Küsimus Wrangleritest
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Küsimus Wrangleritest
Idee on küpsenud juba mõnd aega endale uus neljaveoline sõber osta. Olen kaalunud seda ja siis toda ja lõpuks olen YJ Wrangleri peal peatunud. Erinevalt paljudest kes siin nõu küsinud, tahtes osta seda linnasõiduks ja "aegajalt maal lumes või põlludeel" liikumiseks, tahan mina mättasse ja mutta minna (linnasõiduks on ju linnasõiduautod - eksole).
Nonii. Kõik oli hästi kui komistasin interneti avarustes sellise posti otsa:
http://4x4.artbox.ee/foorum/viewtopic.php?t=108
Seal kirjeldatakse ilmekalt kuidas Wrangler sobib ainult sofroadimiseks ja offroadimisel laguneb hirmsasti.
Samas on võistlustel palju Wranglereid ja minu teada kui YJ esimestest lehtvedrudest tingitud väike kaldenurga erinevus TJ'ga välja arvata, peaksid nad suhteliselt head offroaderid olema. Ja jupid ei ole ka üleliia kallid.
Ons asi tõesti nii hull? Isiklikult kaldun arvama, et läinud juppide nimekiri on teistel sama pikk, kui mitte pikem. Kui keegi vaevub omi kogemusi jagama, oleksin tänulik.
Nonii. Kõik oli hästi kui komistasin interneti avarustes sellise posti otsa:
http://4x4.artbox.ee/foorum/viewtopic.php?t=108
Seal kirjeldatakse ilmekalt kuidas Wrangler sobib ainult sofroadimiseks ja offroadimisel laguneb hirmsasti.
Samas on võistlustel palju Wranglereid ja minu teada kui YJ esimestest lehtvedrudest tingitud väike kaldenurga erinevus TJ'ga välja arvata, peaksid nad suhteliselt head offroaderid olema. Ja jupid ei ole ka üleliia kallid.
Ons asi tõesti nii hull? Isiklikult kaldun arvama, et läinud juppide nimekiri on teistel sama pikk, kui mitte pikem. Kui keegi vaevub omi kogemusi jagama, oleksin tänulik.
Oleneb milline on sinu arusaam offroadist, sest enda musta masendusega on igasugu pulli tehtud. Juppe olen ka talle juurde ostnud ja vahetanud, aga see tuli pigem eelmise omaniku halvast hooldusest, kui auto suutmatusest ja vastupidamatusest. Parimatel hetkedel on vesi esiklaasini ulatunud ja masina peale ning maharonimisnurgad on suht imetlusväärsed.
Millises hinnaklassis sa endale Wranglerit soetada tahad, mul plaanis vaikselt enda oma uuema vastu vahetada?
Rohkem infot 52 84 590
madis
Millises hinnaklassis sa endale Wranglerit soetada tahad, mul plaanis vaikselt enda oma uuema vastu vahetada?
Rohkem infot 52 84 590
madis
Kahjuks võrdlus teistega maasturitega puudub, nimelt on Wrangler mu esimene sedasorti armastus, aga üldiselt ei kurda. Siduri olen vahetada lasknud. Tagasillas ARB ei tee ka 32" rehvidega liiga. Plaanis kunagi 33" mudzillad alla panna, aga siis tekib oht, et võivad pulgad lendama hakata.
PS. parandage kui eksin, aga ilma tõstmata talle vist suuremad kui 32" ei mahu alla, viidates jälle sellele, millega insenerid masinat planeerides on arvestanud.
PS. parandage kui eksin, aga ilma tõstmata talle vist suuremad kui 32" ei mahu alla, viidates jälle sellele, millega insenerid masinat planeerides on arvestanud.
http://www.visi.com/~tam/tjfaq/sec6.html#sec6_4nohik kirjutas:PS. parandage kui eksin, aga ilma tõstmata talle vist suuremad kui 32" ei mahu alla, viidates jälle sellele, millega insenerid masinat planeerides on arvestanud.
You can fit tires up to 31x10.5 inches on a stock TJ without buying a lift kit. The stock YJ can only fit tires up to 30x9.5 inches.
YJ kohta ei tea, endal TJ all 31" ja kui ma enda nina vaatan, mida ~50 kg vints koormab (päris mitu cm läks alla selle peale tõstmisel), siis ega rohkem sinna ei pane ka. Või noh, paneb kui asfalti mööda veereda...
