Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Tere
Jõudsid ka mured Jeebiga minu õuele .
Tekkis siis täna antud mure,sõiduajal kui tahad kiirendama hakata siis plõks ja mootor enam ei tööta. Panen kasti neutraali jään seisma,mootor käivitub eeskujulikult ja saan jälle mingi aja sõita (sõidu pikkus sõltub tallamise tugevusest) ja kõik kordub taas. Vahetasin kütusefiltri ja sõber proovis teist railiklappi aga ei mingit vahet. Seos tundub olevat temperatuuriga,mida soojem seda rohkem kiusab. Igakord peale väljasuremist läheb uuesti normaalselt käima.
Ette tänades
Zurik
Jõudsid ka mured Jeebiga minu õuele .
Tekkis siis täna antud mure,sõiduajal kui tahad kiirendama hakata siis plõks ja mootor enam ei tööta. Panen kasti neutraali jään seisma,mootor käivitub eeskujulikult ja saan jälle mingi aja sõita (sõidu pikkus sõltub tallamise tugevusest) ja kõik kordub taas. Vahetasin kütusefiltri ja sõber proovis teist railiklappi aga ei mingit vahet. Seos tundub olevat temperatuuriga,mida soojem seda rohkem kiusab. Igakord peale väljasuremist läheb uuesti normaalselt käima.
Ette tänades
Zurik
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Mul just oli sama jama. Pihustid stendi ja saad ilmselt samuti üllatuse osaliseks (lase tagasivoolud ära mõõta).zurik kirjutas:Tere
Jõudsid ka mured Jeebiga minu õuele .
Tekkis siis täna antud mure,sõiduajal kui tahad kiirendama hakata siis plõks ja mootor enam ei tööta. Panen kasti neutraali jään seisma,mootor käivitub eeskujulikult ja saan jälle mingi aja sõita (sõidu pikkus sõltub tallamise tugevusest) ja kõik kordub taas. Vahetasin kütusefiltri ja sõber proovis teist railiklappi aga ei mingit vahet. Seos tundub olevat temperatuuriga,mida soojem seda rohkem kiusab. Igakord peale väljasuremist läheb uuesti normaalselt käima.
Ette tänades
Zurik
Kohapeal lase või moto laiali, kuid kõik toimib, kuid nii kui koormus taha läheb, sureb ära - uuesti käivitusel kõik ok, kuni järgmise korraliku vajutuseni.
1 pihusti täis remont 160.- (koos peale-maha panekuga).
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 813
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Mul oli kunagi sama asi, viga oli mootori juhtmestikus, vasakul pool kimp oli hõõrunud vastu mootori käppa ja kiirendades väänas mootorit ja lühistas pihusti juhtmed ära. Sai juhtmed isoleeritud ja kõik oli korras.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Kas mitte lühistades ei põleta läbi ka kaitsme, mis annab kütuse pealevoolu ehk selline emergency versioon? Mul oli eelmisel ka selline viga, kuid see eeldas ikkagi juba kaitsme asendamist, mitte vaid restart käivitusel.nymmik kirjutas:Mul oli kunagi sama asi, viga oli mootori juhtmestikus, vasakul pool kimp oli hõõrunud vastu mootori käppa ja kiirendades väänas mootorit ja lühistas pihusti juhtmed ära. Sai juhtmed isoleeritud ja kõik oli korras.
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 813
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Mul ei põletanud kaitset läbi, eks seal oleneb mis juhtmed pihta saavad, mul viskas pihusti errori ja suri välja. panid käima ja said edasi liikuda kuni järgmise hetkeni.TiitR kirjutas:Kas mitte lühistades ei põleta läbi ka kaitsme, mis annab kütuse pealevoolu ehk selline emergency versioon? Mul oli eelmisel ka selline viga, kuid see eeldas ikkagi juba kaitsme asendamist, mitte vaid restart käivitusel.nymmik kirjutas:Mul oli kunagi sama asi, viga oli mootori juhtmestikus, vasakul pool kimp oli hõõrunud vastu mootori käppa ja kiirendades väänas mootorit ja lühistas pihusti juhtmed ära. Sai juhtmed isoleeritud ja kõik oli korras.
