Kuskohas sa kiidulaulu nägid?e.p. kirjutas:Mersu trummelpidurite kohta käiv kiidulaul siinkohal küll asjatu ...
Väidan: Puhas trummel hoiab sind kallakul paremini kui ketas.
Väidan: Trumliga G pidurdusjõud on väga hästi balanseeritud. Ja ma ei räägi siinkohal üleüldisest pidurdusjõust, mis on kehvakene.
Väidan: Esimesed kettad pidurdavad ka tagurdades ja ka metsas. Lisaks saab tagumiste ketaste/supportite üledimensioneerides juhitamatu masina ja kenad piruetid.e.p. kirjutas:Teema mõte siiski selles ,et saada pidurdama metsas ka tagapidurid,esipiduritel pole midagi viga
So far - näen argumentidena seisupiduri trosside kaotamist ning ketta isepuhastumisvõimet. Nagu mainit - vaid metsa mõeldud masinal - mõtleks, igapäeva masinal mitte.
PS. Viskasin pilgu kiirelt peale Movit'i (www.movit.de) upgrade'le, 270CDI'le ja G55AMG'le. Kõigil asub tagumie support eespool silda… (kella 11's).
Lisaks. On plaan veel sel aastal endal stock esikettad vahetada vähe paremate vastu, mida toodab LAV's asuv Powerbrake (www.powerbrake.co.za). Bolt on. Need kes vahetanud, kiidavad. Kui on huvilisi - andke PM'ga märku.