Nii probleem siis järgmine ,et kui konarlikul teel sõita siis koliseb midagi eesotsas(sarnaneb helile kui sõiduautol läbi amordi tugilaager). Ise kahtlustasin alguses, et piduriklotsid või suport (sadul) teevad seda, kuid pidurdades samuti kolin olemas. Sai auto üles tõstetud esisild üle vaadatud kuid ei midagi
On kellegil ideid mis võib seda tekitada mida tuleks vaadata.
Mine heasse ülevaatus punkti(kus on korralik sillastend) või Jeepi tundvate meistrimeeste(Vahur,Võrrimees jne.) juurde kontrolli.Küll ülesse leiavad vea(d).
ja ma tagasillal kõik ära vahetasin. Kolin alles. Viimasena läks vahetusse amordid - test näitas mõlemale üle 75% toimimist. Lõpuks ikkagi amordi viga oli.
Nii siis sai autoga käidud lõpuks kontrollis ära ja tuvastati et vasakupoolse esiratta ülemine sarniir läbi (soovitati vahetada mõlemad ära).
Küsimus oleks ka ,et kas neid on ise võimalik ka ära vahetada või pole võimalik ilma spetsiialse tööriistata?
Tegu siis nendega:http://crownparts.ee/shop/product.php?id_product=22
Ei soovita crowni šarniire... Minul ei kestnud ülemised šarniirid üle 4 kuu! Kuigi sõidustiil on vägagi auke vältiv ning igati mõistlik. Praegu sõidan MOOG'idega, eks vaatab, kaua need kestavad. Paigaldamiseks ja eemaldamiseks on väga mugav spets tõmmits, mille endalee muretsesin selleks otstarbeks:
Manused
Ball%20joint%20Press.jpg (75.13 KiB) Vaadatud 5057 korda
samru kirjutas:Ei soovita crowni šarniire... Minul ei kestnud ülemised šarniirid üle 4 kuu! Kuigi sõidustiil on vägagi auke vältiv ning igati mõistlik. Praegu sõidan MOOG'idega, eks vaatab, kaua need kestavad. Paigaldamiseks ja eemaldamiseks on väga mugav spets tõmmits, mille endalee muretsesin selleks otstarbeks:
Krt sellist tõmmitsa komplekti ei ole mul,aga eks vaatab võimalik et saan laenata kuskilt.
kust sa need MOOG´id endale soetasid kui sa neid crowni omasi ei soovita?
samru kirjutas:Ei soovita crowni šarniire... Minul ei kestnud ülemised šarniirid üle 4 kuu! Kuigi sõidustiil on vägagi auke vältiv ning igati mõistlik. Praegu sõidan MOOG'idega, eks vaatab, kaua need kestavad. Paigaldamiseks ja eemaldamiseks on väga mugav spets tõmmits, mille endalee muretsesin selleks otstarbeks:
Krt sellist tõmmitsa komplekti ei ole mul,aga eks vaatab võimalik et saan laenata kuskilt.
kust sa need MOOG´id endale soetasid kui sa neid crowni omasi ei soovita?
Nii sai uuritud ja tuttvus ringis ei ole ka sellist tüüpi tömmitsat kellegil, sellega küsimus kas nende "käpp" või "kahvel" tüüp tõmmitsaga on ka asi teostav.
OTU kirjutas:Nii siis sai autoga käidud lõpuks kontrollis ära ja tuvastati et vasakupoolse esiratta ülemine sarniir läbi (soovitati vahetada mõlemad ära).
OTU kirjutas:Nii nüüd korras, tuli välja et sarniirid korras ja viga hoopsi amordis.
Tahad ehk teistele ka infot jagada kus nii täpseid diagnoose pannakse. Ennastki huvitaks veidikene.
Virgo
OTU kirjutas:Nii siis sai autoga käidud lõpuks kontrollis ära ja tuvastati et vasakupoolse esiratta ülemine sarniir läbi (soovitati vahetada mõlemad ära).
OTU kirjutas:Nii nüüd korras, tuli välja et sarniirid korras ja viga hoopsi amordis.
Tahad ehk teistele ka infot jagada kus nii täpseid diagnoose pannakse. Ennastki huvitaks veidikene.
Virgo
Sarniiri probleem tuvastati carstopis kadaka teel ,et vasakpoolne ülemine sarniir õhtal ja see kolisebki ja kuna kuskil spetsiaalset tõmmitsat ei leidnud, et ise ära vahetada sai auto viidud siis jälle toppartsi ja seal öeldi ,et sarniirid korras (veel) et suure loksuga on reaktiiv-varras kuid peale vahetust oli kolin alles ja siis avastatid ,et õhtal amort, mis seda kolinat tegi.Ei oska öelda kuida nad selle avastasi ju siis oli amort täitsa läbi. Ise välistatsin esimesed amordid täielikult kuna need aasta tagasi vahetatud
OTU kirjutas:Nii siis sai autoga käidud lõpuks kontrollis ära ja tuvastati et vasakupoolse esiratta ülemine sarniir läbi (soovitati vahetada mõlemad ära).
OTU kirjutas:Nii nüüd korras, tuli välja et sarniirid korras ja viga hoopsi amordis.
Tahad ehk teistele ka infot jagada kus nii täpseid diagnoose pannakse. Ennastki huvitaks veidikene.
Virgo
Sarniiri probleem tuvastati carstopis kadaka teel ,et vasakpoolne ülemine sarniir õhtal ja see kolisebki ja kuna kuskil spetsiaalset tõmmitsat ei leidnud, et ise ära vahetada sai auto viidud siis jälle toppartsi ja seal öeldi ,et sarniirid korras (veel) et suure loksuga on reaktiiv-varras kuid peale vahetust oli kolin alles ja siis avastatid ,et õhtal amort, mis seda kolinat tegi.Ei oska öelda kuida nad selle avastasi ju siis oli amort täitsa läbi. Ise välistatsin esimesed amordid täielikult kuna need aasta tagasi vahetatud
Grandi esiamortide alumiste kinnituste kummipuksid kipuvad irduma ja tulemuseks on rõve kolin, mis esiti kukalt kratsima paneb. Nähtud ja kogetud.