Kuna aga pihusti juhtmed olid kivikõvaks ka muutunud said kõik uued pandud kuni aju pistikuni.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Võib see kaablikimp seal olla küll, tavaliselt hõõrub roolivarras juhtmetelt rüü puruks ja ongi lühises. Ma enda omal koukisin ka selle kimbu algul laiali, et äkki viga seal, kuid seal oli kõik ilus ja eelmise omaniku poolt juba nipukaga roolivardast eemale tõmmatud.nymmik kirjutas:Mul ei põletanud kaitset läbi, eks seal oleneb mis juhtmed pihta saavad, mul viskas pihusti errori ja suri välja. panid käima ja said edasi liikuda kuni järgmise hetkeni.TiitR kirjutas:Kas mitte lühistades ei põleta läbi ka kaitsme, mis annab kütuse pealevoolu ehk selline emergency versioon? Mul oli eelmisel ka selline viga, kuid see eeldas ikkagi juba kaitsme asendamist, mitte vaid restart käivitusel.nymmik kirjutas:Mul oli kunagi sama asi, viga oli mootori juhtmestikus, vasakul pool kimp oli hõõrunud vastu mootori käppa ja kiirendades väänas mootorit ja lühistas pihusti juhtmed ära. Sai juhtmed isoleeritud ja kõik oli korras.
Kuna aga pihusti juhtmed olid kivikõvaks ka muutunud said kõik uued pandud kuni aju pistikuni.
Kus kandis teemaalgataja asub, saan arvutiga mootori ja kastikoode vaadata, kui huvi.
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
TereTiitR kirjutas:Võib see kaablikimp seal olla küll, tavaliselt hõõrub roolivarras juhtmetelt rüü puruks ja ongi lühises. Ma enda omal koukisin ka selle kimbu algul laiali, et äkki viga seal, kuid seal oli kõik ilus ja eelmise omaniku poolt juba nipukaga roolivardast eemale tõmmatud.nymmik kirjutas:Mul ei põletanud kaitset läbi, eks seal oleneb mis juhtmed pihta saavad, mul viskas pihusti errori ja suri välja. panid käima ja said edasi liikuda kuni järgmise hetkeni.TiitR kirjutas: Kas mitte lühistades ei põleta läbi ka kaitsme, mis annab kütuse pealevoolu ehk selline emergency versioon? Mul oli eelmisel ka selline viga, kuid see eeldas ikkagi juba kaitsme asendamist, mitte vaid restart käivitusel.
Kuna aga pihusti juhtmed olid kivikõvaks ka muutunud said kõik uued pandud kuni aju pistikuni.
Kus kandis teemaalgataja asub, saan arvutiga mootori ja kastikoode vaadata, kui huvi.
Auto asub Kehras, ehk Anija vald.
Proovisin ise vaadata veakoode Launchiga Näitab swirl klapi viga ja rail pressure monitoring. Pihusti vigu ei näinud/näidanud. Peale väljasuremist tuleb rail pressure viga tagasi.
Zurik
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 813
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Kogu mootori juhtmestik on selles ühes kimbus, et kontrolli kas on vigane rooli varda või mootori käpa juurest. Vead on vastavalt mis juhtmed on pihta saanud.zurik kirjutas:TereTiitR kirjutas:Võib see kaablikimp seal olla küll, tavaliselt hõõrub roolivarras juhtmetelt rüü puruks ja ongi lühises. Ma enda omal koukisin ka selle kimbu algul laiali, et äkki viga seal, kuid seal oli kõik ilus ja eelmise omaniku poolt juba nipukaga roolivardast eemale tõmmatud.nymmik kirjutas: Mul ei põletanud kaitset läbi, eks seal oleneb mis juhtmed pihta saavad, mul viskas pihusti errori ja suri välja. panid käima ja said edasi liikuda kuni järgmise hetkeni.
