G mootorivahetus

Moderaatorid: hulkur, Moderators

t320
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: E Apr 25, 2011 12:36 am

G mootorivahetus

Postitus Postitas t320 »

Tervist,

Kuna praeguse mootoriga g klass on mootoririkkega ja maanteepeal veitsa aeglane, on plaanis teha mootorivahetus. Tegu w460 masinaga. Plaan tuua e klassi meru ja sealt mootor ümber tõsta. Kas OM613 3,2CDI 145kw mootori automaatkast sobiks praegu g all oleva vahekasti ja kasti kardaani otsa? Või peaks uue kardaani otsima või laskma teha? Uuemal automaatkastil on viimane käik kiirema ülekandega ja peaks maanteepeal madalamate pööretega sõitma.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas karu »

t320 kirjutas:Tervist,

Kuna praeguse mootoriga g klass on mootoririkkega ja maanteepeal veitsa aeglane, on plaanis teha mootorivahetus. Tegu w460 masinaga. Plaan tuua e klassi meru ja sealt mootor ümber tõsta. Kas OM613 3,2CDI 145kw mootori automaatkast sobiks praegu g all oleva vahekasti ja kasti kardaani otsa? Või peaks uue kardaani otsima või laskma teha? Uuemal automaatkastil on viimane käik kiirema ülekandega ja peaks maanteepeal madalamate pööretega sõitma.
See ümbertõstmine saab sul keeruline olema, uurisin ka teemat kunagi, pead ümber tõstma lisaks mootorile ka pool E klassi elektrit ja käigukasti ning kas see sul üldse vahekasti ette ära mahub?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas erik »

Ei pretendeeri 100% tõele, aga G`le ei sobi sõiduauto mootor, kuna ilmselt karter on teistsugune, vl kollektor on teine, mootori käpad on teised, atm kasti karter teine. Vahekasti ja käigukasti kardaan, on väga väike mure. Ilmselt on pusimist ka rv kinnituste, radiaatorite jne pisiasjadega.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
t320
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: E Apr 25, 2011 12:36 am

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas t320 »

Tegelikult sellel juba 1 mootorivahetus tehtud. Algselt oli OM617 3.0 L 65kw diisel mootor peal, kuid oli kastirikkega. Sai siis lastud panna E 300 W124 3.0 R6 D 100 kW automaatkastiga alla ja koos kõige elektroonikaga, selle käigukasti otsa sobis originaal kardaan ilusti. Praegu on mootoril klapiga probleem ja automaatkast jamab ka ja lisaks veel maanteepeal sõites pöörded peaaegu põhjas. Põhiprobleem ongi see, et maanteepeal on pöörded liiga kõrgel, 90 sõites suht mürarikas. Ja kuna hetkel võimalust on siis mõtlesin, et äkki aretada uuem kast uue mootoriga alla, millel viimane käik on kiirema ülekandega.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas karu »

t320 kirjutas:Tegelikult sellel juba 1 mootorivahetus tehtud. Algselt oli OM617 3.0 L 65kw diisel mootor peal, kuid oli kastirikkega. Sai siis lastud panna E 300 W124 3.0 R6 D 100 kW automaatkastiga alla ja koos kõige elektroonikaga, selle käigukasti otsa sobis originaal kardaan ilusti. Praegu on mootoril klapiga probleem ja automaatkast jamab ka ja lisaks veel maanteepeal sõites pöörded peaaegu põhjas. Põhiprobleem ongi see, et maanteepeal on pöörded liiga kõrgel, 90 sõites suht mürarikas. Ja kuna hetkel võimalust on siis mõtlesin, et äkki aretada uuem kast uue mootoriga alla, millel viimane käik on kiirema ülekandega.
Minu soovitus on, tee olemas olevad mootor ja kast korda ning vaheta diffrid kiiremate vastu millega saad maantee kiirust juurde kuigi siis kaotad kiirenduses aga selle kao saaksid kompenseerida arvan intercooleri paigaldusega ehk jääb alles suur hulk raha vähem peavalu.
Tel 56224693
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas karu »

