MB 300GD
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Ise mitte G mersu jeebi omanikuna, on mulle kõrvaltvaatajana jäänud silma üks miinus auto juures. Nimelt, kui süda ihkab maastikul masinaga käia, siis kipub liiga raskeks jääma. Rohkem miinuseid nagu see ja natuke kõrge hind pähe ei tule kohe. Küll aga on ainult head G mersu kohta rääkida:
*Talasillad
*Difrilukud
*Täisraam
*Väga korralik tehnika - vastupidav
*2,3L bens peaks isegi piisava jõuga olema
*Head maanteomadused
Eks G omanikud ise kommenteeri lisa.
*Talasillad
*Difrilukud
*Täisraam
*Väga korralik tehnika - vastupidav
*2,3L bens peaks isegi piisava jõuga olema
*Head maanteomadused
Eks G omanikud ise kommenteeri lisa.
+372 5028488
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
G
Juba mõnda aega on peas sisisenud millalgi ka G omanikuks saada.
Pole võimatu, et järgmisel aastal võiks see plaan ka teoks saada, aga seni korjaks heal meelel veel killukesi kokku, et mis ja kuidas ja kui palju jne
Seega - ehk oskab keegi pajatada natuke sellest autost:
kuidas on varuosade hinnad (kas on auto enda luksuslikkusele vastavalt kallid?) ja
üleüldse hooldused (kui tihti vajab ja kui palju ühte ja teist seejuures kulub),
mis on nõrgad kohad (a'la selle ja selle mootori see või too junn läheb maru kiirelt tuksi vms)
Kui üldse ostmiseks läheks, siis rohkem soetaks ta siiski igapäeva autoks, millega vahest ikka metsa ka tihkab keerata (nii nagu praegu Kiaga).
Ideaalvariandis võiks olla tegemist pika mudeliga (5 ust), automaadiga ning diisliga. Ja et hind oleks enamvähem vastuvõetav, pean vist aastaarvult kuskil 10-15(20) aasta taguseid isendeid piiluma hakkama...
Eesti autoportaale(i) silmitsedes jääb mulje, et siinmail on G-de valik nõnna kesine. Samas Saksamaal paistavad silma sama konfiga mudelid, kuid kohati kuni 2X odavamad
Kõiksugused kommentaarid on teretulnud
Pole võimatu, et järgmisel aastal võiks see plaan ka teoks saada, aga seni korjaks heal meelel veel killukesi kokku, et mis ja kuidas ja kui palju jne
Seega - ehk oskab keegi pajatada natuke sellest autost:
kuidas on varuosade hinnad (kas on auto enda luksuslikkusele vastavalt kallid?) ja
üleüldse hooldused (kui tihti vajab ja kui palju ühte ja teist seejuures kulub),
mis on nõrgad kohad (a'la selle ja selle mootori see või too junn läheb maru kiirelt tuksi vms)
Kui üldse ostmiseks läheks, siis rohkem soetaks ta siiski igapäeva autoks, millega vahest ikka metsa ka tihkab keerata (nii nagu praegu Kiaga).
Ideaalvariandis võiks olla tegemist pika mudeliga (5 ust), automaadiga ning diisliga. Ja et hind oleks enamvähem vastuvõetav, pean vist aastaarvult kuskil 10-15(20) aasta taguseid isendeid piiluma hakkama...
Eesti autoportaale(i) silmitsedes jääb mulje, et siinmail on G-de valik nõnna kesine. Samas Saksamaal paistavad silma sama konfiga mudelid, kuid kohati kuni 2X odavamad
Kõiksugused kommentaarid on teretulnud
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Kuna ma ise ka uurisin G-klassi ja oli peas igasugu mõtteid sellega, siis mina leidsin praktiliselt kõigile oma küsimustele vastuse G foorumist: http://www.benzworld.org/forums/forums/ ... e=threaded
tõsiselt hea koht, kus soovitan julgelt kasutada searchi, sest seal enam vähem kõikidel teemadel juttu olnud.
