G W463 siduril pole survet
Moderaatorid: hulkur, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: L Sept 08, 2012 8:53 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti (Põlva, Võru)
- Kontakt:
G W463 siduril pole survet
Tere. Ühel hommikul vajutasin sidurit ja pedaal enam üles ei tulnud. Peasilindril toru küljest ja surusin rõhu abil kolvi tagumisse asendisse, toru uuesti külge, pumpasin süsteemi uuesti normi. Sain liikuma aga siduri süsteemi jäi natukene õhku. Samas ideaalne ei saanud aga toimis. Nädalakene möödus sama lugu. Kuidagi sain käigu sisse et sõita sobivamasse kohta. Jõudsin pärale aga käiku enam välja ei saanud ja sidurile survet ei suutnud tekitada. Mis seal ikka eks teen sama asja ja korras. Oh ei. Vedelik puudu. Täiesti tühi. Valasin peale ei miskit abi. Õli süsteemi ei jõua. Selge. Süsteem on määrdunud õli täis ja/või katki. Peasilinder sai maha võetud ja lahti kakutud. Ilusti ära puhastatud ja kokkupandud. Sai toimima - kui õli paaki valada ja hoovast nn pumbata siis laseb kenasi õli peale ja piisava survega pritsib selle välja. Töösilinder maha ja kohe näha et membraan katki ja väga rokane. Uus tellitud ja külge pandud. Sidurisüsteemi toru puhta õliga läbi uhutud. Puhastatud peasilinder külge pandud. Valasin õli täis. 3-4 pikemat pumpamise ja õhutuse protseduuri ja hakkas alt õhutusniplist õli tulema. Survet siduripedaalile ei tekkinud. 20 korda pumpamist-õhutamist. Õli tuleb ühtlaselt kui õhutusnippel avada. Siduri pedaalil miski survet ei teki. Ehk hetkel siduripedaal nagu lambajalg ja sidur ei lahuta. Üsna ull asi ja mõistus otsas. Aidake ideedega.
1) peasilinder ikkagi kah vigane ja ei suuda piisavalt survet tekitada?
2) sidur ise õhtal?
3) miski muud?
1990 300ge 5-manuaal
Kas kellelgi detailset joonist siduri peasilindrist ja töösilindrist ja sellest kuidas selle hoob sidurikotta kinnitub?
Vabandan kui vigu on. Trükitud mobiililt.
1) peasilinder ikkagi kah vigane ja ei suuda piisavalt survet tekitada?
2) sidur ise õhtal?
3) miski muud?
1990 300ge 5-manuaal
Kas kellelgi detailset joonist siduri peasilindrist ja töösilindrist ja sellest kuidas selle hoob sidurikotta kinnitub?
Vabandan kui vigu on. Trükitud mobiililt.
Korteriühistute haldus- ja juhtimisteenus Põlva- ja Võrumaal. http://www.kinnistuhaldus.ee
Re: G W463 siduril pole survet
Jõudsin pärale aga käiku enam välja ei saanud
Nats OT aga tegelt on võimalik ilma sidurita sõita ja ka käike vahetada ja välja saada aga seda vist autokoolides ei õpetata.....parempoolne pedaal on võlusõnaks
Nats OT aga tegelt on võimalik ilma sidurita sõita ja ka käike vahetada ja välja saada aga seda vist autokoolides ei õpetata.....parempoolne pedaal on võlusõnaks
XC 70
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: G W463 siduril pole survet
Voolik/toru ei ole katki kuskilt? Äkki sellisest kohast, kus ei näe maha tilkumist kohe, vaid koguneb kuskile õõnsusse vms...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: L Sept 08, 2012 8:53 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti (Põlva, Võru)
- Kontakt:
Re: G W463 siduril pole survet
Puhvel - käik on praeguseks väljas. Sai tookord juba. Aga loomulikul teel ei tule välja. Ehk siduri abiga. Sinu jutu sisu ja see millele vihjad on teada ja tuttav teema.
Leket kusagil ei tähelda. Kõik üldiselt silmaga näha va 15 cm jupp mis üle käigukasti läheb, kere lähedalt. Algselt toda kohta ka kahtlustasin aga kui leidsin katkise töösilindri siis loobusin kahtlusest. Ise proovingi miski aeg igaks juhuks ära teise toruga vedada õlitus. Vaatan mis siis saab.
Leket kusagil ei tähelda. Kõik üldiselt silmaga näha va 15 cm jupp mis üle käigukasti läheb, kere lähedalt. Algselt toda kohta ka kahtlustasin aga kui leidsin katkise töösilindri siis loobusin kahtlusest. Ise proovingi miski aeg igaks juhuks ära teise toruga vedada õlitus. Vaatan mis siis saab.
Korteriühistute haldus- ja juhtimisteenus Põlva- ja Võrumaal. http://www.kinnistuhaldus.ee
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: L Sept 08, 2012 8:53 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti (Põlva, Võru)
- Kontakt:
Re: G W463 siduril pole survet
Sain asja toimima.
