OM 605 turbotamine!?
Moderaatorid: hulkur, Moderators
OM 605 turbotamine!?
Tegin ikka uue teema. OM617 teema all ei võetud väga vedu.
Nimelt mootoriks OM 605 2.5d 20v 83kw. Oleks vaja turbotama hakata. Oleks vaja teada, kas OM617 kõrgsurvepump istub. Ja mis turbot võiks vaadata. Turbo võiks olla levinud ja mitte väga kallis.
Nimelt mootoriks OM 605 2.5d 20v 83kw. Oleks vaja turbotama hakata. Oleks vaja teada, kas OM617 kõrgsurvepump istub. Ja mis turbot võiks vaadata. Turbo võiks olla levinud ja mitte väga kallis.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: OM 605 turbotamine!?
Kuna reeglina on turbomootori surveaste madalam NA omast siis ilmselt pead
peale turbo paigaldamist midagi veel vahetama.
peale turbo paigaldamist midagi veel vahetama.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: OM 605 turbotamine!?
LR90 kirjutas:Kuna reeglina on turbomootori surveaste madalam NA omast siis ilmselt pead
peale turbo paigaldamist midagi veel vahetama.
Autodata järgi on sama
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: OM 605 turbotamine!?
Ma tahtsin just lisada, et REEGLINA on vähemalt MB diislitel surveaste sama, kas turboga või mitte.
Turbo suurus sõltub sellest, millised on eesmärgid.
Siin on üks OM606 turbotatud diisel, millel on ca 500hp.
Rootslane on kõvasti bling-bling`iga vaeva näinud. Isegi turbokollektori keevitas roostevabast(tavaroostevaba, mitte Inconel).
Borg-Warneri keskmist mõõtu turbo.
Turbo suurus sõltub sellest, millised on eesmärgid.
Siin on üks OM606 turbotatud diisel, millel on ca 500hp.
Rootslane on kõvasti bling-bling`iga vaeva näinud. Isegi turbokollektori keevitas roostevabast(tavaroostevaba, mitte Inconel).
Borg-Warneri keskmist mõõtu turbo.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Re: OM 605 turbotamine!?
Aga ikkagi sooviks teada. Kas OM617 mootori kspump sobib OM605 mootorile või ei? Äkki keegi teab. Või saab äkki OM605 NA pumba turboga "tuttavaks" teha?
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: OM 605 turbotamine!?
RaidoKol kirjutas:Aga ikkagi sooviks teada. Kas OM617 mootori kspump sobib OM605 mootorile või ei? Äkki keegi teab. Või saab äkki OM605 NA pumba turboga "tuttavaks" teha?
Soomlased igastahes kasutavad 602 meh. pumpasid. Tõsi, nad teevad seda 605 turbomootoritel.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Re: OM 605 turbotamine!?
Jah mina olen arusaanud, et nad teevad seda selleks, et saada lahti elektroonilisest pumbast?trc kirjutas:RaidoKol kirjutas:Aga ikkagi sooviks teada. Kas OM617 mootori kspump sobib OM605 mootorile või ei? Äkki keegi teab. Või saab äkki OM605 NA pumba turboga "tuttavaks" teha?
Soomlased igastahes kasutavad 602 meh. pumpasid. Tõsi, nad teevad seda 605 turbomootoritel.
Kas turbomootor või mitte, pumba kinnitus peaks ikka sama olema.
OM617 mootori pumba kohta küsisin seepärast, et selle mootori turbopump on hea hinnaga müüa.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: OM 605 turbotamine!?
Jah, et saada lahti elektroonikast. Samas, vaatan, et ka esimestel 605 mootoritel oli mehaaniline. Kahtlustan, et see va 617 puhtfüüsiliselt ei istu sinna 605 otsa. Aga see on väga huupi pakutud. - kui istuks, oleks see laialdaselt kasutusel Soome superturbodel.RaidoKol kirjutas:Jah mina olen arusaanud, et nad teevad seda selleks, et saada lahti elektroonilisest pumbast?trc kirjutas:RaidoKol kirjutas:Aga ikkagi sooviks teada. Kas OM617 mootori kspump sobib OM605 mootorile või ei? Äkki keegi teab. Või saab äkki OM605 NA pumba turboga "tuttavaks" teha?
Soomlased igastahes kasutavad 602 meh. pumpasid. Tõsi, nad teevad seda 605 turbomootoritel.
Kas turbomootor või mitte, pumba kinnitus peaks ikka sama olema.
OM617 mootori pumba kohta küsisin seepärast, et selle mootori turbopump on hea hinnaga müüa.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: OM 605 turbotamine!?
Kui kasutavad 602 pumpasid, siis on ju asi enam kui lihtne, sest 602 pumpasid vedeleb igal poole. Nii tavalisi, kui ka turboversioonide omi.
Tasub mõelda ka sellele, et 617 pump on omajagu vana, ise soovitaks võtta nii värske asja, kui saab.
Tasub mõelda ka sellele, et 617 pump on omajagu vana, ise soovitaks võtta nii värske asja, kui saab.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Re: OM 605 turbotamine!?
hents99 kirjutas:Kui kasutavad 602 pumpasid, siis on ju asi enam kui lihtne, sest 602 pumpasid vedeleb igal poole. Nii tavalisi, kui ka turboversioonide omi.
Tasub mõelda ka sellele, et 617 pump on omajagu vana, ise soovitaks võtta nii värske asja, kui saab.
Aga äkki ütled mõne koha kus vedeleb, läheks korjaks ülesse.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: OM 605 turbotamine!?
RaidoKol kirjutas:hents99 kirjutas:Kui kasutavad 602 pumpasid, siis on ju asi enam kui lihtne, sest 602 pumpasid vedeleb igal poole. Nii tavalisi, kui ka turboversioonide omi.
Tasub mõelda ka sellele, et 617 pump on omajagu vana, ise soovitaks võtta nii värske asja, kui saab.
Aga äkki ütled mõne koha kus vedeleb, läheks korjaks ülesse.
Küsi näiteks MB klubi foorumist, lisaks on palju MB varuosadega tegelevaid ettevõtteid ja inimesi.
Vaevalt keegi sulle lambist pakkuma või veel enam seda külge installima hakkab. Ise tuleb ikka vaeva näha.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4652
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: OM 605 turbotamine!?
Ja mina soovitaks enne installi vahetada tihendid ning stendis küttekogused paika keerata. Hiljem nussprit hulka vähem.
Igasugu suva-antsu masina küljest kah ei tahaks, mis on erinevate põlevlahendustega sõitnud.
Andres
Igasugu suva-antsu masina küljest kah ei tahaks, mis on erinevate põlevlahendustega sõitnud.
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: OM 605 turbotamine!?
Ei tea kas bmw 525/325 tds vurr oleks hea lahendus. Nimelt neid lademetes saada ja odavad ka.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Re: OM 605 turbotamine!?
Siin üks vedeleb: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=27400RaidoKol kirjutas:
Aga äkki ütled mõne koha kus vedeleb, läheks korjaks ülesse.
Ole hea ja tule läbi.
Turbokale vajalike pritsekogustega tegeled ise. (pisike 525e vurr töötab vast ilma pumpa tuunimata ka...mersuklubist hannes minuarust tegi nii ja hakkas tööle küll, loe siit: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php? ... 02+projekt)
Samas, kui juba nii põhjalikuks ümberehituseks läeb, võtaks algmaterjaliks pigem kas OM603 või 606.