Aga ma räägin seda ka mida ma tean, niisiis on olemas mudelid W460 ja W463 (need kõige levinumad). W463 on uuem alates aastast 90- . Seda soovitaks ma küll igapäeva autoks, sest on mugav ja vaikne, mitte nagu W460, mis on ikka tõsine tank
Kui soovid diislit ja automaadiga siis ainuke võimalus on G 350TD. Veel on võimalik vanem kolmene diisel, aga selle 88hj ja automaat kast ei kannata küll linnas sõita( top speed u. 120 ja kiirendust vaja kalendriga mõõta), nii et siis järgi jääbki 350td( 18s sajani ja top speed 150km/h)
Selle mootori kohta on väga erinevaid arvamusi. Mõni ütleb et on väga normaalne ja korralik ning vastupidav, kuid paljud siiski kurdavad et liiga kuumaks läheb ja ei kesta see mootor kohe kuidagi, tuleb mingi jahutuse mod. teha siis pidavat korras olema. Aga need probleemid ka Saksamaal , kus kiirteed ja suur koormus mootoril, nii et väga palju lahtisi otsi.
Kõige vingem oleks G300TD (177hj) aga see läheb vist sinu eelarvest välja, seesama mudel oli ka "Veerevatel Eestlastel"!
Bensukad on ka head, aga küttekulu liiga suur( G300 ja G320 keskmiselt 16l sajale)
Kuid muus osas on auto super. Peaks kõik lukud olema ja üleüldse üks väga kõva tükk, mis kergelt ei lagune.
Näiteks võin tuua ühe tuttava mersu, mis on ennast 3 korda üle katuse keeranud(ilma turvapuurita) ja ainult katuse rant on natuke kõver, ei saa arugi, et üle kuudi on käinud!
Aga hoolduste ja varuosade koha pealt ei oska mina kommenteerida, eks targemad inimesed räägi sellest ise.
tõsiselt hea koht, kus soovitan julgelt kasutada searchi, sest seal enam vähem kõikidel teemadel juttu olnud.
Aga ma räägin seda ka mida ma tean, niisiis on olemas mudelid W460 ja W463 (need kõige levinumad). W463 on uuem alates aastast 90- . Seda soovitaks ma küll igapäeva autoks, sest on mugav ja vaikne, mitte nagu W460, mis on ikka tõsine tank
Kui soovid diislit ja automaadiga siis ainuke võimalus on G 350TD. Veel on võimalik vanem kolmene diisel, aga selle 88hj ja automaat kast ei kannata küll linnas sõita( top speed u. 120 ja kiirendust vaja kalendriga mõõta), nii et siis järgi jääbki 350td( 18s sajani ja top speed 150km/h)
Selle mootori kohta on väga erinevaid arvamusi. Mõni ütleb et on väga normaalne ja korralik ning vastupidav, kuid paljud siiski kurdavad et liiga kuumaks läheb ja ei kesta see mootor kohe kuidagi, tuleb mingi jahutuse mod. teha siis pidavat korras olema. Aga need probleemid ka Saksamaal , kus kiirteed ja suur koormus mootoril, nii et väga palju lahtisi otsi.
Kõige vingem oleks G300TD (177hj) aga see läheb vist sinu eelarvest välja, seesama mudel oli ka "Veerevatel Eestlastel"!
Bensukad on ka head, aga küttekulu liiga suur( G300 ja G320 keskmiselt 16l sajale)
Kuid muus osas on auto super. Peaks kõik lukud olema ja üleüldse üks väga kõva tükk, mis kergelt ei lagune.
Näiteks võin tuua ühe tuttava mersu, mis on ennast 3 korda üle katuse keeranud(ilma turvapuurita) ja ainult katuse rant on natuke kõver, ei saa arugi, et üle kuudi on käinud!
Aga hoolduste ja varuosade koha pealt ei oska mina kommenteerida, eks targemad inimesed räägi sellest ise.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui rahakott piire seab võib vabalt visata pilku ka Peugeot P4 peale. Tegu sõsarmudeliga, mida G-wagenist eristab Pesukoti mootor ja lukk vaid tagasillas.
Saksamaa ja Prantsuse automüügi portaalidest võib neid leida.
Samas on ka meie turul liikvel G-mersusid, millel sildades diffrentsiaali lukud puuduvad.
Saksamaa ja Prantsuse automüügi portaalidest võib neid leida.
Samas on ka meie turul liikvel G-mersusid, millel sildades diffrentsiaali lukud puuduvad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: G
Üks mõte ainult .... Võta Patrol 4,2D ...tarmo kirjutas:Juba mõnda aega on peas sisisenud millalgi ka G omanikuks saada.
Pole võimatu, et järgmisel aastal võiks see plaan ka teoks saada, aga seni korjaks heal meelel veel killukesi kokku, et mis ja kuidas ja kui palju jne
Seega - ehk oskab keegi pajatada natuke sellest autost:
kuidas on varuosade hinnad (kas on auto enda luksuslikkusele vastavalt kallid?) ja
üleüldse hooldused (kui tihti vajab ja kui palju ühte ja teist seejuures kulub),
mis on nõrgad kohad (a'la selle ja selle mootori see või too junn läheb maru kiirelt tuksi vms)
Kui üldse ostmiseks läheks, siis rohkem soetaks ta siiski igapäeva autoks, millega vahest ikka metsa ka tihkab keerata (nii nagu praegu Kiaga).
Ideaalvariandis võiks olla tegemist pika mudeliga (5 ust), automaadiga ning diisliga. Ja et hind oleks enamvähem vastuvõetav, pean vist aastaarvult kuskil 10-15(20) aasta taguseid isendeid piiluma hakkama...
Eesti autoportaale(i) silmitsedes jääb mulje, et siinmail on G-de valik nõnna kesine. Samas Saksamaal paistavad silma sama konfiga mudelid, kuid kohati kuni 2X odavamad
Kõiksugused kommentaarid on teretulnud
+372 5028488
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: G
Kas viitsid natuke täpsemalt ka selgitada mille poolest ta võiks suvalisest G-st parem olla (peale hinna ilmselt) ?jr kirjutas: Üks mõte ainult .... Võta Patrol 4,2D ...
Patrolit olen tegelikult ka teise variandina kaalunud, aga G tundub siiski asjalikum ja praegu meeldiks see rohkem
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Jutud käivad jah mingi aastakäigu mudelitest. Aga oma silm pidada olema kuningas. Kui ikka sillalukkude kange põrandl pole, siis järelikult neid ka pole.tarmo kirjutas:Seda olen kuulnud jah, aga need olid vist mingi kindla aastakäigu G-d ainult, mis ilma lukkudeta? 1980 näiteks vms?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: G
1. Liiga mõtetu hindtarmo kirjutas:Kas viitsid natuke täpsemalt ka selgitada mille poolest ta võiks suvalisest G-st parem olla (peale hinna ilmselt) ?jr kirjutas: Üks mõte ainult .... Võta Patrol 4,2D ...
Patrolit olen tegelikult ka teise variandina kaalunud, aga G tundub siiski asjalikum ja praegu meeldiks see rohkem
2. Liiga väikesed diiselmootorid kubatuurilt
3. Vanad on liiga plangud varustusest selle raha ette mida küsitakse ja liiga ebamugavad
4. Uued jällegi mõtetult igast elektroonikat täis topitud ja maastur peab olema ehituselt lihtne.
Kõiki nüansse läbi kaaludes osutus Patrol 4,2D ainuõigeks autoks minu puhul. Toyota oli samuti välistatud, kuna mootor on rihmaga mitte hammas hambasse.
Ja kui osta Patrol ja lisada sinna veel sama raha mis kuluks mersu ostmiseks, siis saad juba kõik puuduva Patrolile külge hankida ja kõik kohad üle remontida.
+372 5028488
Kui üldse osta siis ainult lukkudega. Üldse on vanemad G-d palju töökindlamad ja palju lihtsam remontida s.t vanemale G-le hakkab päris palju teiste mersude juppe külge ja neid on võtta igast romulast võ B osade poest. Mootoreid võid vahetada ilma erilise vaevata, kastid ja kinnitused klapivad.Kallimad jupid asuvad esisillas: poolassid,differ,roolikarp.Samas poolassi puhul puruneb tavaliselt veoliigend ja seda ka üldjuhul "tihendi probleemi" tõttu. B osana on liigend saada hind ka suht normaalne aga see ei kesta tõsisemat metsas käiku.Originaal osana liigend koos poolassiga aga hind Üldiselt jupid ja ülalpidamine ei ole ülemõistuse kallis kannatab vabalt osta ka orig. juppi, kui neid üldse peaks vaja minema. Kaldun arvama et Patroli jupid ja ülalpidamine oluliselt odavam küll ei ole.