![Bounce green :bg](./images/smilies/bounce.gif)
Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 738
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
Mul sama vahekastiga, aga mootor 4,0
.
![Bounce green :bg](./images/smilies/bounce.gif)
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
Mul on ka tuttaval lisadeta neegriversioon 4.0 ja 242 kastiga, ehk neid mõni ikka liigub. Aga 3.1 pole enne trehvanud ja veel limited+242. Räägitakse ka tehasest v8+242, kuid sedagi pole õnnestunud enne oma silmaga näha.
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
kadjakas2000 kirjutas:Paluks paari pilti sellest autost, seest ja väljast.
![Pilt](http://img259.imageshack.us/img259/5006/17176312.jpg)
![Pilt](http://img17.imageshack.us/img17/6725/60957366.jpg)
![Pilt](http://img845.imageshack.us/img845/8554/43887554.jpg)
![Pilt](http://img703.imageshack.us/img703/4328/75783333.jpg)
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
Väga huvitav variant, sisult Limited ja ka välimuselt, kuid eks alati viskab vimkasid sisse. Aga ikkagi see pendelhoob????
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
242 kastiga 3,1td jah harva esinev aga pendelhooba sel autol ei ole. Vast mõtles ikkagi õõtshooba.Ax kirjutas:Väga huvitav variant, sisult Limited ja ka välimuselt, kuid eks alati viskab vimkasid sisse. Aga ikkagi see pendelhoob????
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
Sai uuritud ja puuritud ning VIN koodi järgi ütleb arvuti, et autol peaks olema 4,0 mootor.
Tundub, et see 3.1diisel on välismaal vist ise peale pandud.
Huvitav kas see käigukast sobib siis mootori otsa 1:1-le?
Tundub, et see 3.1diisel on välismaal vist ise peale pandud.
Huvitav kas see käigukast sobib siis mootori otsa 1:1-le?
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 158
- Liitunud: T Juun 08, 2010 11:50 am
- Asukoht: SAAREMAA
- Kontakt:
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
mul jeebil on käigukang juhipool, mitte vastupidi, võibolla sul parempoolse rooliga isendi käimar koos mootoriga ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Saaremaalt ja Nivaga
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
Nüüd ajad vist vähe padaHullsaarlane kirjutas:mul jeebil on käigukang juhipool, mitte vastupidi, võibolla sul parempoolse rooliga isendi käimar koos mootoriga
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Vähemalt teistel isenditel on samamoodi, mis on auto24-s müügil
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ja pendelhoova kohta veel niipalju, et sellel autol ei tundu seda tõesti olevat. Sai täna korra kanali peale aetud.
Selline küsimus ka veel, et kust ma saan teada mis õlid käivad mootorisse, käigukasti, siladesse ja vahekasti?
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
loe jeebumeeste püha graali wjjeeps.com. Kuigi 3.1td seal ei ole, kuid kõik muud andmed auto kohta on olemas.
2,7CRD'l on kangid teistpidi.
2,7CRD'l on kangid teistpidi.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 863
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
St VIN-is on kaheksandal kohal "S". Ja üheteistkümnes on "C"?herko kirjutas:Sai uuritud ja puuritud ning VIN koodi järgi ütleb arvuti, et autol peaks olema 4,0 mootor.
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
Täpselt nii...ning kere tüüp on ARKi passis pandud WJ/WGkadjakas2000 kirjutas: St VIN-is on kaheksandal kohal "S". Ja üheteistkümnes on "C"?
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
Ax kirjutas:loe jeebumeeste püha graali wjjeeps.com. Kuigi 3.1td seal ei ole, kuid kõik muud andmed auto kohta on olemas.
![Pilt](http://www.wjjeeps.com/drivetrain_01.jpg)
ESISILD
1999:
Thermally stable SAE 80W-90 gear lube
Mopar® P/N 04874468
1999-2004:
SAE 75W-140 Synthetic
Mopar® P/N 04874469
NOTE: Trac-lok and Vari-lok equipped axles require 2.5 ounces of Limited Slip Additive be added to the lubricant.
Trac-lok for the front axle is available only with (and included with) all QuadraDrive systems
KUMB NÜÜD NENDEST KAHEST ÕLIST ÕIGE ON? KAS 80W VÕI 75W? NING MIS LISANDIST TA RÄÄGIB?
TAGASILLAGA VIST TUNDUB SAMA TEEMA OLEVAT.
