G 300TD mootriprobleem
Moderaatorid: hulkur, Moderators
G 300TD mootriprobleem
Probleem seisneb selles, et kui hommikul auto käivitada, siis alguses käib mootor väga ebaühtlaselt. Nii kui on soojenenud probleem kaob.
Diagnostikas käis, seal mehed ütlesid, et kõik korras.
Kas on ettepanekuid?
Autoks siis 300 TD ja masin aastast 95.
Priit
Qkulgur
Diagnostikas käis, seal mehed ütlesid, et kõik korras.
Kas on ettepanekuid?
Autoks siis 300 TD ja masin aastast 95.
Priit
Qkulgur
Re: G 300TD mootriprobleem
Diagnostika ei pruugi iga kord ära näidata eelsüüteküünalde toimivust. Testid läheb läbi, kuna töötab nii öelda poole pinnaga ainult. Ja sellest ka ebaühtlane käik, kuna kõikide silindrite põlemis-/eelpõlemiskambreid ei soendata ühtlaselt. Seda enne ei saagi teada, kui keerad füüsiliselt küünla maha ja veendud oma silmaga, kas läheb täies pikkuses hõõguma või ei.TR Pjätt kirjutas:Probleem seisneb selles, et kui hommikul auto käivitada, siis alguses käib mootor väga ebaühtlaselt. Nii kui on soojenenud probleem kaob.
Diagnostikas käis, seal mehed ütlesid, et kõik korras.
Kas on ettepanekuid?
Autoks siis 300 TD ja masin aastast 95.
Priit
Qkulgur
+372 5028488
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Vabalt võib ka mõni pihustitest olla mitte kõige paremas korras - st. et küünal kuumeneb küll korralikult aga pihusti ei pihusta vaid "kuseb" silindrisse ning seeläbi ka ei suudeta seda juga kohe süüdata. Esimese hooga vaata üle küünlad, kui need korras, hangi uued pihustiotsad. Täiesti surnud küünla puhul peaks su masin helisignaali andma süüte sisse keeramisel.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Ei ole päris nii. Proovin seletada.jr kirjutas:Krt ei usu pihusti viga. Iseasi kui ta sul jah jääb ka soojast peast natuke lonkama ja viskab ehk ka sinist-musta tagant välja. 3.0TD mootoril saab pihustiotsi lahti võtta ja regullida, seega ei ole ka ehk esimese hooga uusi otsi vaja.
Pihustiotstel pole sul midagi reguleerida - pihusti kas pihustab või mitte - see omakorda sõltub sellest kas pihusti nõel ja suue on puhas või mitte. Aegade jooksul korjab nõel omale uskumatu koguse ködi peale ja enam ei pihustata kütust sisse vaid lastakse joaga. Seetõttu reguleerimine ei ole midagi muud kui pihustiotste lihvimine. Seda ise teha ei tahaks. (Vajadusel on olemas v. hea diislimehe kontaktid kes seda vajadusel teeb.) Siit edasi - kui mootor on külm ja antakse ainult küünlaga kuuma - ei suudeta seda juga süüdata ning seetõttu ei tööta mootor ühtlaselt. Kui mootor soojeneb - toimub teadupärast diislil juba isesüttimine ning juga/pihustatud kütuse osatähtsus väheneb. Sinise/Musta osas on sul õigus - seda teeb kehvade pihustitega diisel küll. Samas teeb seda ka mootor, millel ntx ühe silindri surve on erinevatel põhjustel madal.
E. ikkagi on minu soovitus lasta kontrollida pihustid, küünlad ja kui juba pihustite kallale mindi siis ka silindrite surved ning regullida klapivahed kui ei ole mootor, millel hüdraulilised tõukurid.
Jäävad veel ka teoreetilised võimalused et süsteem ei ole päris hermeetiline ja külmalt käies v6tab kuskilt õhku ning vigane "automatic idle adjustor" Kas antud masinal antud palikas ka reaalselt olemas on, proovin lähiajal välja selgitada.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Re: G 300TD mootriprobleem
Minu ettepanek on selline, et jäta auto õhtul diagnostikasse ja las mehed panevad järgmisel hommikul külmale mootorile diagnoosi. Umbes aastal 95 oli mu 78 aasta 300D mersuga mingi jama mis soojenenud mootoriga kadus. Viga leiti just kirjeldatud meetodil.TR Pjätt kirjutas:...Diagnostikas käis, seal mehed ütlesid, et kõik korras.
Kas on ettepanekuid...
2004.WJ.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Kiirus kompenseerib kliirensit.