G-mersu

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kas 320CDI lahja pole?
Juba C320 diisel liigub kole vaevaliselt...
+372 5028488
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

jr kirjutas:Kas 320CDI lahja pole?
Juba C320 diisel liigub kole vaevaliselt...
vabandust jr, mul oli koguaeg tunne et see on siin maasturite, mitte streetrace foorum :twisted:
Usun siiralt, et mõnedele jääb ka Brabuse 6L Twinturbo G lahjaks. Teised sõidavad 2.8L ja kiidavad :)

Aga asjast. 320CDI tehaseandmed on enamjaolt kõik näitajad paremad kui 500'l va max kiirus ja kiirendus muidugi

http://www.mercedes-benz.de/content/med ... 061012.pdf
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Eeee...seda et polnud nagu seda väänet väga tunda. Speci järgi oleks enamat oodanud. Ja kui ta juba C klassi peal minu arust õnnetu on, siis mis ta veel raskema G peal teeb? Noh, diisel nagu diisel ikka ... sitke, aga tuim.

EDIT: Ühte muidugi peab ütlema, see 7 käigune kast on tase omaette. See on asi, mida teised autottotjad peaks nüüd küll Mersult õppima.
+372 5028488
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

jr kirjutas:Eeee...seda et polnud nagu seda väänet väga tunda. Speci järgi oleks enamat oodanud. Ja kui ta juba C klassi peal minu arust õnnetu on, siis mis ta veel raskema G peal teeb? Noh, diisel nagu diisel ikka ... sitke, aga tuim.

EDIT: Ühte muidugi peab ütlema, see 7 käigune kast on tase omaette. See on asi, mida teised autottotjad peaks nüüd küll Mersult õppima.
väänet on juurde kuskilt imetud G320: 540/1600-2400; C320: 510/1600-2800
G500: 456/2800-4000; G55AMG: 700/2750-4000

Sellegi poolest - kändude otsa ja jäätunud liivavallidesse ma ühegagi neist ilmselt ei läheks. Mitä ilmeisemmin - sõidad juba esimesel korral alt ära tuledekõrgusregulaatori andurid jms., ja need härrased, võtavad pisara silma kui vahetama peab iga kord peale sõitu silberis. :) Lihtsalt maanteesõiduks kuubik - olgem ausad - on juba mõistlikum midagi muud võtta, näiteks S klassi 4-matic.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Vasta

Mine “Mercedes”