NÜÜD VAHEKAST
Automatic Transmission Fluid
Mopar® ATF+4, type 9602
SAAN ARU, ET Mopar ATF+4 KÄIB SINNA.
KÄIGUKAST (automatic)
ATF+4® MUST always be used in vehicles that were originally filled with ATF+4®.
ATF+4® is compatible with ATF+3 and can be used to top off vehicles that currently have ATF+2 or ATF+3.
DO NOT use ATF+2 or ATF+3 to top off vehicles that have ATF+4® fluid
NII, KÄIGUKASTI KÄIB KA ATF+4. KUI ÕIETI ARU SAAN, SIIS KIRJAS, ET KUI VAREM ON KASUTATUD ATF+3 VMS, SIIS TULEKS SEDA PRAEGUGI PANNA? KUID KUIDAS MA SAAN TEADA, MIS ÕLI MUL SEAL PRAEGU SEES ON? TEAN AINULT SEDA ET PUNAKAT TOONI ON HETKEL
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Oskab äkki keegi vähe asja lahti seletada ning kui midagi valesti kirjutasin, siis ka parandada?
Kasutatud info: http://www.wjjeeps.com/service/maintenance_wj.htm
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 863
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
ZJ-i käimakotiõli vahetusel tekkis sarnane küsimus: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=35483 Nii palju kui on "teadjaid", on ka arvamusi. Käigukasti õlivardal oli kiri stiilis: vala ATF3 ja kangem või DEX.
Kiika, mis sul varda peal kirjas on.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
ATF+4 paned nii vahetusel kui lihtsalt juurde lisades. Vahekasti ka ATF+4. Sildadesse siis 80w90 või kallim 75w140. LSD korral ka mopari lisandit või kui õlis juba sees LS lisand, siis olenevalt tootjast võivad diffrid ka ilma lisandita ilusti toimetada. Õlid ei pea olema mopari sildiga, aga kui on ikka hirmus soov, siis ära neid Silberist küll ostma mine.
atf+4 on põhimõtteliselt +3 edasiarendus ja peaks olema justkui igast otsast parem õli ja sobima kõikjale, kus +3 on juba kasutusel, aga lisaks veel sinna, kuhu ainult +4 ette nähtud. +4 peaks olema sünteetilise õli baasil, aga +3 mineraali baasil. Kui neil on hirmus suur hinnavahe ja sinu autosse on +3 ette nähtud, siis võib loogiliselt võttes endiselt ka +3 sisse valada. Lihtsalt sel ajal, kui need autod ja kastid tehti, ei olnud veel atf+4 olemas, et sellist õli nõuda, aga kui hinnavahet ei ole, siis ei näe põhjust, miks mitte uuema standardi järgi ja paremat õli sisse valada.
atf+4 on põhimõtteliselt +3 edasiarendus ja peaks olema justkui igast otsast parem õli ja sobima kõikjale, kus +3 on juba kasutusel, aga lisaks veel sinna, kuhu ainult +4 ette nähtud. +4 peaks olema sünteetilise õli baasil, aga +3 mineraali baasil. Kui neil on hirmus suur hinnavahe ja sinu autosse on +3 ette nähtud, siis võib loogiliselt võttes endiselt ka +3 sisse valada. Lihtsalt sel ajal, kui need autod ja kastid tehti, ei olnud veel atf+4 olemas, et sellist õli nõuda, aga kui hinnavahet ei ole, siis ei näe põhjust, miks mitte uuema standardi järgi ja paremat õli sisse valada.
Re: Algaja Grand Cherokee WJ küsimused
käimakast ja vahekast pane atf+4, sildadesse mineva õli leiad spilka pealt mis on kirjas diffri kaane poltide all. Kui on vaba differ siis 80w90 ja kui on hydro-Lock differ siis 75w140. Asja point on selles, et kui õli hinda näed siis saad aru, et pole tava diffrisse mõtet 5x kallimat õli panna. Ma millegi pärast arvan, et sul on vabad diffrid (see muidugi minu arvamus - n.ö. puusalt lastes). Minu massin on Quadra-Drive ja nii ees kui taga plokk diffrid - Hydro-Lock (Vari-Lock). Need tahavad 75w140 LS õli.
Tõmba see diffri kaane poltide all olev spilka traatharjaga puhtaks ja loe mis sillaga tegu ning mis õlimark.
Tõmba see diffri kaane poltide all olev spilka traatharjaga puhtaks ja loe mis sillaga tegu ning mis õlimark.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.