GC pidurdab pöördel
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
GC pidurdab pöördel
Kui vaikse veeremisega pöörad(rattad väljas), siis nagu pidurdab hoo maha. Eelisel autol(Terracan) ku 4WD HI sees oli, siis ka pidurdas ja pöörderaadius muutus suuremaks. Leidsin foorumist ka selle kohta mingit juttu, aga see jäi natuke segaseks(visko sidur ja 12000.- raha jm). Kas nii peab olema või on jälle mingi suurem remont ootamas? Kui mõnel GC spetsil on võimalust ja aega ehk vaataks ja katsuks üle.
Mina olen nii rikas*, et osta odavaid asju.
*loe loll
*loe loll
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui keskdiferentsiaal puudub (Terracani 4H) või on lukus, siis see olukord on normaalne.
Soovitan lugeda: http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
Soovitan lugeda: http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Sorry, ma suhteliselt võhik selles asjas . Sellest ma saan aru, milleks differ on. Eeldan, et minu GCl on keskdiffer, sest ta ju pidev 4WD(part ja ful time or smth lülitused). Kas eelnevast jutust võib järeldada, et lukk on siis peal ja kastil mingi viga küljes?
Mina olen nii rikas*, et osta odavaid asju.
*loe loll
*loe loll
GC pidurdamisel poob
Sa kontrolli õlid üle. Vahekastis peab olem õige tasapind ja ka õige õli, sildades samuti.
Hiljuti sai ühe Cherokeega sama asja nuputatud ja kogu idu oli õlis.
Lauri.
Hiljuti sai ühe Cherokeega sama asja nuputatud ja kogu idu oli õlis.
Lauri.
Liivasel pinnasel kõik ilus ja tore, aga hoo pidurdab maha ikka. Mis ta muidu tegema peab või ei pea?Edgar1 kirjutas:Proovi liivasel pinnal ja vaata mida ühele ja teisele poole keeramisel teeb.
armiline kirjutas:Sa kontrolli õlid üle. Vahekastis peab olem õige tasapind ja ka õige õli, sildades samuti.
Seda õlide asja ma ise ka mõtlema jäänud. Kui palju ja mis õli kastis ja sildades käib?
Mina olen nii rikas*, et osta odavaid asju.
*loe loll
*loe loll
Ma arvasin enda grandil(quadra) ka seda ''poomist'' normaalseks, aga järjest enam hakkas tunduma et midagi valesti ja siis tuli ilmsiks et tagumine difffer kinni keevitatud. Mul poos ikka nii kõvasti et väikse hoo pealt jäi seisma ja uuesti liikumise jaoks pidi päris korralikult pedaali muljuma. Suurema hooga keerates oli sinine pilveke ümber ratta. Äkki sul ka kokku keevitatud.
Tõsta auto tõstuki peale ja aja rattaid ringi,ning sa saad sealt vastuse kas on differ kinni keevitatud või mida iganes.Tyrk kirjutas:Ma loodan, et mul ei ole keevitatud. Mul ikka võteb ühe või teise ratta ringi. Aga eks reedel paistab, siis plaanis kasti, sildade õlid jm üle vaadata.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
No ilmselt on midagi kastis sees kinni jooksnud, aga tehase poolt pakuti üheks veaks kiiruseandurid. Keskdiffer lukustub siis, kui kiiruseandurid tunnetavad kiiruse erinevust ees ja taga ning lülitab keskdifri järgi.Tyrk kirjutas:Minul jälge ei tee. Aga mis ravi on kui keskdiffer kinni?Arxs kirjutas:Oli sama viga, keskdiffer oli kinni jooksnud ja välja keerates pidurdas,
Meil ei olnud viga kiiruseanduris ja esindus alles tegeleb probleemiga, sest tehas uut vahekasti ei andnud(hinnaks 115 000.-) ja laseb garantii korras muidugi uurida, mis võib olla veel viga.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR