posu küsimusi TJ wra kohta

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

posu küsimusi TJ wra kohta

Postitus Postitas tanel »

Hei,

sai omale 2001 aasta 4-banger ära lohistatud. :) Saab dailydriveriks ja softroaderiks, kolliks ei ehita ja päris uppuma ei lähe.

Mingit owners manuali paraku kaasa ei tulnud. Sellega seoses tekkis küsimusi, loodetavasti oskavad wra'sid pidanud tegelased neile siin vastata. :)

Esmalt, mahladest.

-------
Transmission: For AX5 transmission, manufacturer recommends SAE 75W-90 gear lube with GL-3 API rating.
Transfer case: On 2001 models, manufacturer recommends Mopar ATF+4 type 9602 fluid.
-------

1) Saan ma siit õigesti aru ja peab see info paika, et käimakasti (manuaal) siis GL-3 õli ja vahekasti ATF-4? Kas pigem vastupidi ei peaks olema???

2) Mis õli mootorisse valada by the book ja mis on mootori õlivahetuse intervall?

3) Mis on rihma vahetuse intervall?

4) Kas inff õige, et sildadesse GL-5 passib?

5) Netist lugedes silma jäänud, et soovitatakse suht regulaarselt ka sildade hoovastikku ja liigendeid määrida (ja mitte teenindusele selle eest pappi maksta 8) ), tasub sellele tõsisemalt tähelepanu pöörata (soovitati lausa iga 5k järel) ja kui jah, mis möga selleks hea kasutada oleks?

6) Kas on pointi ka pidurites DOT-3 ära vahetada, või ei?
Vedelik on nõks alla "min" märgi... et kas sorts peale valada lihtsalt või kogu pidu koos õhutamise ja kõige muuga ette võtta?

Ja kui juba jutuks tuli - kuidas käitutakse roolivõimu õliga? Kas seda ka vahetatakse by the book või ei?

7) Mis sodi radikasse valada? :) On seal mingit vahet ka, või tuleks a la poodi minna ja potsikute pealt kraade vaadata lihtsalt?



Mõte, et teeks suurema loputamise ja rihmavahetuse kohe ära, süda rahulikum. Väidetavalt läbisõitu küll 35k vaid, üldine konditsioon täitsa vastab sellele, eelmine õlivahetus 5k tagasi tehtud vms, aga ikkagi... süda rahulik siis. :)

Veel - eelmine omanik ütles autot üle andes, et kaks katust kaasa küll, aga algselt on tegu softtop variandiga, ehk siis pole ühendatud tagaakna kojamees ja pesur. Armatuuri vaadates ei hakka seda rear window defrosti silma küll. Teab keegi, kas see tähendab suuremat juhtmete ja vooliku vedamist tagaakna juurde, või on küsimus rohkem ühendamistes ja lüliti välja toomises? Pole jõudnud nii laiali kiskuda kõike veel, eks seda nokitsemist ja uurimist jätku nüüd jupiks ajaks..


Kari rumalaid küsimusi, aga esimene auto endal pidada, mis ainult teeninduse vahet ei käi. :) Algaja asi...


P.S: kui kellelgi metsakolli ehitamisest (kui meil üldse on TJ kolle) kuskile vedelema jäänud keskkonsooli tuhatoos, andke märku. Mul haigutab seal tühi auk, tops ise on kuhugi aegade hämarusse jäänud...
tegime pulli, aitab
Henry79
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: N Okt 27, 2005 5:54 pm
Kontakt:

Postitus Postitas Henry79 »

Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”