No ja kui parema flexi huvides veel stabikavardad minema visata või neile quick disconnectid osta, siis ma ise PIGEM tõstaks veel kere natuke selle "max lubatud mõõdu" juures. Kiriku nö. keset küla paned ja neid ei käpi, siis on need numbrid IMO täitsa mõistlikud, vähemalt TJ aspektist.
tegime pulli, aitab
Kokkuvõttes seda võiski arvata. Mehed panid 35" alla ja jätsid strateegilised kohad tugevdamatta. Ja siis oli vaene Wrangler süüdi, et tal polte ja mutreid lendama hakkas.
Huvitav oli ka soovitus endale G mersu valida, mis pidi väidetavald samas hinnaklassis olema (!). Minu teada peaksid nad Wrangleritest ca poole kallimad olema. Kui keegi teist on seda kullaauku näinud kus '91 G'si 90 tuhandega saab siis andke märku.
Hinnaklass on kuni 90k. Sooviks oleks selle raha eest saada juba "maastikuvalmis" isendit (mudakumm, vints, väike tõste vbl, snorkel jne), kuna suve läbi ehitamise asemel, tahaks selle aja mudas müttamisele pühendada.
Huvitav oli ka soovitus endale G mersu valida, mis pidi väidetavald samas hinnaklassis olema (!). Minu teada peaksid nad Wrangleritest ca poole kallimad olema. Kui keegi teist on seda kullaauku näinud kus '91 G'si 90 tuhandega saab siis andke märku.
Hinnaklass on kuni 90k. Sooviks oleks selle raha eest saada juba "maastikuvalmis" isendit (mudakumm, vints, väike tõste vbl, snorkel jne), kuna suve läbi ehitamise asemel, tahaks selle aja mudas müttamisele pühendada.
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
kogemused näitavad, et kui rehve üle 32" ei pane ning lukke ei kasuta, siis on jeep'i sild suhteliselt pommikindel, tuleb ainult aeg-ajalt pooltelje riste vahetada ja siis kestab jälle.
Oleme 4.0 Cherokeega 1,5aastat sõitnud võistlustel ja uskuge, mõistlikust gaasipedaali kasutamisest ei ole haisugi olnud
YJ wrangleri puhul on suurim miinus lehtvedrud, mis räigemates tingimustes tükivad katki minema. Põhjus on selles, et esimesed vedrukiiged on jube madalal ees ja kui hooga kogemata kuhugi vastu läheb, lööb vedru tagumisest osast pealehe pooleks. Vahur võib pikemalt rääkida sellest
Varuosade hinnad on tõesti väga soodsad ja kergesti saadaval.
Urvo
Oleme 4.0 Cherokeega 1,5aastat sõitnud võistlustel ja uskuge, mõistlikust gaasipedaali kasutamisest ei ole haisugi olnud
YJ wrangleri puhul on suurim miinus lehtvedrud, mis räigemates tingimustes tükivad katki minema. Põhjus on selles, et esimesed vedrukiiged on jube madalal ees ja kui hooga kogemata kuhugi vastu läheb, lööb vedru tagumisest osast pealehe pooleks. Vahur võib pikemalt rääkida sellest
Varuosade hinnad on tõesti väga soodsad ja kergesti saadaval.
Urvo
Jutujätkuks, onud kribavad siin http://www.jeepforum.com/forum/showthread.php?t=403197 et lasevad 38" rehvi ja ARB lukkudega ringi, dana30'tega. Mul tekkis selle peale tahtmine ennast näpistada.
Alati tuleb meelde, kui hakkab see "d30/35 on pask ja juppe lendab nagu rahet" jutt pihta. Peabki lendama, kui igasugune mõõdutunne puudub...
Alati tuleb meelde, kui hakkab see "d30/35 on pask ja juppe lendab nagu rahet" jutt pihta. Peabki lendama, kui igasugune mõõdutunne puudub...
tegime pulli, aitab
Üks variant on ette panna GAZ'i veidi lühem vedru, mis on jäigem ja ei turrita niipalju välja.Offy-roady kirjutas: YJ wrangleri puhul on suurim miinus lehtvedrud, mis räigemates tingimustes tükivad katki minema. Põhjus on selles, et esimesed vedrukiiged on jube madalal ees ja kui hooga kogemata kuhugi vastu läheb, lööb vedru tagumisest osast pealehe pooleks. Vahur võib pikemalt rääkida sellest
Teise võimaluse annab Wrangleri suur offroad kittide valik (jällegi üks argument mis räägib antud margi kasuks). Nimelt lehtvedru, keerdvedruks konvertimise komplekt.
