Jeep WJ 2.7 ei käivitu sooja mootoriga
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep WJ 2.7 ei käivitu sooja mootoriga
Tere.
Uurin kas kellelgi on mõtteid/kogemusi.
Mure järgnev: Jeep 2.7.
Auto võib seista kuu aega ja käivitub koheselt väga hästi. Ka -12 kraadiga polnud mingit ketramist ega puterdamist - käis ilusti.
Kui käia sõitmas ja lasta mootori temp normi ja masin välja suretada ning koheselt käivitada siis võibki käiama jääda, esimesel sekundil korraks lubab aga see on ka kõik Samuti on vahepeal sõites täielik jõukadu, siis jälle toimib ilusti.
Käivitamise ajal soojana on fuel pressure kohe 270bari, nukk ja vänt on in-sync, jahutustempi andur annab õige temperatuuri. Lati otsast surveanduri lahti võtmine käivitust ei mõjutanud.
Lisan veel, et kui auto seisab sooja mootoriga ala 15min siis läheb väga hästi jälle käima…
Veakoode ei näita peale nukaanduri - aga mul on ka varasemalt 2.7’tel see viga olnud, ja lives on syncis.
Kas võib nalja teha EGR klapp, mis mingis olekusse kinni jäänud? Või mõjutaksid kütuseaurud sooja mootoriga kuidagi käivitust?
Uurin kas kellelgi on mõtteid/kogemusi.
Mure järgnev: Jeep 2.7.
Auto võib seista kuu aega ja käivitub koheselt väga hästi. Ka -12 kraadiga polnud mingit ketramist ega puterdamist - käis ilusti.
Kui käia sõitmas ja lasta mootori temp normi ja masin välja suretada ning koheselt käivitada siis võibki käiama jääda, esimesel sekundil korraks lubab aga see on ka kõik Samuti on vahepeal sõites täielik jõukadu, siis jälle toimib ilusti.
Käivitamise ajal soojana on fuel pressure kohe 270bari, nukk ja vänt on in-sync, jahutustempi andur annab õige temperatuuri. Lati otsast surveanduri lahti võtmine käivitust ei mõjutanud.
Lisan veel, et kui auto seisab sooja mootoriga ala 15min siis läheb väga hästi jälle käima…
Veakoode ei näita peale nukaanduri - aga mul on ka varasemalt 2.7’tel see viga olnud, ja lives on syncis.
Kas võib nalja teha EGR klapp, mis mingis olekusse kinni jäänud? Või mõjutaksid kütuseaurud sooja mootoriga kuidagi käivitust?
Viimati muutis Nivaa, E Nov 20, 2023 9:10 pm, muudetud 3 korda kokku.
Re: Jeep WJ 2.7 kütteprobleem, fuel-cut
Kunagi olen 2,7 CRD kütuse etteandepoole tarbeks välja otsinud järgmised varuosakoodid (mehaanilise etteandepumba oma pole), osta saab hästi varustatud varuosakauplustest:
Salongipoolse rõhuregulaatori remondikomplekt: F 00N 000 071
Kõrgsurvepumba remondikomplekt: F 01M 101 455
Kõrgsurvepumba võlli simmer: F 00R 0P0 253
Pihusti tagasivoolu O-rõngas: F00VP01003
Õhu pääsemisel trassi läheneks mina kõigepealt kütusefiltri ja tihendite vahetusega, kõigi O-rõngaste vahetusega filtri juurest kuni kõrgsurvepumbani + tagasivoolu O-rõngad. Lisaks on tal filtri juures tagasivoolu kolmik (filtrisse/paaki vastavalt temperatuurile). Teoreetiliselt vist võib pihusti juurest ka seismisega õhku imeda, töötamise ajal kahtlane... Kõrgsurvepumba ja etteandepumba lahkamise jätaks viimaseks selles reas.
