Jah. kui härra oleks myynud peugeoti - ei oleks ma kidisema hakanud "kloon" etc peale.Landy kirjutas:Kui juba sõsarmudelite võrdlemiseks läks, siis võtaks ka kolmanda õe kõrvale - Peugeot P4 :
http://mercedesgwagen.galeon.com/enlaces680588.html
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Jah. kui härra oleks myynud peugeoti - ei oleks ma kidisema hakanud "kloon" etc peale.Landy kirjutas:Kui juba sõsarmudelite võrdlemiseks läks, siis võtaks ka kolmanda õe kõrvale - Peugeot P4 :
Ametlikul kodulehel kommenteerib:hulkur kirjutas:vale. toodeti küll. Austrias ja veitsis müüdi neid ka tsiviilkäibesse Puch'i logoga, olen isegi ühe sellisega sõitnud. Ma arvaks, et eestiski peaks paar lühikest tsiviil Puch G-d olemaNichtraucher kirjutas: Erinevus ainult selles ongi, et Puch margi all neid tsiviilkäibesse ei toodetud.
Toodeti küll, Bundeswehri Wolfid on enamus kaltsukatusega. Ja tsiviilmudelitest pidada koguni 12% olema kabriod.Nichtraucher kirjutas: st. istmed, polsterdus on spartalikud, porimatid seest puuduvad üleüldse. gewehri kinnitused on paigaldatud.
Ei ole aga päris kindel, kas tsiviilkäibesse MB G nime all tentkatusega toodeti?
sedaviisi siis.
minakaminaka! kõrvuti ikka siis on pikkuse ja k6rgusevahe korraga nähtavad. ning ka erinevus kiirenduses ja heitgaaside läbipaistvuses.hulkur kirjutas:Üksteise taha või kõrvutidiff kirjutas:nii hulkur. Aga nüüd oma Geländewaagonid pingesse ja hakkame pikkust mõõtma
jah.amevier kirjutas:Sain aru, et difrilukud on mõlemas sillas olemas.
Muide, trc, ei pruugi olla lukud mõlemas sillas. Olen näinud päris palju Puch-e, nii tsiviil kui militaar, millel on lukk ainult taga. Päris ilma lukkudeta ei tule nagu ette... Tahtsin mingi aeg isegi ühte pikendatud kiirabi Puch GE280-t osta ja sellel oli ka ainult tagalukk (mis ei olnud ostmatajätmise põhjus )trc kirjutas:jah.amevier kirjutas:Sain aru, et difrilukud on mõlemas sillas olemas.
http://www.hehlhans.de/tipp35d.htm#b1