Moogile rehvid alla
Moderaatorid: hulkur, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn
Moogile rehvid alla
Minu moog nõuab maastikul liikumiseks korralikumaid kumme, kui need, mis praegu all on (erineva kulumisastmega originaalid). Kummivalikul pean ma arvestama, et liigun ka mööda kõvakattega teid ja seega 100% maastikumuster jääb vist ära (V-muster ilmselt ei lähe mitte). Liiga kalleid kumme ma ka osta ei raatsi, kuna auto seisab palju paigal. Kindlasti ei pea need olema ka võistlusmustriga (boggereid ei vaja ), kuid muster võiks ikka olla selle auto suutlikkusega kooskõlas .
Ehk kogemustega mehed soovitavad, millises mõõdus ja mis kummimudeli sellele autole alla panna võiks, et praegust maastikuvõimet parandada .
Ehk kogemustega mehed soovitavad, millises mõõdus ja mis kummimudeli sellele autole alla panna võiks, et praegust maastikuvõimet parandada .
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Kui velg 20" ja asfaldil sõitu kah, siis valiksin Zil 131-he all leiduvad kalasabad. Need korraliku mustriga ja kannatab ka asfaldil sõita.
Väike udupilt mustrist kah http://miliblog.co.uk/wp-content/galler ... -224-j.jpg
Väike udupilt mustrist kah http://miliblog.co.uk/wp-content/galler ... -224-j.jpg
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Endal traktorimustriga r20 ,13,6 mõõtu rehvid, pärit vist ukrainast.
Tutikas ring oli vist mingi 11000 raha. See ka suht maksimum mis tõstmata alla läheb. Kõrgem rehv hakkab silla piirasendis vastu esi poritiiba hõõruma. Võin pärast selle rehvi reaalse kõrguse ära mõõta siis kergem valida.
131 rehv tundus kuidagi suurem olema.
Tutikas ring oli vist mingi 11000 raha. See ka suht maksimum mis tõstmata alla läheb. Kõrgem rehv hakkab silla piirasendis vastu esi poritiiba hõõruma. Võin pärast selle rehvi reaalse kõrguse ära mõõta siis kergem valida.
131 rehv tundus kuidagi suurem olema.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn
Millegipärast arvan ka ise, et 131e kumm on liiga kõrge, hakkab käima koopasse. Kuigi neid oleks hea hinnaga saada. Vaatan, et soovitate ikkagi V - mustriga kumme (olen nõus, need näevad auto all head välja). Kas on nende läbivus siis niipalju parem, või ei sõida te eriti nendega maanteel? Endal maanteekiiruse juures pole kogemusi müra ja juhitavusega. Kas Unimog väga ujuvaks ei muutu?
Leidsin netist veel sellise info, et tehas soovitab asenduskummiks (maastikule ja lumme) Continental MPT81 või Michelin XZL. Mõlemad kummimustrid on levinud hilisemate suurte Unimogide all. Soovitatud mõõduks on 275/80 R20.
heints Kui viitsid pane korra lint kummile peale ja kui külje peal on kirjas, siis märgi ka kummi tootja.
Leidsin netist veel sellise info, et tehas soovitab asenduskummiks (maastikule ja lumme) Continental MPT81 või Michelin XZL. Mõlemad kummimustrid on levinud hilisemate suurte Unimogide all. Soovitatud mõõduks on 275/80 R20.
heints Kui viitsid pane korra lint kummile peale ja kui külje peal on kirjas, siis märgi ka kummi tootja.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ainukesed mõeldavad rehvid Moogile alla on need.Taurus Point 7.Nendega näeb auto kohe hea välja ka:
Plussid:odavad,kuluvad ka asfaldil sõites suht aeglaselt,nendega ei ole ebamugav sõita,metsas parim rehv läbivuse poolest, talvel naelad sisse ja pidamine on ülihea. jne.
Miinused:ei tule hetkel ühtegi meelde kohe.
Plussid:odavad,kuluvad ka asfaldil sõites suht aeglaselt,nendega ei ole ebamugav sõita,metsas parim rehv läbivuse poolest, talvel naelad sisse ja pidamine on ülihea. jne.
Miinused:ei tule hetkel ühtegi meelde kohe.
