Suurim võimalik rehv G'le ima keretõsteta?

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Suurim võimalik rehv G'le ima keretõsteta?

Postitus Postitas trc »

Sõidan hetkel lääne euroopa talvekumme siledaks ja ühel hetkel vajab g uusi papusi. sellega seoses küsimused

1. mis on suurim mõõt mis G'le alla läheb ilma bodyliftita? 31x10.5? Suurem?

2. Mis on hea igatee rehvi nimi? Kõik soovtused teretulnud.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kui vaatad uue rehvi poole, siis näiteks Cooper Discoverer STT on mulle viimasel ajal silma jäänud hea AT-MT vahelise mustrina.
Viimati muutis Landy, T Juun 20, 2006 12:10 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Kui vedrud pole väsinud siis 33/12,5/15, kui vedrud veidi äravajunud, siis 32/11,5/15. Rehvidest soovitan näiteks GoodYear Wrangler AT/R, mööndustega ka BFG A/T.
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

hulkur kirjutas:Kui vedrud pole väsinud siis 33/12,5/15, kui vedrud veidi äravajunud, siis 32/11,5/15. Rehvidest soovitan näiteks GoodYear Wrangler AT/R, mööndustega ka BFG A/T.
Toetan igatpidi eelkõnelejat, mul on all 33/12,5/15
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel »

1. oleneb kuipalju plekki raatsid ära lõigata ;)
2. BFG A/T on pika elueaga ja hea ka talvel
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

Daniel kirjutas:1. oleneb kuipalju plekki raatsid ära lõigata ;)
2. BFG A/T on pika elueaga ja hea ka talvel
Ma siiski pidasin silmas seda, kui palju läheb stock masinale alla igasugu komplikatsioonideta. Ilmselt lähen kesk 32" teed
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

trc kirjutas:Ilmselt lähen kesk 32" teed
Ja arvesta ka mõnevõrra suurema kütusekuluga, eriti suurtel kiirustel.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

hulkur kirjutas:
trc kirjutas:Ilmselt lähen kesk 32" teed
Ja arvesta ka mõnevõrra suurema kütusekuluga, eriti suurtel kiirustel.
Olgem ausad - G ei saavutagi suuri kiiruseid kuniks ta ei ole Brabuse G :P - ja kas auto kytusekulu on 13 v6i 15 - ei olegi nii suurt vahet kui et 4l/100 masin hakkab järsku 6 võtma :)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

hulkur kirjutas: Ja arvesta ka mõnevõrra suurema kütusekuluga, eriti suurtel kiirustel.
Mis on tegelikult veel osaliselt petlik, seoses näiliku läbisõidu vähenemisega.
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Küll juba OT, aga näiteks minu G-l läks 32" rehvidega spido näit TÄPSELT õigeks.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Jäi üks hea rehvi pakkumine silma:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3848
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Postitus Postitas ed101 »

Kere tõstmisega G'de puhul eriti ei tegelda. 2" tõstevedrudega läheb 35 tolli ilusti alla. Vanal mudelil tuleb esirattakoopast natuke raami lõigata. Õigemini on seal on liiga pikad torud, millelel kere puksid. Need torud tuleb pukside kõrvalt maha lõigata ja rohkem pole midagi vaja. Kui juba pleki lõikamise kallale minna siis 38-39" ehk.

How to make 35" tires work on a G

Endal 35'te rehvidega G liikuriks.
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Landy kirjutas:Jäi üks hea rehvi pakkumine silma:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3848
Landy, sul on igatee rehvist õite imelik arusaam...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

[quote="hulkur]
Landy, sul on igatee rehvist õite imelik arusaam...[/quote]
Nu jah, AT - allterrain pigem iga maastiku omaks tõlkub. :roll:
Pilt
Seent selleks, äkki hakkaab inimesele meeldima... :wink:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

ed101 kirjutas:Kere tõstmisega G'de puhul eriti ei tegelda.
Proovin edaspidi mitteniiväga vaielda aga see riivas liiga palju silma. Minuteada ikka tegeldakse küll ja üpris tihedalt. Ilmselt odavaim viis raamil masin k6rgemaks ajada (8 polti + 8 elastomeerist/metallist puksi) Olguolgu - veel odavam on asi telliskividele tõsta. javascript:emoticon(':twisted:')

Aga et teemas püsida siis Andrese pakutud Wrangler näeb mu silmale tõesti tiba atraktiivsem välja kui et Landy pakutud STT.

...Masin on siiski igapäeva sõidukina kasutusel ning ning teist liikurit ei oma - sellega seoses käib ta ka Saksas kiirteedel ja lisaks Soomes, Norras Rootsis... Naviseadme juhiseid ja raadiot tahaks ikka kah aegajalt kuulata ning hypersuper võimu ja headesse kõlaritesse ei viitsi nüüd küll järgmiseks investeerima hakata (jätaks selle raha vintsi jaoks) ;)

Tõin täna just Europartsist uued amordid ära ning seal jäid veel silma Continentali ContiCrossContact AT nimelised asjad mis nägid kah ypris mõtlemapanevad välja.
Vasta

Mine “Mercedes”