G- Remont

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
Toronto
Mudder
Postitusi: 79
Liitunud: E Okt 15, 2007 10:20 pm
Asukoht: Tartu

3,0 mootori pumba vahetus

Postitus Postitas Toronto »

Ei hakanud uut teemat tegema aga tekkis probleem mootoril pumba vahetusega.

Tegemist siiis 5 silindrilise (diisel)mootoriga ja mure selline, et sai küll kõik märgid paika pandud nii nuka, pumba kui väntvõlli oma aga süüde on paigast ära.

Kas on mingeid näpunäiteid mida peaks seal jälgima, või on mingeid jooniseid selle mootori märkide kohta.

Kas on selle mootori puhul normaalne et kui märgid paigas siis esimene nukk ei ole mitte üleval vaid on horisontaalselt mootoriga?
Tel 52 76 338, G mersu
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Re: 3,0 mootori pumba vahetus

Postitus Postitas trc »

Toronto kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema aga tekkis probleem mootoril pumba vahetusega.

Tegemist siiis 5 silindrilise (diisel)mootoriga ja mure selline, et sai küll kõik märgid paika pandud nii nuka, pumba kui väntvõlli oma aga süüde on paigast ära.

Kas on mingeid näpunäiteid mida peaks seal jälgima, või on mingeid jooniseid selle mootori märkide kohta.

Kas on selle mootori puhul normaalne et kui märgid paigas siis esimene nukk ei ole mitte üleval vaid on horisontaalselt mootoriga?
Kaevun materjalidesse ja proovin midagi sulle õhtul leida. Ca kl. 21'ni tunne end vabalt ja võid alati helistada kui miskid küsimused tekivad.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
margus61
Zootramm
Postitusi: 717
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Re: 3,0 mootori pumba vahetus

Postitus Postitas margus61 »

Toronto kirjutas:Tegemist siiis 5 silindrilise (diisel)mootoriga ja mure selline, et sai küll kõik märgid paika pandud nii nuka, pumba kui väntvõlli oma aga süüde on paigast ära.
Kunagi tegin 409D pakibussi analoogsel konel ka täpselt nii, nagu ülal kirjeldatud ja saavutasin sarnase tulemuse. Käivitus raskelt, turtsus, paukus ja ajas musta. Pikema uurimise tulemusel selgus, et "süüde" oli seatud filigraanse täpsusega 180 kraadi valesti ehk siis vända vale pöörde peale... Müstilisel kombel asi isegi sõitis, kui käima tõmmata, aga kõvasti tuli talda anda ja tossu sai ikka tummiselt.
Kasutaja avatar
Toronto
Mudder
Postitusi: 79
Liitunud: E Okt 15, 2007 10:20 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Toronto »

Kas on võimalik et pump sai peale 360 kraadi valesti ehk siis peaks talle ühe ringi peale keerama, 180 kraadi ma ei usu et mul valesti saab olla sest siis ei läheks märgid kokku
Tel 52 76 338, G mersu
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Toronto kirjutas:Kas on võimalik et pump sai peale 360 kraadi valesti ehk siis peaks talle ühe ringi peale keerama, 180 kraadi ma ei usu et mul valesti saab olla sest siis ei läheks märgid kokku
Eeee.... proovi nüüd uuesti! 360kraadi pöörates on ta ju TÄPSELT SAMAS ASENDIS... sest 360 kraadi = täisring, ei?
Kasutaja avatar
Toronto
Mudder
Postitusi: 79
Liitunud: E Okt 15, 2007 10:20 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Toronto »

360 kraadi põõrates ta samas asendis jah aga nii mulle väideti, aga nüüd siis vähe asjalikum info mis peaks tõele vastama, nimelt tuleb mootorit 25 kraadi surnud seisust tagasi keerata ja siis peaks asi korras olema, eks homme siis paistab.
Tel 52 76 338, G mersu
Vasta

Mine “Mercedes”