Ja mis mürasse puutub siis mina lahendasin selle suure hulga mürasummutusvahenditega, alates pigimattidest lõpetades vildi ja muude materjalidega, lisaks tuleb paigaldada resonaator ja norm sumbutaja ja mootoriruum ning kapoti sisekülg norm isoleerida aga see kõik ikka päris suur töö ja kui õieti teha lisab autole kuni ühe mehe võrra kaalu juurde :D
Tel 56224693
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas e.p. »

35 rehv alla ja ülekanne palju parem :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
t320
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: E Apr 25, 2011 12:36 am

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas t320 »

Kus kohast peaks kiiremaid diffreid otsima ja palju need maksta võivad? Ja millejärgi vahet teha diffri ülekandekiiruses?
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas trc »

t320 kirjutas:Kus kohast peaks kiiremaid diffreid otsima ja palju need maksta võivad? Ja millejärgi vahet teha diffri ülekandekiiruses?
Sildadel on ülekandearv peal metallplaadi näol. Sealt saadki. Kuskohast kasutatuid saab, ei oska öelda. Uusi– noh selle jaoks on erinevad kohad. Alates Silberiga ;)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
t320
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: E Apr 25, 2011 12:36 am

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas t320 »

Põhimõtteliselt tuleks mootorivahetus odavam kui hakata uusi diffreid/sildasid ostma või otsima ja tellima? Inglismaalt saaks parempoolse rooliga e klassi mersu alates paarituhandest eurost. Ja pakun, et g mersu uued diffrid odavad pole.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas karu »

t320 kirjutas:Põhimõtteliselt tuleks mootorivahetus odavam kui hakata uusi diffreid/sildasid ostma või otsima ja tellima? Inglismaalt saaks parempoolse rooliga e klassi mersu alates paarituhandest eurost. Ja pakun, et g mersu uued diffrid odavad pole.
JAh saab küll aga mis see peale aretamine maksab, lisaks toomiskulu ja kui seda ümberehitust teeb veel inimene kes sellega rahuldavalt hakkama ka saab, no pool sellest soetamisrahast kindlasti veel lisaks, kokku läheb see sul ca 3,5keur ja üles maksma, selle raha eest leiad mõne vana g millel kiired sillad jne :)
Tel 56224693
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas karu »

Üks variant veel mida mina olen kaalunud, mõne teise auto(margi) kast paigaldada
Tel 56224693
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas hents99 »

Kui varsti diislitele odavamalt programmeeritavaid ajusid saab, oleks CDI vahele tõstmine isegi väga reaalne. Hetkel aga jäävad hinnad veidi kõrgeks ja oskusteavet ka väga ei liigu.
Ja CDI`d koos kõikide juhtplokkidega(mida ta vajab) pole küll mõistlik ega ka reaalne peale aretada. Alustades sellest, et vaja on kõiki rattakiiruse signaale ja sadat muud impulssi, mida W460`l polegi kusagilt võtta ja aretamine läheb kallimaks kui osta kohe CDI mootoriga G.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4654
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas uputaja »

Suhtle kasutajaga Ehitusmasin, tema majandas oma masinal mootoriga. Tal peal 108kw?+megasuur vurr.

E: Ise soovitaks kasutada 5,9 Cumminsit. :mrgreen:
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
hents99
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: G mootorivahetus

Postitus Postitas hents99 »

Jah, R6 disla on bolt-on. Ja kui juba raske R6 disla, siis kohe võtta kõige kõigem ehk 3.5 turbodiisel. Kaaluvahet(ja ka visuaalset vahet) 3.0 108kW mootoriga praktiliselt pole. Töömahtu ei asenda miski sisepõlemismootoril.

Tavaliselt D350 peale pannakse Holset HX40 turbo.


Suure turbo puhul oleks vaja ette mahtkompressorit.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Vasta

Mine “Mercedes”