1. leht 1-st

mbG kuumenemine

Postitatud: T Sept 19, 2017 4:37 pm
Postitas skorp
Tere.
Mure järgmine: sõites püsib auto temp.80-90 vahel teatud aja. Aga siis mingil suvalisel hetkel hakkab seier tõusma sinna 120 kanti ning siis kukkub jälle normi tagasi ning nii tõmbleb jälle mingi aja.
Siis muutub normaalseks kuni toimub see kõikumine jälle.
Autol vahetatud termostaat. Kas kellelgi on midagi taolist olnud.
Auto mootoriks 350td 92a

Re: mbG kuumenemine

Postitatud: T Sept 19, 2017 6:49 pm
Postitas v6sa
Kas tegelikult ka temperatuur hüppab? Või teeb mõõdik lihtalt paanikat?

Re: mbG kuumenemine

Postitatud: T Sept 19, 2017 8:17 pm
Postitas poiss
Läheb reaalselt kuumaks ka?
Mul oli sarnane probleem ja lõpuks leidsin prao põlemiskambrist. Lasi vahepeal surve plokki, läks kuumaks, lõi mulli edasi paisupaaki, jälle hea vähe aega. Termostaadi kiskusin välja ja paisupaagile töökinnas pruudiks ette. Võitsin nädala juurde. Aegamööda viga süvenes muidugi. Vana tuim läbiaetud 603 mootor ja päris tihti esinev viga nendel.

Re: mbG kuumenemine

Postitatud: K Sept 20, 2017 6:55 am
Postitas skorp
Mõlemad lõdvikud on nii kuumad et käega kinni ei hoia.
Siis veel see ka, et ülemisse lõdvikusse tekib õhk sisse sõiduajal nagu pump ei ajaks vett korralikult ringi.
Kas on võimalik et pump on seest ära kulunud kuidagi seest ?

Re: mbG kuumenemine

Postitatud: K Sept 20, 2017 9:05 am
Postitas MetsaVikat
Konkreetse murele ei oska midagi soovitada, kui õhk sees siis see peab kuskilt tulem ning eelneva kommenteerija teooriaga sobib see hästi.
Aga, inimese käsi ei katsu väga üle 50(oleneb inimesest) kraadist asja, käe järgi hinnata, et nüüd kas on 90 kraadi või 120, ei ole eriti täpne.

Terv. Villu

Re: mbG kuumenemine

Postitatud: K Sept 20, 2017 12:29 pm
Postitas v6sa
Heitgaasi tuvastamise komplektid jahutusvedelikust on olemas, küsi viisakamast töökojast.

Kodune kiirtest on kondoomiga: võtad paisupaagi/radika korgi ära ja tõmbad kondoomi nii peale, et jahutussärgist surve välja ei pääseks. Muu hulgas jälgi, et ülevool oleks kinni. Siis paned masina käima ja ootad. Kui on tõsine leke, puhub varsti lõhki. Väikest leket nii muidugi ei leia.

Re: mbG kuumenemine

Postitatud: K Sept 20, 2017 12:49 pm
Postitas poiss
Veepump pole nagu naine, kord annab ja siis mitte. Kui pump surnud siis blokk keeb ja radikas leige. Oma tsirkuleišen radikasse väga ei toimi nagu tubases küttesüsteemis.
A kas on antud vahemikus ka soendusradikas miskiseid kõikumisi? Pane soe maxi ja sõida. Kui mull sees muutub ka temp ja on käeseljaga kindlasti tuntav. Võta paisupaagil kork maha ja vaata kas lükkab kuumenedes üle serva. Tavaliselt seda ei tee ja pöörde lisamisel algul alandab tasapinda, hiljem taastub algne näit ja võib kuumenedes ka grammi kerkida. Seda siis korras veepumbaga ja kork maas.
Sul ma pakun puusalt, viskab lonksu välja ja jääb sinna korgiservani uut mulli ootama. Seda siis töösooja konega, külmalt peaks kõik Ok olema kui keegi muidugi pähe auku puurinud pole.

Re: mbG kuumenemine

Postitatud: E Sept 25, 2017 9:06 pm
Postitas uputaja
See 350 tuntud oma põlenud hülsi servadega. Kaas maha ja vaata, kas annab miskit päästa.

Ära igasugu nurgatöökotta mine. Uue tihendi paigaldus pigem platseebo ehvekt.

Re: mbG kuumenemine

Postitatud: E Sept 25, 2017 9:53 pm
Postitas Valme
Minul teeb täpselt sama moodi. Kui koputan näpuga vastu kella plokki, kukub jälle 90-ne peale ja asi korras. Tõenäoliselt viga kellaplokis, aga ei ole viitsinud selle tühise asjaga tegeleda.