Salongipoolse rõhuregulaatori remondikomplekt: F 00N 000 071
Kõrgsurvepumba remondikomplekt: F 01M 101 455
Kõrgsurvepumba võlli simmer: F 00R 0P0 253
Pihusti tagasivoolu O-rõngas: F00VP01003
Õhu pääsemisel trassi läheneks mina kõigepealt kütusefiltri ja tihendite vahetusega, kõigi O-rõngaste vahetusega filtri juurest kuni kõrgsurvepumbani + tagasivoolu O-rõngad. Lisaks on tal filtri juures tagasivoolu kolmik (filtrisse/paaki vastavalt temperatuurile). Teoreetiliselt vist võib pihusti juurest ka seismisega õhku imeda, töötamise ajal kahtlane... Kõrgsurvepumba ja etteandepumba lahkamise jätaks viimaseks selles reas.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 128
- Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm
Re: Jeep WJ 2.7 kütteprobleem, fuel-cut
Infoks, kütuseliini o-rõngaste mõõt on 8x2,5mm, Baltflex nt müüb kütuse- ja õlikindlaid tihendeid mõnikümmend senti tk. Ise just tulin garaažist vahetamist.. fuel cut'i sõidu ajal ei teinud, aga peale viimast nende vollade näppimist hakkas pulli tegema käivitudes. Läks kohe ilusti käima, aga suri peale paari sekundit maha. Siis pidin käiama kütuse üles uuesti. Railis õhk sees. Kuna enne filtrit pealevoolul on klapp vahel, siis paagini mahavajumist ei kahtlustanud, lisaks ksp all lekib kergelt tükk aega juba. Nüüd siis näha kas jääb kuivaks või tuleb ksp ise ka maha võtta.
Filtri muret mul pole, enne minu kätte jõudmist on originaal minema visatud. Sellega õnneks lihtne.
Palju õnne on muidugi plastikust klambritega, mis purunevad esimesel puutumisel. Küll mitte klamber ise õnneks, aga plastikrõngas, mis peaks neid korpuse soones kinni hoidma. Selle vastu aitab ajutine-igavene nipukas, jääb ilusti ümber klambrite, hoiab ideaalselt kinni. Tüütu ainult kui korduvalt maha vaja võtta.
Filtri muret mul pole, enne minu kätte jõudmist on originaal minema visatud. Sellega õnneks lihtne.
Palju õnne on muidugi plastikust klambritega, mis purunevad esimesel puutumisel. Küll mitte klamber ise õnneks, aga plastikrõngas, mis peaks neid korpuse soones kinni hoidma. Selle vastu aitab ajutine-igavene nipukas, jääb ilusti ümber klambrite, hoiab ideaalselt kinni. Tüütu ainult kui korduvalt maha vaja võtta.
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Re: Jeep WJ 2.7 ei käivitu sooja mootoriga
Väike upgrade.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2402
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Jeep WJ 2.7 ei käivitu sooja mootoriga
Millise uuenduse siis tegid? Või pidasid silmas kergitamist/päevakajastamist (update)?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Jeep WJ 2.7 ei käivitu sooja mootoriga
Muutsin postituse algteksti ja pöördusin uue murega.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2402
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Jeep WJ 2.7 ei käivitu sooja mootoriga
Klaar.
Kas hõõgküünlad järele lähevad? Ka soojal, kuid kulunud mootoril on vajalik, et need aitaks kaasa.
Kas hõõgküünlad järele lähevad? Ka soojal, kuid kulunud mootoril on vajalik, et need aitaks kaasa.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Jeep WJ 2.7 ei käivitu sooja mootoriga
Armatuuril tuluke põlema ei lähe, kuid peale sõitu välja suretades ja koheselt uuesti käivitades pigem ei oleks justkui küünalde lülituse viga?
Samuti olen proovinud diagnostikaga käsitsi aktiveerida küünalde releed ja pole tulemust andnud.
Samuti olen proovinud diagnostikaga käsitsi aktiveerida küünalde releed ja pole tulemust andnud.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2402
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Jeep WJ 2.7 ei käivitu sooja mootoriga
KAs relee käsitsi lülitades rakendub ja kas KÕIGILE jõuab pinge ka kohale?
Et seal mõni juhe poleks hõõrdunud ja seiskamise raputuse (ja jõukao hetkel) tõttu ei annaks lühist ebasobival hetkel, mille tõttu aju segadusse satub ja ei luba pihusteid avada.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Jeep WJ 2.7 ei käivitu sooja mootoriga
Kontrollin nädalavahetusel üle. Seniks võib veel jagada mõtteid/kogemusi
Re: Jeep WJ 2.7 ei käivitu sooja mootoriga
Veaks osutuks nukaandur. Ehk kellelgi veel abi sellest infost.