Pooltelje ristide vahetus

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Volvoman
Mudder
Postitusi: 51
Liitunud: E Juun 28, 2004 9:38 pm

Pooltelje ristide vahetus

Postitus Postitas Volvoman »

Tere.

Kas keegi viitsiks kirjeldada Wrangleri esimeste pooltelgede ristide vahetuse protseduuri? Et mis tuleb lahti keerata ja mis järjekorras?
Ja kuidas ristid välja käivad,mingit stopperseibi nagu kardaaniristil ma seal küljes ei näinud.

Martin
Kasutaja avatar
usajansa
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: T Mai 03, 2005 3:36 pm
Asukoht: Harjumaa, Rae
Kontakt:

Re: Pooltelje ristide vahetus

Postitus Postitas usajansa »

Volvoman kirjutas:Tere.

Kas keegi viitsiks kirjeldada Wrangleri esimeste pooltelgede ristide vahetuse protseduuri? Et mis tuleb lahti keerata ja mis järjekorras?
Ja kuidas ristid välja käivad,mingit stopperseibi nagu kardaaniristil ma seal küljes ei näinud.

Martin
ratas alt,keskmine poolassi mutter lahti ja kyljest,pidurisuport lahti ja koos klotsidega ja pidurikettaga eemaldada,hub koos laagriga keera lahti ,kinnitub kolme poldiga sisekyljelt ning haamri abil kopsid liikuma ja
käepäraste vahenditega ,mis sul on pead ta ilma laagrit lõhkumatta sealt oma pesast eemaldama.pole keeruline ,kuid kannatlik peab olema kui esmakordselt teed.siis poolass välja ning kruustangide või siis taas käepäraste vahenditega pead risti kybaraid kardaanisilma tagasi pressima ,eemaldama kybara soonest stopperid ,mis jäävad silma sisekyljele siis ( vastavalt kogemustele haamerdad või pressid )ristikybarad välja .vahetad risti ja kõik vastupidises järjekorras tagasi.

Jaanus
Seal kus lõpeb tee, algab seiklus
Gaz 66, Uaz 33031, Uljaz 31512 projekt, Gaz 69 komandirski jt
Volvoman
Mudder
Postitusi: 51
Liitunud: E Juun 28, 2004 9:38 pm

Postitus Postitas Volvoman »

Tänud.

Aga kui võtta ära support ja keerata hub lahti,kas siis ei tule kogu kompott koos poolassiga välja?
Kasutaja avatar
usajansa
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: T Mai 03, 2005 3:36 pm
Asukoht: Harjumaa, Rae
Kontakt:

Postitus Postitas usajansa »

ketas on ju nagunii lahti ja egas seal peale kaitsepleki polegi midagi ,mis ära peaks tulema
Seal kus lõpeb tee, algab seiklus
Gaz 66, Uaz 33031, Uljaz 31512 projekt, Gaz 69 komandirski jt
Volvoman
Mudder
Postitusi: 51
Liitunud: E Juun 28, 2004 9:38 pm

Postitus Postitas Volvoman »

usajansa kirjutas:ketas on ju nagunii lahti ja egas seal peale kaitsepleki polegi midagi ,mis ära peaks tulema
Ma mõtlesin,et kas saab poolassi otsa mutri jätta lahti keeramata?
Kasutaja avatar
usajansa
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: T Mai 03, 2005 3:36 pm
Asukoht: Harjumaa, Rae
Kontakt:

Postitus Postitas usajansa »

Volvoman kirjutas:
usajansa kirjutas:ketas on ju nagunii lahti ja egas seal peale kaitsepleki polegi midagi ,mis ära peaks tulema
Ma mõtlesin,et kas saab poolassi otsa mutri jätta lahti keeramata?
pole mõtet oma tegemisi raskeks teha.sa ei saa ilma poolassi laagrist eemaldamatta riste vahetada ,kuna väga keeruline on risti pressimine ja vahetus.samas kui huvitavalt ja keeruliselt siis kyll. :lol:
Seal kus lõpeb tee, algab seiklus
Gaz 66, Uaz 33031, Uljaz 31512 projekt, Gaz 69 komandirski jt
Volvoman
Mudder
Postitusi: 51
Liitunud: E Juun 28, 2004 9:38 pm

Postitus Postitas Volvoman »

Ristid vahetatud,aga nüüd järgmine mure:
milline tihend käib wrangleri esisilla tala otsa ja pooltelje vahel?Praegu on pooltelje küljes metallist krae ning selle ja silla vahel on 2mm vaba ruumi.Poest anti mulle kataloogi järgi mingi kummirõngas,aga selle keskmine auk on oluliselt suurem,kui pooltelg ja mulle tundub,et see ei jää sinna kauaks.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Seal ei käi tihendit, simmer on vahetult difri kõrval.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Volvoman
Mudder
Postitusi: 51
Liitunud: E Juun 28, 2004 9:38 pm

Postitus Postitas Volvoman »

erik kirjutas:Seal ei käi tihendit, simmer on vahetult difri kõrval.
Simmer küll,aga kas seal otsas ei käi midagi,et muda sillatalasse ei läheks?
Või ei ole selle pärast vaja muretseda,kõik mis sinna satub tuleb ise välja ka?
Kasutaja avatar
Xim
Fitting 38"
Postitusi: 308
Liitunud: E Apr 10, 2006 4:28 pm
Asukoht: Lõuna-osariigid

Postitus Postitas Xim »

ma ei saa asjast nüüd aru, et mis sul seal siis ennem oli kui lahti võtsid?

panen siia pildi enda silla otsast ehk on abiks.

Pilt
Volvoman
Mudder
Postitusi: 51
Liitunud: E Juun 28, 2004 9:38 pm

Postitus Postitas Volvoman »

Umbes selline ongi,nagu pildil.Kas see rõngas,mis on pooltelje küljes on metallist ?Minu masinal on selle rõnga ja sillatala vahel 2mm vahe,mulle tundub,et sealt võib liiga palju sodi sisse minna.Rõngas ise on ka õhem,u.1mm plekist
Kasutaja avatar
Xim
Fitting 38"
Postitusi: 308
Liitunud: E Apr 10, 2006 4:28 pm
Asukoht: Lõuna-osariigid

Postitus Postitas Xim »

minul on see valge rõngas igaljuhul plastikust ja kui ma õieti mäletan siis mingit plekist rõngast seal ei olnud. praegu ei saa vaatama minna, aga uurisin siia pandud varuosakataloogi ja kas sinna äkki ei peaks minema jupp numbriga 9.364 või 9.368 aga kindel ei ole. vaata uuri ise.

Pilt

aga mida mina arvan, lase treialil teha sinna mingi selline teflonist puks siis vahele mis selle 2mm ära täidab. kui sa täpsete mõõtmetega joonise ise valmis teed siis on see mingi 5min töö.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”