Wrangleri esisild ja nelivedu
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
2.5 ikka jah, muidu ei mõtleks v8 peale kui 4.0 oleks. 8k tuleb lihtsalt kui esisilda ka näppima hakkan. Tagasillal on vaja piduri süsteemid välja vahetada + rattalaagrid ja ka diffri laagrid on suure lõtkuga praegu. Kui juba esisild maas siis tuleb ka seal zarniirid ära teha. Kuigi need taastaks ise. Lihtne 3k taha silda + 5k ette uus ülkanne = 8k eeldades, et ootamatuid üllatusi ei tule. Niigi see ülekannete jama on ootamatu kulu praegu, tahtsin tegelikult lukku taha osta aga tundub, et tulevad hoopis uued ülekanded
Nii vaikselt asi areneb tagasillaga. Eile sain viimased vajalikud jupid kätte. Mihkli käest sain taha lsd diffri, kuna vanal olid satikate hambad kõvasti haiget saanud. Panen pildid kaa siia ülesse kunagi kui fotoka kaabli ülesse leian. Siis kõigil edaspdi näha mis on erinevate ülekannetega sõitmise tulemus. Veovõllidel on küll kulumise märgid peal kuid väga hullu lõtku veel ei ole, niiet need koos laagritega jätan vanad esialgu. Igakasjuhuks panin ainult uued simmerlingid otstesse ja ka diffri laagid lähevad siiski uued. Alguses oli plaan, et viskan lihtsalt vanadega asja kokku aga mõtlesin ümber siiski. Pidurisüsteemid trummli sisse kaa kõik uued. Uskumatu koht see Morgen, kõik oli riiulikaup
Kuna taga hakkab toimetama lsd siis oli vaja leida sinna õige õli. Alguses läksin kindla plaani peale välja, et kuskil teemas Eriku soovitatud Castrol SAF-XJ saab olema see õige. Kuid õlipoes mõtlesin kähku ümber - 441eeq liiter ei ole mulle jõukohane. Alternatiivina sai võetud BP limited slip diffrli õli mille hind oli vist mngi 100 ringis. Sellele on muud andmed põhimõtteliselt samad ainult ei kannata nii kõrgeid töötemperatuure kui XJ. Kuna mul plaanis võistlema minna ei ole siis säästsin ennast sellest kilosest investeeringust
Küsimus tekkis mul ka: Mis teema nende veovõllidega oli dana sillal? Miks nad välja kippusid jooksma? Kuna mul sild lahti paegu siis ei tahaks seda asja kaa kahe silma vahele jätta.
Kuna taga hakkab toimetama lsd siis oli vaja leida sinna õige õli. Alguses läksin kindla plaani peale välja, et kuskil teemas Eriku soovitatud Castrol SAF-XJ saab olema see õige. Kuid õlipoes mõtlesin kähku ümber - 441eeq liiter ei ole mulle jõukohane. Alternatiivina sai võetud BP limited slip diffrli õli mille hind oli vist mngi 100 ringis. Sellele on muud andmed põhimõtteliselt samad ainult ei kannata nii kõrgeid töötemperatuure kui XJ. Kuna mul plaanis võistlema minna ei ole siis säästsin ennast sellest kilosest investeeringust
Küsimus tekkis mul ka: Mis teema nende veovõllidega oli dana sillal? Miks nad välja kippusid jooksma? Kuna mul sild lahti paegu siis ei tahaks seda asja kaa kahe silma vahele jätta.
Seoses selle poolitava võlli teemaga tuli selline idee, et saan ma siis õigesti aru, et kui nelivedu ei kasuta siis on differ ratastest lahti ühendatud? Kui ette kemppi lukk teha kas see on eriti halb idee? Kas jupid hakkavad kiiresti lendama kui peale seda kasutada nelivedu ainult pehmel pinnasel?fagott kirjutas:Poolitatava võlli mõte on sama,mis hubidel,st. differ ja kardaan ei käi ringi,kui võllid lahti ühendatud.Oli näiteks väga oluline moment võistlusautol,kus esisillas LockRight.Parem lahendus oleks küll ühes tükis võll ja manuaalhubid(tugevam).Ka säästaks see lullasid,kui silla otstes olevad kardaaniristid(nõrk koht) katki lähevad ja tahad kuskile sõita veel.Samas jälle ei saa hube sõidu pealt lülitada,mida selle vaakumiga saab.