Kuna aga pihusti juhtmed olid kivikõvaks ka muutunud said kõik uued pandud kuni aju pistikuni.
Kus kandis teemaalgataja asub, saan arvutiga mootori ja kastikoode vaadata, kui huvi.
Auto asub Kehras, ehk Anija vald.
Proovisin ise vaadata veakoode Launchiga Näitab swirl klapi viga ja rail pressure monitoring. Pihusti vigu ei näinud/näidanud. Peale väljasuremist tuleb rail pressure viga tagasi.
Zurik
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Infoks, et mul näitas samuti kütuserõhu viga ja koormuse all suri välja. Minu puhul, nagu juba ütlesin, siis 1. pihustil oli kordades suurem tagasivool, kui ülejäänutel (kui teistel tekkis anumatesse vaid pmst tilgad, siis sellel oli anum pool täis).
Aga jah, alusta juhtmestiku kontrollist (seal on omajagu eest ära harutamist, varu õlli ja soe garaaž ) ja kui see korras, lase pihustid stendist läbi.
Aga jah, alusta juhtmestiku kontrollist (seal on omajagu eest ära harutamist, varu õlli ja soe garaaž ) ja kui see korras, lase pihustid stendist läbi.
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
99 protsenti on viga kas pihustites või lati survesolenoidis.
Rail pressure viga ütleb ju ära et viga lati rõhus.Omalajal sai ka sama probleemiga maadeldud a mida kõike tehtud,kuna lihtsalt ei suutnud leppida faktiga et peab pihusteid remontima-vahetama hakkama(seeaeg oli ca 300 tk).
Lõppkokkuvõtteks raiskasin hunniku raha mõttetuse peale olin 3 kuud vigase masinaga ja lõpuks läksid ikka pihustid remonti.
Rail pressure viga ütleb ju ära et viga lati rõhus.Omalajal sai ka sama probleemiga maadeldud a mida kõike tehtud,kuna lihtsalt ei suutnud leppida faktiga et peab pihusteid remontima-vahetama hakkama(seeaeg oli ca 300 tk).
Lõppkokkuvõtteks raiskasin hunniku raha mõttetuse peale olin 3 kuud vigase masinaga ja lõpuks läksid ikka pihustid remonti.
Kermo
53786526
53786526
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Tere kõigile kaasaelajatele,tänud arutelu eest.
Vahepeal olen käinud mõõtnud pihusti tagasivoolud ja spetsialistid ütlesid, et teise ja kolmanda pihusti tagasivoolud on rohkem kui ülejäänutel aga nende hinnangul ei tohiks pihustites probleemi olla. Tagasivool ei pidavat nii suur olema. Lisaks on selgunud, et probleemil on otsene seos temperatuuriga,kui mootor on külm siis talla niipalju kui jaksad midagi ei juhtu. Sooja mootoriga hakkab jant pihta. Enda plaan on üle vaadata juhtmed,kuna mingi käpard oleks neid nagu kunagi näppinud. Teiseks paneks uue kütuse solenoidi ja kui eelolev ei ait, siis saadaks teise ja kolmanda silindri pihustid remonti. Selline plaan on praegu eks vaatame mis selgub.
Zurik
Vahepeal olen käinud mõõtnud pihusti tagasivoolud ja spetsialistid ütlesid, et teise ja kolmanda pihusti tagasivoolud on rohkem kui ülejäänutel aga nende hinnangul ei tohiks pihustites probleemi olla. Tagasivool ei pidavat nii suur olema. Lisaks on selgunud, et probleemil on otsene seos temperatuuriga,kui mootor on külm siis talla niipalju kui jaksad midagi ei juhtu. Sooja mootoriga hakkab jant pihta. Enda plaan on üle vaadata juhtmed,kuna mingi käpard oleks neid nagu kunagi näppinud. Teiseks paneks uue kütuse solenoidi ja kui eelolev ei ait, siis saadaks teise ja kolmanda silindri pihustid remonti. Selline plaan on praegu eks vaatame mis selgub.
