni ja korras....

Enne seda oli sama auto Pärnu silberis remondis, eelmine omanik viis, arve veermiku remondi kohta 840 euru. Mina ostsin auto välja sealt ja viisin mujale mootori remonti, seal öeldi, et vii silberisse tagasi, rooliotste kaitse rehvid on rahkunud...arve peal, et uued B osa otsad. Küsin silberist, et mis värk on ? Vastati, et nemad B osadele mingit garanti ei anna. Mootori remondi tüübid pakkusid, et on pandud taastatud otsad ja vanad katted.

Ei ma viitsinud nendega rohkem sõdida, tänaseks omal kulul uued rehvid peal, sest kaks olid juba täiesti minema lennanud.
Aa, unustasin, et auto seisis terve talve silberi õuel, et siis mingi poole aasta seismisega pidid need rehvid rahkuma.
Ja hiljem selgus veel, et vaatamata``tõsisele``veermiku remondile oli mingi esisilla ja kere vahelise varda puks täiesti läbi, mis tekitas jubeda roolilokse moodi efekti.

Arvake ära, kas ma lähen kunagi elus veel Pärnu silberisse ?
XC 70
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas puhvel »

No ei ole kaitserehvid...k u m m i d on :) :)
XC 70
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 732
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas maksipoiss »

Ma arvan, et kui juhtud puldi või võtme ära kaotama lähed küll, aga muidu mitte :)
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas puhvel »

Pärnu prismas vist oli võtmevalmistaja kelle käest uurisin asja, ütles, et süütevõti, millel see väike elektroonika sees, täitsa võimalik teha, toorikud olemas. Lubasin järg kord läbi astuda, kuna oli kiire, 40 euru ja olemas.
A esindus suudab pulti sebida ?
XC 70
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas puhvel »

Ok, mul Pärnu TopPartsist kah kogemus :x
Seal keski tädi pealik. Läksin sellise jutuga, et pidurid jäävad peale ja miljon muud viga tundub kah olema. Selgus, et temal paar head mehaanikut soome putku pannud, kuna ta ei jaksa piisavalt maksta palgakest. Noh aga keegi hea peretuttav käib aegajalt, päästab teda, teeb üht teist, piduritega saab hakkama.
Kena, kaup koos, kuupäev, kellaaeg paigas, mina kohal. Keski onu toimetab jah veel eelmise auto kallal ja noormees assisteerib. Tõstetakse mu massin üles, onul läheb veel nats aega eelmise juures ja noormees asub minu oma kallale. Vaatan mina ja vaatan ja kõhklus poeb hinge. Ütlen siis noormehele, et ole nüüd täitsa ja ära näpi mu massinat, tundub, et sa ei jaga matsu. Ütleb, et jah ma e simest päeva :roll: pärast selgus, et ei tea kudapidi keermedki käivad :!:
Ok, onu vabaneb ja tehakse korda need pidurid. Uued klotsid ja määret kolbide vahele ja väidetavalt kinni ei jää enam.
Jõuan napilt Pärnust välja ja saan aru, et pidurid täiesti kinni. Helistan tädile, tööaeg läbi kah juba, et näe seuke jama nüüd. Pakkus mingeid vastuvõetamatuid variante, ei miskit tarka tolleks hetkeks.
Jahutasin pidurid maha ja olles veendunud, et nad pole enam peal jätkasin sõitu. Mingi 40km oli minna, üritasin seda teha nii, et üldse pidurit ei puudu. Kohale jõudsin.
Järgmine päev räägin juhtunust tuttavale sepale....ütleb, et nii ei saagi neid pidureid tööle, tuleb treipingis need tekstoliidi sarnased kolvid sedavõrd lopeks lihvida, et näpuga lähevad sisse. TopPartsis pigistati pitskruvidega vägisi.

Ühesõnaga külasepp võttis uuesti kõik lahti ja tegi õigeks. Ja mina veel ei usaldanud, et silberid ja toppartsid ikka vastava margi spetsid....

Pärnu toppartsist sain tööraha tagasi ja nüüdseks ei tea ma ühtegi usaldusväärset kohta Pärnus, kus remontida grandi.
XC 70
Krooniline
Rock Crawler
Postitusi: 687
Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas Krooniline »

