W463 vahekasti lülitusmootori remont

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

W463 vahekasti lülitusmootori remont

Postitus Postitas MartinG »

Tere. Veebis ringi otsides olen nüüd aru saanud, et minu auto vahekasti ootamatud neutraaliviskamised on üks vanemate G-de tüüpviga (minu puhul jutt 2003 a), esialgu juhtub seda nii kord paari nädala jooksul. Tagasi saab käigud kui panna käigukast neutraali ja lülitada üles alla aeglusti ja maanteesõidureziimi vahel. Kuna ma ei soovi oodata asja süvenemist, siis teeks midagi:). selle miski tegemise lihtne variant on osta uus mootor sinna, mis iseenesest on samasugune, kuid muudetud on seal selle plastik-varda-hammasratta kuju kuidagi jõulisemaks. Kuna kogu see mootor maksab suurusjärgus 700 eur ja mootoril endal midagi viga ei ole, siis oleks soov vahetada lihtsalt see plastikvärk seal mootori võlli otsas uuema tüübi vastu. Kas keegi teab kust saab? Ma ei ole suutnud välja mõelda ka ühtegi otsingusõna, et Ebayst otsida. Ja äkki siis ka keegi teab öelda, kas vaja siis ka seal teisel pool (kasti sees) midagi muuta vahetada?
Mootori pilt millest juttu on näiteks siin: http://fourbyfourclub.com/W463Transmiss ... eMotor.htm
G 270CDI
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: W463 vahekasti lülitusmootori remont

Postitus Postitas e.p. »

Eelmise sajandi 463-l sai vahetatud hammasrattaid vahekastis kuna ei kasutata kunagi aeglustit ja kuluvad ülekoormusega sellise nurga alla, et hakkavad ise lahku suruma ülekannet. Väljendub samamoodi ... viskab vahekasti neutraali.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Re: W463 vahekasti lülitusmootori remont

Postitus Postitas MartinG »

Ma ei tea siinkohal kas see võis olla üks põhjus, miks vahekasti ehitust nii palju muudeti, et kangilt nupu peale üle mindi. Peale 2002 on siis see nupukas süsteem, mis minul praegu. Teab keegi lisada ehk, kas see eelmise sajandi häda on ka uutel alles? Ja sellegipoolest alustaks sellest plastmassvõllist asjade vahetust. Kui see asja ei muuda, eks siis selge et tuleb kaevuda sügavamale. On keegi seda plastikvärki vahetanud või teab kust saab?
G 270CDI
Änis
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: N Jaan 19, 2012 10:19 am

Re: W463 vahekasti lülitusmootori remont

Postitus Postitas Änis »

Tered! Lisan siia omalt poolt pilte sellest mootorist ka lahtivõetud kujul.
Manused
DSC02979.jpg
DSC02979.jpg (96.41 KiB) Vaadatud 3509 korda
DSC02973.jpg
DSC02973.jpg (98.64 KiB) Vaadatud 3509 korda
DSC02983.jpg
DSC02983.jpg (224.19 KiB) Vaadatud 3509 korda
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Re: W463 vahekasti lülitusmootori remont

Postitus Postitas MartinG »

Tänud pildimaterjali eest. Ilmselt need pildid on sellest vanemast tüübist, millel ongi vaja need plastikosad vahetada veidi muudetud disainiga juppide vastu. Otsisin üht pilti, kus nägin neid kõrvuti, uut ja vana ühes piiritaguses foorumis, kuid hetkel ei leidnud uuesti. Leidsin vaid ebay pildi, kus ilmselt ka see uuema tüübi ots: http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-G500-G ... 0958723206
seda otsa ma otsingi ja oletan, et see lahendab minu probleemi, kui uskuda piiritaguseid foorume. Pole ju mõtet seda 200 eur asja osta, kui kõik ülejäänu töötab norm, lihtsalt see plastikvärk. Ma ei tea küll miks see parem on, ei tunne seda süsteemi nii hästi veel, aga juttude järgi on parem ja ei lase seda neutrali jama tekkida.

Üks huvitav tööriist asja juurde, kui keset metsa see asi lõplikult otsad annab. Tuleb küll see mootor küljest võtta korra, kuid saab liikuma selle võtme abil. http://mbworld.org/forums/g-class-w460- ... uster.html

Siin on veidi teemat lahatud, kuid head pilti ei ole juures või siis antud arvuti mulle ei näita:)
http://www.pointedthree.com/disc/forums ... ightmode=1

Edit: See pilt kahest mootorist kõrvuti ongi seal jutu sees, lihtsalt antud arvuti mulle seda ei ava praegu.
G 270CDI
Vasta

Mine “Mercedes”