Peale 4 tunnist erinevat jebimist tahtsin peasilindri sisu välja võtta. Mõtlesin, et kiire kah, keeran salongi poole ta välja ja asi vast. Jõudsin juba selleni, et hülsi tagumine silinder oli praktiliselt korpusest väljas ja õli hakkas kergelt nõretama. Otsustasin aja nappuse tõttu asja teise päeva lükata ja keerasin natukene peale, et õlileket ei oleks. Siis huvi pärast, ei tea isegi miks, mõtlesin, et proovin nüüd. Kolm-neli korda ja surve üleval. Ehk siis õpetussõnad teistele, kes ehk miskil põhjusel seda süsteemi laiali kakuvad.
Veenduge, et hülsi algasend oleks võimalikult taga (ehk siis võimalikult salongi poole).
Peale 4 tunnist erinevat jebimist tahtsin peasilindri sisu välja võtta. Mõtlesin, et kiire kah, keeran salongi poole ta välja ja asi vast. Jõudsin juba selleni, et hülsi tagumine silinder oli praktiliselt korpusest väljas ja õli hakkas kergelt nõretama. Otsustasin aja nappuse tõttu asja teise päeva lükata ja keerasin natukene peale, et õlileket ei oleks. Siis huvi pärast, ei tea isegi miks, mõtlesin, et proovin nüüd. Kolm-neli korda ja surve üleval. Ehk siis õpetussõnad teistele, kes ehk miskil põhjusel seda süsteemi laiali kakuvad.
Veenduge, et hülsi algasend oleks võimalikult taga (ehk siis võimalikult salongi poole).
Korteriühistute haldus- ja juhtimisteenus Põlva- ja Võrumaal. http://www.kinnistuhaldus.ee
Re: G W463 siduril pole survet
Aga loomulikul teel ei tule välja
No just räägin, et tuleb kui matsu jagada. Paremat pedaali lahti lastes mootori pöörded langevad ja kohe hakkab mootor pidurdama....just sel hetkel kui langevad, mitte ei pidurda, tuleb lõdvalt käik välja.
Sama põhimõtte järgi on võimalik sõita, vahetada käike üles, alla jne.
Ka kohalt startida on võimalik manuaalse kastiga ilma sidurita, siis peab aku normaalne olema.
Pikemat loengut ei jaksa trükkida, tunnetust peab muidugist olema ....arusaamist kuda need jõud seal käimari ja mootori vahel asjatavad.
Kõik kunagi kogetud ja tehtud hädaolude sunnil.
No just räägin, et tuleb kui matsu jagada. Paremat pedaali lahti lastes mootori pöörded langevad ja kohe hakkab mootor pidurdama....just sel hetkel kui langevad, mitte ei pidurda, tuleb lõdvalt käik välja.
Sama põhimõtte järgi on võimalik sõita, vahetada käike üles, alla jne.
Ka kohalt startida on võimalik manuaalse kastiga ilma sidurita, siis peab aku normaalne olema.
Pikemat loengut ei jaksa trükkida, tunnetust peab muidugist olema ....arusaamist kuda need jõud seal käimari ja mootori vahel asjatavad.
Kõik kunagi kogetud ja tehtud hädaolude sunnil.
XC 70
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: L Sept 08, 2012 8:53 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti (Põlva, Võru)
- Kontakt:
Re: G W463 siduril pole survet
Puhvel - ma siiski loen loomulikuks käiguks 21. sajandil, et kasutan sidurit käikude vahetamisel. Aga sinu põhimõttest saan aru. Nii ma käigu ka välja sain enamvähem nagu kirjeldasid.
Võibolla jah algselt sõnastasin natukene valesti "loomulikul teel" oleks pidanud kirjutama "siduripedaal alla surudes".
Võibolla jah algselt sõnastasin natukene valesti "loomulikul teel" oleks pidanud kirjutama "siduripedaal alla surudes".
Korteriühistute haldus- ja juhtimisteenus Põlva- ja Võrumaal. http://www.kinnistuhaldus.ee
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: G W463 siduril pole survet
Ja nüüd toimib? Siduri peasilindri põhjas peaks olema vedru, mis ka ära väsib. Ja ei lükka kolbi koguaeg faasi kus õli potsikust peale valguks. Vahest on vedru katki-hea variant , kui aga väsind- kehva diagnoosi panna. Seda saad kontrollida kui potsiku august on kolvi soon näha. Omal sama juhus kus puhastades-pestes kõik oli ok aga hiljem jälle sex. Isegi venitasin vedru aga see oli ka vaid korraks. Ja g-l läheb vahekast kergemini neutraalile kui käimakast.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: L Sept 08, 2012 8:53 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti (Põlva, Võru)
- Kontakt:
Re: G W463 siduril pole survet
Hetkel toimib igaljuhul. Loodame, et toimib edukalt.
Korteriühistute haldus- ja juhtimisteenus Põlva- ja Võrumaal. http://www.kinnistuhaldus.ee