Said õigesti aru. Ja pooltelgi lendab kinnikeevitatud diffriga sama palju, kui LockRightiga, kuna see ei anna ka järgi, kui vedu taga. Erinevus ainult selles, et LR annab järgi, kui gaasi maha võtad. Seega näiteks kinnikeevitatud diffriga sa ei saa talvel kiilasjää korral kurvis nelivedu kasutada, kuna põrutad otse. Alternatiiv kaksvedu ja väga head rehvid talvel(Wrangleril väga kehv variant, kuna taguots ülikerge ja tahab mööda minna).
Nii sillasaaga jätkub, kuid kõigepealt pildid tagasilla remondist:
Sild alt ära
Diagnoosime
Haiget saanud satikad
ja laagrid
Tigu ja taldrik õnneks terved
Rohi: LSD
Lammutame laiali
Peseme puhtaks
Ja paneme ilusti õliga kokku tagasi
Sillaga teeme sama
ja värvime ära
Uued tihendid otstesse
Ja laagrid diffrlie
Peale 20x kokku lahti lappamist oli pilt selline
Uued klotsid ja suportid
Ja sild auto alla tagasi. Valmis
Sild alt ära
Diagnoosime
Haiget saanud satikad
ja laagrid
Tigu ja taldrik õnneks terved
Rohi: LSD
Lammutame laiali
Peseme puhtaks
Ja paneme ilusti õliga kokku tagasi
Sillaga teeme sama
ja värvime ära
Uued tihendid otstesse
Ja laagrid diffrlie
Peale 20x kokku lahti lappamist oli pilt selline
Uued klotsid ja suportid
Ja sild auto alla tagasi. Valmis
Jah olen. Tundub, et toimib. Esimese laksuga oleks peaaegu võpsikus lõpetanud kuna keltsamineku ajal põlluvaheteel liiga uljalt gaasi andes tahtis käest ära minna kakspool
Roolivõimuga on lood niiet tavalise karbi käpp ei sobi võimuga karbile. Mutter küll sama aga võll erinev. Seega jätan selle käpa mis tolle võimuga karbi küljes oli. Sellega seoses aga tekib jama, et see varas mis käpa külge läheb jääb natuke lühikeseks. Ei jõudnud veel uurida kas kannatab otsi nii palju välja keerata või ei. Sital juhul peab varrast pikemaks keevitama. Muidu 4.0 pump oli 2.5le bolt on. Ei mingit ümber tegemist. Reservuaar sobis minu willisele igaljuhul radika nurga külge mitte tiiva külge nagu sa soovitasid Jama on veel voolikutega. Reedel üritan hüdroscandi jõuda. Ei tea kas saavad aidata. Morgenis ei olnud kohapeal. Variant oli usast tellida, aga seda saan ise kaa teha.
Küsimus laiale ringile: kuidas oleks mõtekas teha stabika varras lahti ühendatavaks, et võita natukenegi juurde sillakäiku? Mäletan, et ennuka valgel tj oli kidagi tehtud see asi lahtivõetavaks aga kuidas ei mäleta.
Diffrit esialgu kokku ei keevitanud kuna kõik targad laitsid plaani maha. Iseenesest oli plaan selline, et keevitaks kokku ja teeks sellele poolitava võlli juhtimise manuaalseks, et vajadusel saaks ainut üheratta vedama jätta. Aga pole kõigetugevam pneumaatikas niiet jätsin esialgu asja nii nagu oli. Praegu head cabrio ilmad.
Roolivõimuga on lood niiet tavalise karbi käpp ei sobi võimuga karbile. Mutter küll sama aga võll erinev. Seega jätan selle käpa mis tolle võimuga karbi küljes oli. Sellega seoses aga tekib jama, et see varas mis käpa külge läheb jääb natuke lühikeseks. Ei jõudnud veel uurida kas kannatab otsi nii palju välja keerata või ei. Sital juhul peab varrast pikemaks keevitama. Muidu 4.0 pump oli 2.5le bolt on. Ei mingit ümber tegemist. Reservuaar sobis minu willisele igaljuhul radika nurga külge mitte tiiva külge nagu sa soovitasid Jama on veel voolikutega. Reedel üritan hüdroscandi jõuda. Ei tea kas saavad aidata. Morgenis ei olnud kohapeal. Variant oli usast tellida, aga seda saan ise kaa teha.
Küsimus laiale ringile: kuidas oleks mõtekas teha stabika varras lahti ühendatavaks, et võita natukenegi juurde sillakäiku? Mäletan, et ennuka valgel tj oli kidagi tehtud see asi lahtivõetavaks aga kuidas ei mäleta.
