nõu ja abi vaja.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
nõu ja abi vaja.
Grand Sheroke 5,2, aastast 97 teeb tagasild väga imelikku häält. Justkui jahvataks keegi seal miskit. Sõites 100-ga ja lastes siis gaasipedaali lahti, viskab vibra keresse nagu oleks kardaan kõver. Sillas õli olemas. Kuigi otsatihend lekib. Lülitades käigu sisse teeb enne kohapealt minekut kolksu. Küsimus teadjamatele, kui keeruline on sellise masina tagasilla remont ja kas on mõtet seda ise ültse tegema hakata?
Lugupidamisega
Margus
52 11 966
marks69@hot.ee
Lugupidamisega
Margus
52 11 966
marks69@hot.ee
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 160
- Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
- Asukoht: TLN:
- Kontakt:
Pakuks ka gard.riste..., tagasild ulub või raksub-paugub..
Kui rist on saanud vett või olen kohanud ka b-riste kus määret ei olnud raatsitud panna, siis loksutades viga ei leia, kuid rõve sahin ajab hulluks.
Mul Wrangleriga muide eelm.aasta oli sama lugu. Võtsin gerdaani alt ära ning alles seejärel leidsin vea...
Ega ka tagasilla reduktoris midagi erilist ei ole, kui oskad ise õli vahetada- saad ka sillaga hakkama...
Kui rist on saanud vett või olen kohanud ka b-riste kus määret ei olnud raatsitud panna, siis loksutades viga ei leia, kuid rõve sahin ajab hulluks.
Mul Wrangleriga muide eelm.aasta oli sama lugu. Võtsin gerdaani alt ära ning alles seejärel leidsin vea...
Ega ka tagasilla reduktoris midagi erilist ei ole, kui oskad ise õli vahetada- saad ka sillaga hakkama...
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Suured tänud!Kodanik2 kirjutas:Kontrolli kardaani ristid üle.
Tagumist risti pole enam ollagi.
Katsun täna Tartu linnapäält kuskilt uue leida. Vahetan nädalavahetusel ära, eks siis annan teada kas muutusi oli.
Üks mure veel. Ilma haagiseta sõittes kaob jõud ära, just siis kui vaja kiirendada (möödasõidud) justkui ei saaks piisavalt bensiini kätte. Kas viga bensupumbas.
Lugupidamisega
Margus 52 11 966
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ei ole hästi võimalik, et kütuse süsteemi ummistumine põhjustab sujuvat võimsuse kadu. Jõu sujuv kadu on reaalselt tingitud mingist managemendi poolt kontrollitavast sõlmest näit: õhufilter - õhukulumõõtja, mootori termoandur (siis peaks ka palju bensiini võtma) gaasisiibri andur, detonatsiiooni andur. Vähem tõenäoline on bensiinirõhu regulaator ja bensiinipump. Ei tea kas sellel masinal on elektrooniline AT kast, siis võib sealt tulenev veateade mootorit safe mode ajada?
Nii, et heasse kohta diagnostikasse.
Nii, et heasse kohta diagnostikasse.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Ja kus on hea diagnostika?
Ja kus on hea diagnostika?
erik kirjutas:Ei ole hästi võimalik, et kütuse süsteemi ummistumine põhjustab sujuvat võimsuse kadu. Jõu sujuv kadu on reaalselt tingitud mingist managemendi poolt kontrollitavast sõlmest näit: õhufilter - õhukulumõõtja, mootori termoandur (siis peaks ka palju bensiini võtma) gaasisiibri andur, detonatsiiooni andur. Vähem tõenäoline on bensiinirõhu regulaator ja bensiinipump. Ei tea kas sellel masinal on elektrooniline AT kast, siis võib sealt tulenev veateade mootorit safe mode ajada?
Nii, et heasse kohta diagnostikasse.