Ei hakanud uut teemat tegema aga tekkis probleem mootoril pumba vahetusega.
Tegemist siiis 5 silindrilise (diisel)mootoriga ja mure selline, et sai küll kõik märgid paika pandud nii nuka, pumba kui väntvõlli oma aga süüde on paigast ära.
Kas on mingeid näpunäiteid mida peaks seal jälgima, või on mingeid jooniseid selle mootori märkide kohta.
Kas on selle mootori puhul normaalne et kui märgid paigas siis esimene nukk ei ole mitte üleval vaid on horisontaalselt mootoriga?
G- Remont
Moderaatorid: hulkur, Moderators
3,0 mootori pumba vahetus
Tel 52 76 338, G mersu
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: 3,0 mootori pumba vahetus
Kaevun materjalidesse ja proovin midagi sulle õhtul leida. Ca kl. 21'ni tunne end vabalt ja võid alati helistada kui miskid küsimused tekivad.Toronto kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema aga tekkis probleem mootoril pumba vahetusega.
Tegemist siiis 5 silindrilise (diisel)mootoriga ja mure selline, et sai küll kõik märgid paika pandud nii nuka, pumba kui väntvõlli oma aga süüde on paigast ära.
Kas on mingeid näpunäiteid mida peaks seal jälgima, või on mingeid jooniseid selle mootori märkide kohta.
Kas on selle mootori puhul normaalne et kui märgid paigas siis esimene nukk ei ole mitte üleval vaid on horisontaalselt mootoriga?
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: 3,0 mootori pumba vahetus
Kunagi tegin 409D pakibussi analoogsel konel ka täpselt nii, nagu ülal kirjeldatud ja saavutasin sarnase tulemuse. Käivitus raskelt, turtsus, paukus ja ajas musta. Pikema uurimise tulemusel selgus, et "süüde" oli seatud filigraanse täpsusega 180 kraadi valesti ehk siis vända vale pöörde peale... Müstilisel kombel asi isegi sõitis, kui käima tõmmata, aga kõvasti tuli talda anda ja tossu sai ikka tummiselt.Toronto kirjutas:Tegemist siiis 5 silindrilise (diisel)mootoriga ja mure selline, et sai küll kõik märgid paika pandud nii nuka, pumba kui väntvõlli oma aga süüde on paigast ära.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Eeee.... proovi nüüd uuesti! 360kraadi pöörates on ta ju TÄPSELT SAMAS ASENDIS... sest 360 kraadi = täisring, ei?Toronto kirjutas:Kas on võimalik et pump sai peale 360 kraadi valesti ehk siis peaks talle ühe ringi peale keerama, 180 kraadi ma ei usu et mul valesti saab olla sest siis ei läheks märgid kokku