puhvel kirjutas:Ok, mul Pärnu TopPartsist kah kogemus :x
Seal keski tädi pealik. Läksin sellise jutuga, et pidurid jäävad peale ja miljon muud viga tundub kah olema. Selgus, et temal paar head mehaanikut soome putku pannud, kuna ta ei jaksa piisavalt maksta palgakest. Noh aga keegi hea peretuttav käib aegajalt, päästab teda, teeb üht teist, piduritega saab hakkama.
Kena, kaup koos, kuupäev, kellaaeg paigas, mina kohal. Keski onu toimetab jah veel eelmise auto kallal ja noormees assisteerib. Tõstetakse mu massin üles, onul läheb veel nats aega eelmise juures ja noormees asub minu oma kallale. Vaatan mina ja vaatan ja kõhklus poeb hinge. Ütlen siis noormehele, et ole nüüd täitsa ja ära näpi mu massinat, tundub, et sa ei jaga matsu. Ütleb, et jah ma e simest päeva :roll: pärast selgus, et ei tea kudapidi keermedki käivad :!:
Ok, onu vabaneb ja tehakse korda need pidurid. Uued klotsid ja määret kolbide vahele ja väidetavalt kinni ei jää enam.
Jõuan napilt Pärnust välja ja saan aru, et pidurid täiesti kinni. Helistan tädile, tööaeg läbi kah juba, et näe seuke jama nüüd. Pakkus mingeid vastuvõetamatuid variante, ei miskit tarka tolleks hetkeks.
Jahutasin pidurid maha ja olles veendunud, et nad pole enam peal jätkasin sõitu. Mingi 40km oli minna, üritasin seda teha nii, et üldse pidurit ei puudu. Kohale jõudsin.
Järgmine päev räägin juhtunust tuttavale sepale....ütleb, et nii ei saagi neid pidureid tööle, tuleb treipingis need tekstoliidi sarnased kolvid sedavõrd lopeks lihvida, et näpuga lähevad sisse. TopPartsis pigistati pitskruvidega vägisi.

Ühesõnaga külasepp võttis uuesti kõik lahti ja tegi õigeks. Ja mina veel ei usaldanud, et silberid ja toppartsid ikka vastava margi spetsid....

Pärnu toppartsist sain tööraha tagasi ja nüüdseks ei tea ma ühtegi usaldusväärset kohta Pärnus, kus remontida grandi.
Seda Jeep`i pidurite teemat peaks teadma juba ka iga Jeep`i omanik siin foorumis :D Teinekord uuri siit. Seda teemat lahatud küllaga.
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas Pomo »

Krooniline kirjutas: Seda Jeep`i pidurite teemat peaks teadma juba ka iga Jeep`i omanik siin foorumis :D Teinekord uuri siit. Seda teemat lahatud küllaga.
mul ka korra kinni jooksnud pärast vahetust. Aitas teises kohas üleremontimine. Mis teema sellega on, äkki viitad?
teex yhe zuicu
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 732
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas maksipoiss »

Kus Pärnus see prisma on? Võti (õigemini kõik allesolevad võtmed uuesti)ka vaja ju autoga "ära harjutada", muidu ainult paneb korra käima ja sureb välja jälle. Ja pärast kaotatud võtmega enam käima ei pane. Seda kui sa poissi auto juurest eemale ajasid ma isegi nägin ja kogemusest nad õppisid, sest minu tagumiste seisu- ja sõidupiduritega said täitsa korralikult hakkama.
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas puhvel »

Sry, mitte prisma vaid maxima ikka, papiniidu ristist kaks foori linna poole.
Aga maksipoiss, kuda see võtme harjutamine käib ?
XC 70
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas ibra »

Võtme harjutamine on järgmine.

(1) The first step of course is to acquire a blank transponder key. These can be purchased from your Jeep dealer or bought online. Online prices are usually around $20.00. You can then take the blank key along with one of your original keys to any key maker or locksmith and have it cut to match, just like with any other key.

(2) Insert one of the two valid Sentry Keys into the ignition switch and turn the ignition switch to the On position.

(3) After the ignition switch has been in the On position for longer than three seconds, but no more than fifteen seconds, cycle the ignition switch back to the Off position. Replace the first valid Sentry Key in the ignition switch lock cylinder with the second valid Sentry Key and turn the ignition switch back to the On position. The second valid Sentry Key must be inserted in the lock cylinder within fifteen seconds of removing the first valid key.

(4) About ten seconds after the completion of Step 3, the SKIS indicator in the instrument cluster will start to flash and a single audible chime tone will sound to indicate that the system has entered the Customer Learn programming mode.

(5) Within sixty seconds of entering the Customer Learn programming mode, turn the ignition switch to the Off position, replace the valid Sentry Key with a blank Sentry Key transponder, and turn the ignition switch back to the On position.

(6) About ten seconds after the completion of Step 5, a single audible chime tone will sound and the SKIS indicator will stop flashing, stay on solid for three seconds, then turn off to indicate that the blank Sentry Key has been successfully programmed. The SKIS will immediately exit the Customer Learn programming mode and the vehicle may now be started using the newly programmed valid Sentry Key.

