Lõpetas teine vist töölepingu. Tegu 463327 vin-koodi ning 750650 vahekastiga. Lumetormis üleeile sai treilerit tiritud ning aeglusti tavaasendisse saamisega oli pisut tegu. Täna oleks hetkeks nagu lennukikandja dekil pidurdustrossi sõitnud. Kuna jällegi kahesadas ning väike laps autos ja telefoni kaasas polnud, kulgesin teokäigul ca 2 km esimese telefonini. Kast protesteeris aeg-ajalt omas keeles. Aeglusti kang samuti enam ei liigu.
Et tuleb hullult näha vaeva päevast-päeva, siis teadmata õli olek ja kogus kastis.
Seni kuni kasti sisu diagnoosi saab, ootan lisainfot, ka saadaval kastide ning osade kohta.
463 vahekast
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Kast ragiseb ja ei vea? Ma pakun, et sul on lihtsalt see aeglusti hoovastik vähesest kasutamisest must, jääs ja liigub raskelt ning seetõttu ei saanud sa aeglusti kangi õieti S asendisse tagasi. Pane masin N peale ning proovi teda G ja S vahel mitmeid kordi loksutada nii, et sa ise kindel oled et ta on õigesse asendisse läinud.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Sai siis kast lahti võetud. Õli viga ei olnud, praktiliselt puudus teine. Totaalse hävingu asemel leidsin vahevõlli käigukastipoolse otsa hävinud laagri. Taastamist vajab ka võlli laagrialune pind, sinna plaanis kuumalt puks peale istutada ning hiljem mõõtu lihvida. Igaks juhuks vahetan ka vahe- ja aeglustivõlli kuus laagrit ja kasti kõik kolm simmerit välja.
Et alumisele difrivõllile oli õlikogus veel piisav, siis sel midagi vahetamist ei vaja.
Silberauto pakkumine nendele osadele 7580+km. Kas MB simmeritele ka alternatiivi on? Samuti hädas aeglusti võllil olevate nõel-laagrite mujalt leidmisega. Koonusrull-laagrite alternatiivhinnad juba teada.
Kui kellelgi võlli osas mõni parem idee, andku palun teada. Samuti huvitab kõik laagrite, simmerite kohta käiv.
Kokkuvõttes tegu äärmiselt pommi- ja õlikindla vahekastiga, G-meetri näit taas punases.
Et alumisele difrivõllile oli õlikogus veel piisav, siis sel midagi vahetamist ei vaja.
Silberauto pakkumine nendele osadele 7580+km. Kas MB simmeritele ka alternatiivi on? Samuti hädas aeglusti võllil olevate nõel-laagrite mujalt leidmisega. Koonusrull-laagrite alternatiivhinnad juba teada.
Kui kellelgi võlli osas mõni parem idee, andku palun teada. Samuti huvitab kõik laagrite, simmerite kohta käiv.
Kokkuvõttes tegu äärmiselt pommi- ja õlikindla vahekastiga, G-meetri näit taas punases.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Võin sebida sulle kasut. täiesti töökorras vahekasti koos jõuväljavõttega tahapoole. Hinnaks tuleb 1000euri ja aega võtab 3-5päeva.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Küsi Europart'ist ka pakkumist (www.europart.ee). Siinse foorumi liige Mait Mumme (kasutaja MM) on seal pealik. Üldiselt on sealtkaudu jupid odavamad, kui Silberist.sakuonice kirjutas: Silberauto pakkumine nendele osadele 7580+km.