Unimogi süütesüsteem

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Meesmetsast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas Meesmetsast »

helar kirjutas:küsimuse suund just süütenurk.
Mul praegu 10 kraadi.
Ehk 2 kraadiga kulu väiksem? ei viitsi niisama katsetama hakata. siit siis seos...
Katsetamisest ei pääse niikuinii, kuid arvan, et ilma kütuselisandita on 10 kraadi liiga palju. Minul on tibake alla 0. Ma ise arvan, et selle juures on määravaks asjaolu, et kaasaegne kütus põleb kiiremini ja hea põlemise saavutamiseks peab olema bensiin maksimaalselt kokku surutud, ehk siis viimasel hetkel peab toimuma plahvatus. Kui see toimub liiga vara, siis kütus ei põle ilusti ära ja kui plahvatus toimub väga vara, siis on veel klapp natuke lahti ja võib tagasi lööma hakata.
Süüte seadmisega on aga see, et kui mootor käib ilusti tühikäigul, siis ei pruugi töötada mootor pööretel ja vastupidi. Tuleb mootor reguleerida vastavalt kasutusotstarbele - kui palju maanteel sõita, siis peab töötama paremini pööretel, kui metsas vaikselt ukerdada, siis peab mootor töötama hästi madalatel pööretel. Selle kinnituseks on tehase poolt soovitatud kasutada ka erinevaid küünlaid vastavalt auto kasutusele. Lisaks on manuaalis mainitud ka süüte seadmist vastavalt kütusele.

Kütusekulust - Pole täpselt mõõtnud, kuid pakun, et on sinna 25 kanti. Tehases on normiks määratud 20-22, mis on saavutatav ilmselt ainult maanteel normaalse kiirusega liikudes vedades sõdureid. Täiskoormaga seda numbrit kätte ei saa. Kui oled oma mõõtmised teinud ka siin kehva ja külma ilma juures ja mootor ei saa sooja õhku, siis võtab ta kindlasti lisa karbussi külmumise tõttu (kuna avad on väikesed on õhuliikumine kiire ja karpa on uskumatult kaua külm , tänu millele jookseb palju kütust niisama kaasa).

Ega ma muidugi absoluutsele tõele ka ei pretendeeri :P .
Vasta

Mine “Mercedes”