Diffrit esialgu kokku ei keevitanud kuna kõik targad laitsid plaani maha. Iseenesest oli plaan selline, et keevitaks kokku ja teeks sellele poolitava võlli juhtimise manuaalseks, et vajadusel saaks ainut üheratta vedama jätta. Aga pole kõigetugevam pneumaatikas niiet jätsin esialgu asja nii nagu oli. Praegu head cabrio ilmad.
Esimese stabika kontidega on (vähemalt TJ-l) selline lugu, et need tuleks nagunii nõgesesse visata mingis perspektiivis ja kas nullist ise uued teha või tellida kuskilt. Varda pool on neil mingi kuulliigend, mis nagunii hakkab kolksuma ja laguneb ära ja lisaks pole määritav kah. Ning kui vedrutõstet tegema hakkad ja need sul ette jäävad vms (minul jäid), siis ilma kuumata neid sealt lahti ei saa (ja jalust ära viia ka ei saa piisavalt ja ntx varda enda külge siduda, kuulliigend...) Vahepeal nässu läinud kondi asemel soetatud mingi OEM tükk suuresti hävines leegi andmise käigus, täpsemalt kärssas ära selle plastmassist liigendi kaitse ja ega seal määrdest sees ka palju alles jäänud ilmselt...
Endale said JKS-i quicker discod alla. Tundub hea, tõsi, ma pole siiani saanud kuhugi korralikult flexima ja proovima. Eks kui tee metsa poole viib, proovin ära.
OEM kont oli mingi 800 tuuri , JKSi omad (paar) miski pealt 3k natuke. Ehk hinnavahe mingi 2x umbes, aga on ka "korduvkasutatavad".
Endale said JKS-i quicker discod alla. Tundub hea, tõsi, ma pole siiani saanud kuhugi korralikult flexima ja proovima. Eks kui tee metsa poole viib, proovin ära.
OEM kont oli mingi 800 tuuri , JKSi omad (paar) miski pealt 3k natuke. Ehk hinnavahe mingi 2x umbes, aga on ka "korduvkasutatavad".
tegime pulli, aitab
Tänud, ma teen endle midagi sellist nagu pildil. Kuigi surutise tõttu teen uniballide peale ümber ainult ühe varda otsa, teine jääb kummipuksi peale. Lisaks pean piduri voolikud ja muid silla külge minevaid ühendusi pikemaks tegema.
Üldseis on selline, et nüüdseks ka esisild üle käidud. Käändmiku žarniirid jätsin nii nagu olid, kuna mingeid kulumismärke polnud. Roolivardad taastasin lihtsalt ära. Lisaks sai peale aretatud roolivõim. Päris huvitav kompott sai: pump wrangler, karp chero, voolikud üks ford thunderbird, teine mingi chraisleri bussi oma. Ülekanne sai vahetatud 4.56 vastu. Kui kellegil vaja siis on üle 4.11 ülekanne. Pilte seekord ei teinud kuna remont käis töökõrvalt ja polnud lihtsalt aega fotokaga vehkida. Tänud kõigile kaasamõtlejatele.
Üldseis on selline, et nüüdseks ka esisild üle käidud. Käändmiku žarniirid jätsin nii nagu olid, kuna mingeid kulumismärke polnud. Roolivardad taastasin lihtsalt ära. Lisaks sai peale aretatud roolivõim. Päris huvitav kompott sai: pump wrangler, karp chero, voolikud üks ford thunderbird, teine mingi chraisleri bussi oma. Ülekanne sai vahetatud 4.56 vastu. Kui kellegil vaja siis on üle 4.11 ülekanne. Pilte seekord ei teinud kuna remont käis töökõrvalt ja polnud lihtsalt aega fotokaga vehkida. Tänud kõigile kaasamõtlejatele.
Re: Wrangleri esisild ja nelivedu
Tõstame selle vana teema uuesti ülesse, kuna sellest lukuga tagumisest danast 35C sain lahti esimese 50kmga. Tundub, et süüdi on mootor Ühesõnaga 4.0 + dana 35C LSD + 33" ei pea vastu.
Milliseid variante välja pakute? Eesmärk oleks säilitada ülekanne 4.56 ja lukk? Kui palju on D44 erinev, kuna tigu-taldrik terved esmavaatlusel siis kas neid ülekandeid saan kasutada?
Milliseid variante välja pakute? Eesmärk oleks säilitada ülekanne 4.56 ja lukk? Kui palju on D44 erinev, kuna tigu-taldrik terved esmavaatlusel siis kas neid ülekandeid saan kasutada?