Roolivõim Unimogile 404
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Roolivõim Unimogile 404
Jube raske on manööverdada.
Kusagilt netist jäi silma mingi vigur mis paigaldatakse rooli ja karbi (roolisamba) vahele.On kellelgi kokkupuuteid?
Või oskab keegi välja pakkuda alternatiivse lahenduse lihtsustamaks keeramist?
Kusagilt netist jäi silma mingi vigur mis paigaldatakse rooli ja karbi (roolisamba) vahele.On kellelgi kokkupuuteid?
Või oskab keegi välja pakkuda alternatiivse lahenduse lihtsustamaks keeramist?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
http://www.unimogfreunde.de/technik-tip ... owerSt.jpg
Takoine pajepenn.
Omal pump põhimõtteliselt olemas ...sõiduka oma
mõtlesin ,et ühildaks kuidagi.
Takoine pajepenn.
Omal pump põhimõtteliselt olemas ...sõiduka oma
mõtlesin ,et ühildaks kuidagi.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kus ta siis käib? Märgitud isegi töörõhk 70bar`i. Aga äge vidin on.helar kirjutas:http://www.unimogfreunde.de/technik-tip ... werSt4.JPG
ka üsna huvitav asi , käib vist ilma õlita?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
hetkel tundub ,et hinnad algavad 3000.- kroonist. kaevan edasi .
kuuglisse : TORQUE GENERATOR
kuuglisse : TORQUE GENERATOR
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Siin vähe pikemalt...
http://jacksonpowersteering.com/about-2 ... enerators/
http://www.powersteeringunit.com/catalo ... erator.pdf
http://jacksonpowersteering.com/about-2 ... enerators/
http://www.powersteeringunit.com/catalo ... erator.pdf
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kas roolivõimu otsingud on ka kuhugi edasi viinud?
Sai siin vaadatud mõnede veoautode roolikarpe aga midagi sobivat pole endale silma hakanud, kuna neil mida vaadatud on käpp küljel ja liigub edasi tagasi.
Seega vaja oleks karpi mis kinnituks raami siseküljele käpp oleks eespool ja kannataks traktorirehvi.Mõne maasturi oma jääks vist lootusetult nõrgaks? Kuna kaal selle auto puhul primaarne ei ole võib soovitada ka raskemaid kolakaid.
Üks võimalus oleks ka hüdrorool. Sai lapatud vanemaid teemasid aga silma ei hakand konkreetselt mille millelt pärit roolipead kasutada.
Taskukohane oleks arvatavasti ainult vene tehnikalt pärit süsteem aga millelt?
Ootaks siis soovitusi millelt selliseid asju leida võib?
Kui keegi tunneb, et tal midagi müüüa siis ps.
Sai siin vaadatud mõnede veoautode roolikarpe aga midagi sobivat pole endale silma hakanud, kuna neil mida vaadatud on käpp küljel ja liigub edasi tagasi.
Seega vaja oleks karpi mis kinnituks raami siseküljele käpp oleks eespool ja kannataks traktorirehvi.Mõne maasturi oma jääks vist lootusetult nõrgaks? Kuna kaal selle auto puhul primaarne ei ole võib soovitada ka raskemaid kolakaid.
Üks võimalus oleks ka hüdrorool. Sai lapatud vanemaid teemasid aga silma ei hakand konkreetselt mille millelt pärit roolipead kasutada.
Taskukohane oleks arvatavasti ainult vene tehnikalt pärit süsteem aga millelt?
Ootaks siis soovitusi millelt selliseid asju leida võib?
Kui keegi tunneb, et tal midagi müüüa siis ps.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
On oht sattuda vihkan-hüdrorooli-aga-pean-kasutama klubisse
Aga üldiselt venelaste puhul Belarusi orbitrol. Maksis vist ca 3k (uus), kui õigesti mäletan.
Kui (maan)teel ka vaja palju kulgeda, siis mingil juhul täishüdrot ei soovitaks. Pidev võimlemine on garanteeritud.
Aga üldiselt venelaste puhul Belarusi orbitrol. Maksis vist ca 3k (uus), kui õigesti mäletan.
Kui (maan)teel ka vaja palju kulgeda, siis mingil juhul täishüdrot ei soovitaks. Pidev võimlemine on garanteeritud.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kuna ma 4 aastat iga päev laaduriga hüdrorooliga mööda maailma olen ringi kihutanud, siis see rooliga pidev korrigeerimine on vägagi käe sees.