Each of these steps must be repeated and completed in their entirety for each additional Sentry Key that is to be programmed. If the above steps are not completed in the given sequence, or within the allotted time, the SKIS will exit the Customer Learn programming mode and the programming will be unsuccessful. The SKIS will also automatically exit the Customer Learn programming mode if it sees a non-blank Sentry Key transponder when it should see a blank, if it has already programmed eight (8) valid Sentry Keys, or if the ignition switch is turned to the Off position for more than about fifty seconds.

NOTE: If an attempt is made to start the vehicle while in the Customer Learn mode (SKIS indicator flashing), the SKIS will respond as though the vehicle were being started with an invalid key. In other words, the engine will stall after about two seconds of operation.

NOTE: Once a Sentry Key has been programmed as a valid key to a vehicle, it cannot be programmed as a valid key for use on any other vehicle.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas puhvel »

Jessukene, pole ma nii pädev inglises, et korralikult aru saada sellest ja tõlkesse kah ei oska panna :oops:
XC 70
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas ibra »

puhvel kirjutas:Jessukene, pole ma nii pädev inglises, et korralikult aru saada sellest ja tõlkesse kah ei oska panna :oops:
(1) Esimene samm on muidugi omandada tühi transponder võti. Need saab osta oma Jeep müüja või osta online. Hetkel hinnad on tavaliselt umbes $ 20.00. Seejärel saate võtta tühja võti koos ühe oma originaal võtmed suvalist klahvi tegija või lukksepp ja on see lõigatud sobitada, nagu muude võtmeisikutega.

(2) Aseta üks kahest kehtiv Sentry võtme süütelukku ja keerake süütevõti asendisse.

(3) Pärast süütelüliti on asendis kauem kui kolm sekundit, kuid mitte rohkem kui 15 sekundit, tsükli süütelukk tagasi asendisse OFF. Asenda esimene kehtiv Sentry Sisestage süütevõti lukusüdamiku teise kehtiv Sentry Key ja keerake süütevõti tagasi asendisse ON. Teine kehtiv Sentry Key peab olema sisestatud lukusüdamiku viieteistkümne sekundi jooksul kõrvaldada esimese kehtiv võti.

(4) Umbes kümme sekundit pärast lõpetamist 3. etapp, suusad näitaja armatuurlaual hakkab vilkuma ja ühe kuuldav kellamäng kõlab näitab, et süsteem on hakanud Tellija Õpi programmeerimise režiimis.

(5) Kuuekümne sekundi sisenemist Tellija Õpi programmeerimisrežiimis, keerake süütevõti asendisse OFF, asendada kehtiv Sentry Key tühja Sentry Key transponder, ja keerake süütevõti tagasi asendisse ON.

(6) Umbes kümme sekundit pärast lõpetamist Samm 5 ühe kuuldav kellamäng kõlab ja suusad indikaator lõpetab vilkumise, jäävad tahked kolm sekundit, seejärel lülitage mis näitab, et tühi Sentry Key on edukalt programmeeritud. SUUSAD kohe väljuda Tellija õppida programmeerimine režiim ja sõiduki võib nüüd hakkasin kasutades äsja programmeeritud kehtiv Sentry Key.

Kõiki neid etappe tuleb korrata ja täidetakse täies ulatuses iga täiendava Sentry Key et on võimalik programmeerida. Kui ülaltoodud juhised ei ole valmis antud jada, või õigel ajal, suusad väljub Tellija õppida programmeerimine režiim ja programmeerimine ei õnnestu. Suusad ka automaatselt väljumiseks Tellija Õpi programmeerimise režiimis, kui ta näeb mitte-tühi Sentry Key transponder, kui ta peaks nägema tühja, kui ta on juba programmeeritud kaheksa (8) kehtiv Sentry Võtmed, või kui süüde keeratakse üles Väljas ametikohale rohkem kui umbes 50 sekundit.

MÄRKUS: Kui püütakse alustada sõiduk, samas kui Tellija Õppimisrežiim (suusad indikaator vilgub), suusad vastame sellele, et sõiduk hoiti algas kehtetu võti. Teisisõnu, mootor seiskub pärast umbes kahe sekundi järel.

MÄRKUS: Kui Sentry Key on programmeeritud nii kehtiv võti auto ei saa programmeerida kehtiva võtme kasutamiseks muu sõiduk.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas puhvel »

Vot suured tänud, abiks vast nii mõnelegi.
XC 70
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas tanel »

Ibra, ära enam nii tee, eks.

Kui laiskus ei luba google järel korrektuuri teha, jäta parem "tõlkimata". See keelevägistus paneb pea ja silmad valutama.
Tore muidugi, et hädaline läbi närida suutis end sellest ja vaatamata kõigele abi saada, aga foorumis selline jamps üleval rippumas on lihtsalt piinlik.
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Kus käib hoolduses/remondis sinu Jeep?

Postitus Postitas ibra »

Ära vingu, kui ei meeldi, tee ise korrektuur.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”