30 a G Mersut 19-21 juuni Graz

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

CÄÄRFIILD kirjutas:G mersu 30 juubeliks erimudel BRABUSelt. 700 hobujõudu, 12 silindrit topeltturboga.Nullist sajani 4,3s. Kahtlematta maailma kiirem maastur läbi aegade. Hinnaks fännidele 5,8 miljonit krooni :shock:
Kiirete ja võimaste "telliskivide " tuuninime on moodi läinud.
Et Mersul metsas üksi igav ei oleks, paneme ka Landika kõrvale

JE Engineering has officially launched their new ZULU Supercharged Defender, which is powered by a JE tuned Supercharged 4.2-liter Jaguar/LandRover petrol V8! The engine has been tuned to deliver 460hp and up-rated AP Racing ceramic discs are also included as well as a new manual or automatic transmission. The driveline and suspension have also been given the JE off-road racing treatment.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Landy kirjutas:
CÄÄRFIILD kirjutas:G mersu 30 juubeliks erimudel BRABUSelt. 700 hobujõudu, 12 silindrit topeltturboga.Nullist sajani 4,3s. Kahtlematta maailma kiirem maastur läbi aegade. Hinnaks fännidele 5,8 miljonit krooni :shock:
Kiirete ja võimaste "telliskivide " tuuninime on moodi läinud.
Et Mersul metsas üksi igav ei oleks, paneme ka Landika kõrvale

JE Engineering has officially launched their new ZULU Supercharged Defender, which is powered by a JE tuned Supercharged 4.2-liter Jaguar/LandRover petrol V8! The engine has been tuned to deliver 460hp and up-rated AP Racing ceramic discs are also included as well as a new manual or automatic transmission. The driveline and suspension have also been given the JE off-road racing treatment.

like ländi...
siis mida sa soovisid öelda ? et LR on suutnud kuidagi leida mingid närused 460 hobust kuskilt ja panna selle niigi ebamugavale alusele ? see jutt on nagu selline, et härrad arutavad, et sai siin insenertehniline lahendus, super priima, 700 heppa ja siis sa tuled ning ütled, et kulge, minge perse, scanial on 1000 hobust
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ma ei pannud seda mitte pahapärast ega eputamiseks või LR-i tõstmiseks.
Lihtsalt naljakas on vaadata, Kuidas rohkem kui veerand sada aastat tagasi tootmisesse läinud "naelakastidest" rakette üritatakse teha.

Kui aus olla siis on mõlemad projektid minu silmis üsna mõtetud ja metsakõlbmatud. Ei Land Rover-i ega isegi mersu sillad-kastid ei peaks selle laksule vastu, kui need auto boggeritega varustada ja metsa saata.
Viimati muutis Landy, N Mär 12, 2009 12:11 am, muudetud 3 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

G roolis ma kujutan ette 200 km/h ,ise olen oma omaga mingi 160 ringis sõitnud aga defeka roolis ... :lol: :lol: :lol:
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

Landy kirjutas:Ma ei pannud seda mitte pahapärast ega eputamiseks või LR-i tõstmiseks.
Lihstslst naljaks on vaadata, Kuidas rohkem kui veerand sada aastat tagasi tootmisesse läinud "naelakstidest" rakette üritatske teha.
Noh kui nii võtta siis Brabuse G puhul on raketistamine ka õnnestunud. Ja kui Brabusest väheks jääb - saab alati ju ta Renntechi veel viia…
Samas siiani pole ma ühtki kiiret defekat veel näinud.
Kui aus olla siis on mõlemad projektid minu silmis üsna mnõtetud ja metsakõlbmatud. Ei land Rover-i ega isegi mersyu sillad-kastid ei peaks selle laksule vastu, kui need auto boggeritega varustada ja metsa saata.
Brabuse G'l pole maasturist küll muud järgi kui aint välimus. 20", 22" veljed ja oluliselt lühemad ning jäigemad vedrud. Võin küll hetkel eksida aga minuarust ei ole Brabusel isegi mitte difrilukke konsoolis…
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Kule, Sa võiks ennast Silberautosse tööle pakkuda G-sid müüma. Seisaksid auto kõrval ja räägiksid kõigile mida Sa kõike selle auto kiituseks öelda oskad.

no offence, aga me kõik oskame siin uudiseid lugeda...
Suletud

Mine “Mercedes”