Väike loks on sees W460 karbil ja tahaks sellest lahti saada.
Kahjuks pole seda sõlme veel lahanud ja tema sisemise iluga kursis. Loogika ja eelnev elukogemus käseb ülemist reguleerpolti sissepoole (päripäeva) keerata. Netis keegi käseb peal olevat polti välja keerata, nii tegin ka ise teinud eelmine kord. Ainult sellega loksust päris lahti ei saanud.
Üldiselt peaks regull käima nii, et ülemise poldiga reguleerib roolikäpa (püstise) võlli lõtkust vabaks. Selles kahtlengi kummale poole keerata eesmärgi saavutamiseks. Seejärel teo (rooli) võlli lõtkust vabaks, peaks käima rooli võlli poolt suurt mutrit peale keerates. Ja siis teo hambumise tihedaks, see võiks käia külje peal olevast stoperdatud poldist, aga kindel pole.
Huupi ei tahaks katsetada, kas keegi jagaks pädevaid kogemusi? Tänud ette.
Roolikarbi reguleerimine
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Re: Roolikarbi reguleerimine
Püstise võlli otsas oleva mutri vabastamisel so. vastupäeva keeramisega vähendatakse lõtku. Kui võlli otsad on vabad mõõdetakse pöördemoment kruvikeerajaga rooli poolt seda hambumis tihedust ja see peaks olema vahemikus 40-60Ncm.
- Rain77
- Fitting 38"
- Postitusi: 361
- Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
- Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
- Kontakt:
Re: Roolikarbi reguleerimine
Laki tn. Laki-auto tagahoovis, MB teenindus, seal poisid said 463 karbiga ilusti hakkama. Seal see oht, et valesti regumisel võib karp kinni kiiluda.
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR