Suurim võimalik rehv G'le ima keretõsteta?
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Suurim võimalik rehv G'le ima keretõsteta?
Sõidan hetkel lääne euroopa talvekumme siledaks ja ühel hetkel vajab g uusi papusi. sellega seoses küsimused
1. mis on suurim mõõt mis G'le alla läheb ilma bodyliftita? 31x10.5? Suurem?
2. Mis on hea igatee rehvi nimi? Kõik soovtused teretulnud.
1. mis on suurim mõõt mis G'le alla läheb ilma bodyliftita? 31x10.5? Suurem?
2. Mis on hea igatee rehvi nimi? Kõik soovtused teretulnud.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui vaatad uue rehvi poole, siis näiteks Cooper Discoverer STT on mulle viimasel ajal silma jäänud hea AT-MT vahelise mustrina.
Viimati muutis Landy, T Juun 20, 2006 12:10 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Olgem ausad - G ei saavutagi suuri kiiruseid kuniks ta ei ole Brabuse G - ja kas auto kytusekulu on 13 v6i 15 - ei olegi nii suurt vahet kui et 4l/100 masin hakkab järsku 6 võtmahulkur kirjutas:Ja arvesta ka mõnevõrra suurema kütusekuluga, eriti suurtel kiirustel.trc kirjutas:Ilmselt lähen kesk 32" teed
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Jäi üks hea rehvi pakkumine silma:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3848
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3848
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kere tõstmisega G'de puhul eriti ei tegelda. 2" tõstevedrudega läheb 35 tolli ilusti alla. Vanal mudelil tuleb esirattakoopast natuke raami lõigata. Õigemini on seal on liiga pikad torud, millelel kere puksid. Need torud tuleb pukside kõrvalt maha lõigata ja rohkem pole midagi vaja. Kui juba pleki lõikamise kallale minna siis 38-39" ehk.
How to make 35" tires work on a G
Endal 35'te rehvidega G liikuriks.
How to make 35" tires work on a G
Endal 35'te rehvidega G liikuriks.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Landy, sul on igatee rehvist õite imelik arusaam...Landy kirjutas:Jäi üks hea rehvi pakkumine silma:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3848
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
[quote="hulkur]
Landy, sul on igatee rehvist õite imelik arusaam...[/quote]
Nu jah, AT - allterrain pigem iga maastiku omaks tõlkub.
Seent selleks, äkki hakkaab inimesele meeldima...
Landy, sul on igatee rehvist õite imelik arusaam...[/quote]
Nu jah, AT - allterrain pigem iga maastiku omaks tõlkub.
Seent selleks, äkki hakkaab inimesele meeldima...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Proovin edaspidi mitteniiväga vaielda aga see riivas liiga palju silma. Minuteada ikka tegeldakse küll ja üpris tihedalt. Ilmselt odavaim viis raamil masin k6rgemaks ajada (8 polti + 8 elastomeerist/metallist puksi) Olguolgu - veel odavam on asi telliskividele tõsta. javascript:emoticon(':twisted:')ed101 kirjutas:Kere tõstmisega G'de puhul eriti ei tegelda.
Aga et teemas püsida siis Andrese pakutud Wrangler näeb mu silmale tõesti tiba atraktiivsem välja kui et Landy pakutud STT.
...Masin on siiski igapäeva sõidukina kasutusel ning ning teist liikurit ei oma - sellega seoses käib ta ka Saksas kiirteedel ja lisaks Soomes, Norras Rootsis... Naviseadme juhiseid ja raadiot tahaks ikka kah aegajalt kuulata ning hypersuper võimu ja headesse kõlaritesse ei viitsi nüüd küll järgmiseks investeerima hakata (jätaks selle raha vintsi jaoks)
Tõin täna just Europartsist uued amordid ära ning seal jäid veel silma Continentali ContiCrossContact AT nimelised asjad mis nägid kah ypris mõtlemapanevad välja.