HM Racing Team
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
kui oled suuruse ära otsustanud, saad hea hinnaga rehve siit:
http://www.pranko.ee
http://www.pranko.ee
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Taurus, Point 7 mõõdud on 360/70/20, sobib hästi, ei uju manteel. On ka samamõõdulisi analooge.Meesmetsast kirjutas:Millegipärast arvan ka ise, et 131e kumm on liiga kõrge, hakkab käima koopasse. Kuigi neid oleks hea hinnaga saada. Vaatan, et soovitate ikkagi V - mustriga kumme (olen nõus, need näevad auto all head välja). Kas on nende läbivus siis niipalju parem, või ei sõida te eriti nendega maanteel? Endal maanteekiiruse juures pole kogemusi müra ja juhitavusega. Kas Unimog väga ujuvaks ei muutu?
Leidsin netist veel sellise info, et tehas soovitab asenduskummiks (maastikule ja lumme) Continental MPT81 või Michelin XZL. Mõlemad kummimustrid on levinud hilisemate suurte Unimogide all. Soovitatud mõõduks on 275/80 R20.
heints Kui viitsid pane korra lint kummile peale ja kui külje peal on kirjas, siis märgi ka kummi tootja.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Rehvid olid talvega nats tühjaks vajund aga arvesta umbes 1 meetriga.
Sellest kõrgem hõõrub silla piirasendis vasta esiporitiiba.
Minu rehvi küljele oli kirjutatud Rosava 13,6 r20. Ostsin Keila rehvist.
Maanteeomadusi ja kulumist komenteerida ei oska kuna minu maanteesõidud on piirdunud 500 meetriga. Aga maastikul on kohe väga hea.
Sellest kõrgem hõõrub silla piirasendis vasta esiporitiiba.
Minu rehvi küljele oli kirjutatud Rosava 13,6 r20. Ostsin Keila rehvist.
Maanteeomadusi ja kulumist komenteerida ei oska kuna minu maanteesõidud on piirdunud 500 meetriga. Aga maastikul on kohe väga hea.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Härrased militaristid, kas PASI l ei ole mitte 13R20? Neid võiks kasutatuna vääga soodsalt (nt. "vii ära") liikuda ja kui rajumetsasõitu ei plaani, peaks aitama küll. Neile peaks kannatama ka "nuga anda", saaks mustri sügavamaks. PS. Paldiskis hiljuti vahetati nii mõnelgi masinal (naised saunas pajatasid).
Tehtud, mõeldud.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn
Vaatan, et siinmaa mehed panevad oma Mogidele ikka V-mustri alla. Niipalju, kui ma olen otsinud ja tean, siis nende üheks probleemiks on ju kiirusindeks, mis reeglina on 50 km/h. Ei ole just kummispetsialist, kuid eeldame, et saab Mogiga allamäge hoo sisse ja tuleb kiirus 80 km/h. See ju ületab seatud kiiruse üsna palju ikka, või olen ma liiga optimistlik, et loodan 80 kätte saada .
heints Aitäh mõõtude, nime ja piltide eest. Auto näeb nendega tõesti kena välja.
totu Huvitav idee, kuid kardan, et sealt neid rehve ilma tutvuseta ei saaks ja "lõikamisega" ei viitsiks hakata jamama.
heints Aitäh mõõtude, nime ja piltide eest. Auto näeb nendega tõesti kena välja.
totu Huvitav idee, kuid kardan, et sealt neid rehve ilma tutvuseta ei saaks ja "lõikamisega" ei viitsiks hakata jamama.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kasutan ise Taurus Point 7 ja max.kiirus mis olen sõitnud on ca 90-95 km/h ja pole nagu mingit probleemi olnud selle indeksiga.Meesmetsast kirjutas:Vaatan, et siinmaa mehed panevad oma Mogidele ikka V-mustri alla. Niipalju, kui ma olen otsinud ja tean, siis nende üheks probleemiks on ju kiirusindeks, mis reeglina on 50 km/h. Ei ole just kummispetsialist, kuid eeldame, et saab Mogiga allamäge hoo sisse ja tuleb kiirus 80 km/h. See ju ületab seatud kiiruse üsna palju ikka, või olen ma liiga optimistlik, et loodan 80 kätte saada .
Ülejäänute kohta olen pigem negatiivseid,kui positiivseid jutte kuulnud.Alates sellest,et liiga kõva segu jne.
HM Racing Team