Maanteesõit mind ei häiri kuna katsun seal ikka käru peal sõita.
Mis pumpa sa selle belarussi orbitroliga kasutad. Mõnda nz või mingit lääne pumpa?
Kas sellel bellarussil millelt orbitrol pärit on ka mingi täpsem mark?
Maanteesõit mind ei häiri kuna katsun seal ikka käru peal sõita.
Mis pumpa sa selle belarussi orbitroliga kasutad. Mõnda nz või mingit lääne pumpa?
Kas sellel bellarussil millelt orbitrol pärit on ka mingi täpsem mark?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
soendaks vana teemat:
Tahan ikkagi selle converteri sinna vahele aretada.
Rääkisin Belgiast härraga kes on proovinud.
Tema seda ei soovitanud kuna üle 50kmh pigi ikka väga käest kippuma kuna rool niivõrd kerge.
Eestist leiaks isegi tarnija,kuid hind on veel kõrge ja tarneaeg pikk aga tegelen veel asjaga.
Siit minu põhiküsimus:
Helari loogika: kui seadme töörõhku vähendada poole võrra peaks ka rool poole raskemaks minema?
palun parandage mind hüdraulikaspetsid või kinnitage teooriat.
Teine mõte, juhul kui minu loogika pani võssa:
Maanteesõidul ühendada surve ja tagasivool "one way" magnetklapiga kokku niiet maanteel roolivõimendi ei tööta. Mõte ?
Lihtsalt muud lahendused on rõvedalt kallid.
Igasugune asjalik arutelu teretulnud!!
Tahan ikkagi selle converteri sinna vahele aretada.
Rääkisin Belgiast härraga kes on proovinud.
Tema seda ei soovitanud kuna üle 50kmh pigi ikka väga käest kippuma kuna rool niivõrd kerge.
Eestist leiaks isegi tarnija,kuid hind on veel kõrge ja tarneaeg pikk aga tegelen veel asjaga.
Siit minu põhiküsimus:
Helari loogika: kui seadme töörõhku vähendada poole võrra peaks ka rool poole raskemaks minema?
palun parandage mind hüdraulikaspetsid või kinnitage teooriat.
Teine mõte, juhul kui minu loogika pani võssa:
Maanteesõidul ühendada surve ja tagasivool "one way" magnetklapiga kokku niiet maanteel roolivõimendi ei tööta. Mõte ?
Lihtsalt muud lahendused on rõvedalt kallid.
Igasugune asjalik arutelu teretulnud!!
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kas selle junniga rool üldse mittetöötava mootoriga toimib?Ma pakun et siis kui surve tagant võtad ei keera enam üldse.
Aga katsu otsida mõni veoka roolivõimendi mis sobiks,kindlasti leidub selline asi millel käpp õieti on.
Selle töörõhu vähendamiisega on see,et tekib effekt kus keerad rooli aga rattad hakkavad hiljem ja jube aeglaselt pöörama.
Aga sa uuri kõigepealt selle junni tööpõhimõtet kas on seal sees roolipea ja mingi hüdromootor või jookseb võll otse läbi ja võimaldab ka väljasuretatud mootoriga rattaid pöörata.
Aga katsu otsida mõni veoka roolivõimendi mis sobiks,kindlasti leidub selline asi millel käpp õieti on.
Selle töörõhu vähendamiisega on see,et tekib effekt kus keerad rooli aga rattad hakkavad hiljem ja jube aeglaselt pöörama.
Aga sa uuri kõigepealt selle junni tööpõhimõtet kas on seal sees roolipea ja mingi hüdromootor või jookseb võll otse läbi ja võimaldab ka väljasuretatud mootoriga rattaid pöörata.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Kas selle junniga rool üldse mittetöötava mootoriga toimib
arvan, peaks toimima ka seisva mootoriga. ohutustehniliselt ebaloogiline ,et ei toimi.The Torque Generator as a rotary device converts hydraulic energy into mechanical energy
sobib maanteele hästi. põdratesti ei läbi isegi originaalseades mitte.Selle töörõhu vähendamiisega on see,et tekib effekt kus keerad rooli aga rattad hakkavad hiljem ja jube aeglaselt pöörama.
Hea soovitus. oled ,või tead kedagi ,kes on pannud ?Pange GAZ-66 roolivõimu süsteem
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee