G-Mersude ajaloost
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17321
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
G-Mersude ajaloost
G-mersu esimene põlvkond (w460) oli tootmises alates 1979 aastast. Alates 1989 hakati tootma w463 põlvkonda, mis põhimõtteliselt on sama auto mida siiani toodetakse. Olemas on ka w461 (worker), mis samuti praeguseni tootmises on. Tegu on lihtsalt mugavamaks tehtud w460-ga.
Räägin oma kogemusest, kuna olen omanud nii w460 g-d (GE230e), kui ka w463-e (G300D)
Suurim erinevus w460 ja w463 vahel on veermik ja transmissioon. w460 on lülitatava nelikveoga, keskdiffer puudub. Esimene ja tagumine differ on mehhaaniliselt lukustatavad (lülitab hüdraulika). Seega saab nelivedu kasutada vaid maastikul või libedaga. Vahekast on täielikult sünkroniseeritud ja nelivedu saab lülitada suvalisel kiirusel. Samuti on w460 üsna askeetliku sisustusega, elektroonika praktiliselt puudub. Tegu on tõsise tööloomaga ja auto seisukord sõltub puhtalt sellest, kui hästi teda hooldatud-hoitud on. Liikvel on palju praeguseks juba vabalt 25 aasta vanuseid isendeid, mis kulgevad täisesti ilma probleemideta.
w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt. 90-ndate aastate alguse g-del on piisavalt vähe elektroonikat ja tegu on tõeliselt hea ning vastupidava autoga. Olemas ka igasugu mugavusseadmed ja korralik heliisolatsioon.
Facelift-itud salong tuli 1989 koos w463-ga ja 1995-nda aasta autoga ei ole seal suurt mingit vahet. Võib-olla vaid mõned pisiasjad - näiteks oli 1992 aastani armatuuril olemas "ABS-kill" lüliti, mis on maastikul üsna kasulik asi.
Allikas:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=2180&start=60
Räägin oma kogemusest, kuna olen omanud nii w460 g-d (GE230e), kui ka w463-e (G300D)
Suurim erinevus w460 ja w463 vahel on veermik ja transmissioon. w460 on lülitatava nelikveoga, keskdiffer puudub. Esimene ja tagumine differ on mehhaaniliselt lukustatavad (lülitab hüdraulika). Seega saab nelivedu kasutada vaid maastikul või libedaga. Vahekast on täielikult sünkroniseeritud ja nelivedu saab lülitada suvalisel kiirusel. Samuti on w460 üsna askeetliku sisustusega, elektroonika praktiliselt puudub. Tegu on tõsise tööloomaga ja auto seisukord sõltub puhtalt sellest, kui hästi teda hooldatud-hoitud on. Liikvel on palju praeguseks juba vabalt 25 aasta vanuseid isendeid, mis kulgevad täisesti ilma probleemideta.
w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt. 90-ndate aastate alguse g-del on piisavalt vähe elektroonikat ja tegu on tõeliselt hea ning vastupidava autoga. Olemas ka igasugu mugavusseadmed ja korralik heliisolatsioon.
Facelift-itud salong tuli 1989 koos w463-ga ja 1995-nda aasta autoga ei ole seal suurt mingit vahet. Võib-olla vaid mõned pisiasjad - näiteks oli 1992 aastani armatuuril olemas "ABS-kill" lüliti, mis on maastikul üsna kasulik asi.
Allikas:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=2180&start=60
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Panen siia mõned lingi, millest huvilistel võib kasu olla:
- http://www.gwoa.co.uk/forum/ - UK G mersu foorum
- http://www.mbnz.org/forums/forums/forum-view.asp?fid=30 - USA G-mersu foorum
Mõlemad foorumid on väga informatiivsed. Kui kasutada otsingut, saab vastuse enamikele (ka väga spetsiifilistele) küsimustele. USA omas on tihedam kirjavahetus, UK omas aga rohkem juttu diiselmootoritega G-dest.
- http://www.4x4abc.com/G-Class/?33,33 - palju huvitavat infot + saab osta väga kvaliteetseid remondi ja hooldusmanuaale
- http://www.clubgwagen.com/ - G-Tech sektsioonis on hulk kasulikke remondi- ja hooldusjuhendeid
- http://www.gwoa.co.uk/forum/ - UK G mersu foorum
- http://www.mbnz.org/forums/forums/forum-view.asp?fid=30 - USA G-mersu foorum
Mõlemad foorumid on väga informatiivsed. Kui kasutada otsingut, saab vastuse enamikele (ka väga spetsiifilistele) küsimustele. USA omas on tihedam kirjavahetus, UK omas aga rohkem juttu diiselmootoritega G-dest.
- http://www.4x4abc.com/G-Class/?33,33 - palju huvitavat infot + saab osta väga kvaliteetseid remondi ja hooldusmanuaale
- http://www.clubgwagen.com/ - G-Tech sektsioonis on hulk kasulikke remondi- ja hooldusjuhendeid
G-mersu USA foorumi uus asukoht
G-mersu USA foorumi uus kodu:
http://www.pointedthree.com/disc/forums ... y.php?f=57
Vanas kohas on ka foorum alles aga kogu seltskond on sealt ära uude kohta kolinud.
http://www.pointedthree.com/disc/forums ... y.php?f=57
Vanas kohas on ka foorum alles aga kogu seltskond on sealt ära uude kohta kolinud.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: G-Mersude ajaloost
Mitte et see niiväga oluline info oleks aga ABS kill lüliti on veel igastahes 9/93 masinal kah olemas.Landy kirjutas:Facelift-itud salong tuli 1989 koos w463-ga ja 1995-nda aasta autoga ei ole seal suurt mingit vahet. Võib-olla vaid mõned pisiasjad - näiteks oli 1992 aastani armatuuril olemas "ABS-kill" lüliti, mis on maastikul üsna kasulik asi.
Allikas:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=2180&start=60
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
MB G / Puch G - on seal vahet
Päris põhjalik ajalugu:
http://mercedesgwagen.galeon.com/
lyhemalt ja ylevaatlikumalt:
http://www.g4rce.net/engl/history1.html
http://mercedesgwagen.galeon.com/
lyhemalt ja ylevaatlikumalt:
http://www.g4rce.net/engl/history1.html
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- Rain77
- Fitting 38"
- Postitusi: 361
- Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
- Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
- Kontakt:
Re: G-Mersude ajaloost
96 väljalase samuti olemas aga kui lukk sisse lülida lülitub ABS automaatselt välja.trc kirjutas:Mitte et see niiväga oluline info oleks aga ABS kill lüliti on veel igastahes 9/93 masinal kah olemas.Landy kirjutas:Facelift-itud salong tuli 1989 koos w463-ga ja 1995-nda aasta autoga ei ole seal suurt mingit vahet. Võib-olla vaid mõned pisiasjad - näiteks oli 1992 aastani armatuuril olemas "ABS-kill" lüliti, mis on maastikul üsna kasulik asi.
Allikas:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=2180&start=60
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: G-Mersude ajaloost
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: G-Mersude ajaloost
Vabandan, aga olen nagu Defekat päris lähedalt näinud ja kui loen uudisest, et Mersu plaanib teha VÄIKEST, mis on A klassi platvormil autot, mis hakkab Defekaga konkureerima, siis minuarust pole see õige G klass suurem, kui Defekas. Kas ma sain millestki valesti aru?LR90 kirjutas:http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=12542
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: G-Mersude ajaloost
Ilmselt pole G-s kunagi istunud ja sõitnud
Re: G-Mersude ajaloost
Sorry, unustasin mainimata, et olen ka G klassi lähedalt näinud. Lihtsalt seda uudist lugedes see suuruse vahe küll nii suur ei ole..või lihtsalt ei tundunud. G on mu märgades unenägudes muidu
H.
H.
Re: G-Mersude ajaloost
Sorry, unustasin mainimata, et olen ka G klassi lähedalt näinud. Lihtsalt seda uudist lugedes see suuruse vahe küll nii suur ei ole..või lihtsalt ei tundunud. G on mu märgades unenägudes muidu
H.
H.