Zurik
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2444
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Ikka oletame ja vahetame ehku peale...
Palju olid pihustite korrektsioonarvud? Palju pihustite tagasivoolud minutis olid külmalt ja palju kuumalt?
Kas latisurve püsis soojalt tallamise ajal ka või kukkus maha? Kui madalale? Kas enne ärasuremist lati tagasivoolust kütust lahmas või oli kuiv?
Et seal ei oleks labaselt KSP ära kulunud... Kulunud pump, vedel kütus, lekkiv rõhuklapp ja piiripealsed pihustid suudavad paljuhuvitavat korraldada.
Palju olid pihustite korrektsioonarvud? Palju pihustite tagasivoolud minutis olid külmalt ja palju kuumalt?
Kas latisurve püsis soojalt tallamise ajal ka või kukkus maha? Kui madalale? Kas enne ärasuremist lati tagasivoolust kütust lahmas või oli kuiv?
Et seal ei oleks labaselt KSP ära kulunud... Kulunud pump, vedel kütus, lekkiv rõhuklapp ja piiripealsed pihustid suudavad paljuhuvitavat korraldada.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Käisin labaselt nn lüpsikuga tagasivoolusid vaatamas sõbra juures kes on aastaid diislitega tegelenud,kahjuks ei ole korralikku ,arvutiga juurdepääsu sellele mootorile.(Saan mingeid veakoode lugeda ja kustutada aga seda ka läbi häda.)v6sa kirjutas:Ikka oletame ja vahetame ehku peale...
Palju olid pihustite korrektsioonarvud? Palju pihustite tagasivoolud minutis olid külmalt ja palju kuumalt?
Kas latisurve püsis soojalt tallamise ajal ka või kukkus maha? Kui madalale? Kas enne ärasuremist lati tagasivoolust kütust lahmas või oli kuiv?
Et seal ei oleks labaselt KSP ära kulunud... Kulunud pump, vedel kütus, lekkiv rõhuklapp ja piiripealsed pihustid suudavad paljuhuvitavat korraldada.
Kas kaasfoorumlane saaks sellise diagnoosimisega hakkama?? Kui jah siis kus asud millal oleks võimalik jne
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2444
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Veel mitte - oma hädad olen labaselt sisseostud teenusega lahendanud.
Mersu päritolu pada suudavad lugeda näiteks siin sõbraliku naaberfoorumi teemas üles loetud tegelased:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17491
Vali mõni sobiv välja. Mind on kõige rohkem aidanud Ivar: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php? ... #pid151387
Saan mõõta ülevoolud labasel süstlameetodil ja kütuse rõhku latis, kui suudame kombineerida kolmiku. Aga see on vaid pool rõõmu, korrektsiooninumbreid ja auto latirõhku on ka vaja.
Mersu päritolu pada suudavad lugeda näiteks siin sõbraliku naaberfoorumi teemas üles loetud tegelased:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17491
Vali mõni sobiv välja. Mind on kõige rohkem aidanud Ivar: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php? ... #pid151387
Saan mõõta ülevoolud labasel süstlameetodil ja kütuse rõhku latis, kui suudame kombineerida kolmiku. Aga see on vaid pool rõõmu, korrektsiooninumbreid ja auto latirõhku on ka vaja.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Jeep Grand cherokee 2,7 120 kw sureb sõiduajal välja.
Minul oli aasta tagasi midagi sarnast.Tempi kell hakkas näitama max i ,ehk siis 125 kraad ( samas ,vesi ei keenud).S¨itis aga åle 2 e käigu ei vahetanud.Tempi anduri vahetus aitas.