Kaks mis leidnud olen:
http://www.4wd.com/productdetails.as...on&pid=K3053BK
http://www.off-road.com/4x4web/features ... 4play.html
Teab keegi, kas Maarjamaal liigub mõni sellise transformatsiooni läbi teinud YJ?
Pista eelarvele 10K otsa ja saad täislisadega auto st. Rancho tõstesari:vedrud,amordid,puksid,kere ja raami vaheline tõste,vints,LockRight ees ja taga,Maxxis Mudzilla 33x13,5x15 American Racing valuvelgedel.Kusjuures ei pudise ta midagi,kuna asjad on originaalid küljes,mitte külasepa tehtud.Ainuke asi mida peab jälgima,on esisilla ristid,kui seal mingigi loksu avastad,vaheta heaga välja,muidu läheb katki.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mina olin see loll Erik, kes jättis OLULISED kohad tugevdamata, huvitav mis strateegilised sõlmed jäid mul siis kahe silma vahele.Ercos kirjutas:Kokkuvõttes seda võiski arvata. Mehed panid 35" alla ja jätsid strateegilised kohad tugevdamatta. Ja siis oli vaene Wrangler süüdi, et tal polte ja mutreid lendama hakkas.
Jah wrangler on selles kindlasti süüdi, et ta suurt ratast ei kannata. G seevastu kannatab.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
flamer!
erik, mis sa tõesti arvad et keegi soovib sinuga vabatahtlikult vaidlema hakata?
point on selles, et te tugevdasite neid asju vastavalt vajadusele (ala roolivarras läks kõverasse ja peale seda tugevdasite jne jne)
tüüp nüüd lugeski, ja vaatas et kurati sitt masin, kõik läheb kõveraks ja pooleks.
Kokkuvõttes sai Teie W ikkagi enam-vähem ja ega see mersu 35" rehviga ka mingi imeloom pole. Palju oleneb ju ka mootori väände ja parema jala raskuse kombinatsioonist.
Ja üleüldse tekib küsimus - mis on strateegilised kohad? ... peale varraste.
erik, mis sa tõesti arvad et keegi soovib sinuga vabatahtlikult vaidlema hakata?
point on selles, et te tugevdasite neid asju vastavalt vajadusele (ala roolivarras läks kõverasse ja peale seda tugevdasite jne jne)
tüüp nüüd lugeski, ja vaatas et kurati sitt masin, kõik läheb kõveraks ja pooleks.
Kokkuvõttes sai Teie W ikkagi enam-vähem ja ega see mersu 35" rehviga ka mingi imeloom pole. Palju oleneb ju ka mootori väände ja parema jala raskuse kombinatsioonist.
Ja üleüldse tekib küsimus - mis on strateegilised kohad? ... peale varraste.
Ei hakka endast targematega vaidlema jah sest see oleks
Tunnen ennast isegi veidi piinlikult, et võhikuna antud teemat kommenteerida üritasin. Ehmatasin lihtsalt ära, et suhteliselt korralik auto nii maha tehti.
Anyways - ostsin Wrangleri ära. Kui peaks juppe minema, siis vähemalt on mind hoiatatud selle eest ja ei hüppa tundmatus kohas vette. Tänud valgustamast!
P.S. Võttes endale riski ennast veel sügavamele sisse mässida, pakuks, et kas ei saa tugevdada mitte ka kardaane ja muud kola.. Lisa põhjakaitsmeidki võib ju omamoodi auto tugevdusena näha.
Tunnen ennast isegi veidi piinlikult, et võhikuna antud teemat kommenteerida üritasin. Ehmatasin lihtsalt ära, et suhteliselt korralik auto nii maha tehti.
Anyways - ostsin Wrangleri ära. Kui peaks juppe minema, siis vähemalt on mind hoiatatud selle eest ja ei hüppa tundmatus kohas vette. Tänud valgustamast!
P.S. Võttes endale riski ennast veel sügavamele sisse mässida, pakuks, et kas ei saa tugevdada mitte ka kardaane ja muud kola.. Lisa põhjakaitsmeidki võib ju omamoodi auto tugevdusena näha.