G 300TD mootriprobleem

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

G 300TD mootriprobleem

Postitus Postitas TR Pjätt »

Probleem seisneb selles, et kui hommikul auto käivitada, siis alguses käib mootor väga ebaühtlaselt. Nii kui on soojenenud probleem kaob.
Diagnostikas käis, seal mehed ütlesid, et kõik korras.
Kas on ettepanekuid?
Autoks siis 300 TD ja masin aastast 95.

Priit
Qkulgur
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: G 300TD mootriprobleem

Postitus Postitas jr »

TR Pjätt kirjutas:Probleem seisneb selles, et kui hommikul auto käivitada, siis alguses käib mootor väga ebaühtlaselt. Nii kui on soojenenud probleem kaob.
Diagnostikas käis, seal mehed ütlesid, et kõik korras.
Kas on ettepanekuid?
Autoks siis 300 TD ja masin aastast 95.

Priit
Qkulgur
Diagnostika ei pruugi iga kord ära näidata eelsüüteküünalde toimivust. Testid läheb läbi, kuna töötab nii öelda poole pinnaga ainult. Ja sellest ka ebaühtlane käik, kuna kõikide silindrite põlemis-/eelpõlemiskambreid ei soendata ühtlaselt. Seda enne ei saagi teada, kui keerad füüsiliselt küünla maha ja veendud oma silmaga, kas läheb täies pikkuses hõõguma või ei.
+372 5028488
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

Vabalt võib ka mõni pihustitest olla mitte kõige paremas korras - st. et küünal kuumeneb küll korralikult aga pihusti ei pihusta vaid "kuseb" silindrisse ning seeläbi ka ei suudeta seda juga kohe süüdata. Esimese hooga vaata üle küünlad, kui need korras, hangi uued pihustiotsad. Täiesti surnud küünla puhul peaks su masin helisignaali andma süüte sisse keeramisel.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Krt ei usu pihusti viga. Iseasi kui ta sul jah jääb ka soojast peast natuke lonkama ja viskab ehk ka sinist-musta tagant välja. 3.0TD mootoril saab pihustiotsi lahti võtta ja regullida, seega ei ole ka ehk esimese hooga uusi otsi vaja.
+372 5028488
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Kui mootor saavutab 50 C siis probleem kaob, hommuikul küll viskab räppa välja.

Priit
Romek
Rock Crawler
Postitusi: 683
Liitunud: E Okt 23, 2006 1:04 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Romek »

trc kirjutas: Esimese hooga vaata üle küünlad, kui need korras.....
....siis pihustid kontrolli.
Pekkis pihusti plagiseb külmalt.
LC80 4,2TD
Tel.5102431
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

jr kirjutas:Krt ei usu pihusti viga. Iseasi kui ta sul jah jääb ka soojast peast natuke lonkama ja viskab ehk ka sinist-musta tagant välja. 3.0TD mootoril saab pihustiotsi lahti võtta ja regullida, seega ei ole ka ehk esimese hooga uusi otsi vaja.
Ei ole päris nii. Proovin seletada.
Pihustiotstel pole sul midagi reguleerida - pihusti kas pihustab või mitte :) - see omakorda sõltub sellest kas pihusti nõel ja suue on puhas või mitte. Aegade jooksul korjab nõel omale uskumatu koguse ködi peale ja enam ei pihustata kütust sisse vaid lastakse joaga. Seetõttu reguleerimine ei ole midagi muud kui pihustiotste lihvimine. Seda ise teha ei tahaks. (Vajadusel on olemas v. hea diislimehe kontaktid kes seda vajadusel teeb.) Siit edasi - kui mootor on külm ja antakse ainult küünlaga kuuma - ei suudeta seda juga süüdata ning seetõttu ei tööta mootor ühtlaselt. Kui mootor soojeneb - toimub teadupärast diislil juba isesüttimine ning juga/pihustatud kütuse osatähtsus väheneb. Sinise/Musta osas on sul õigus - seda teeb kehvade pihustitega diisel küll. Samas teeb seda ka mootor, millel ntx ühe silindri surve on erinevatel põhjustel madal.

E. ikkagi on minu soovitus lasta kontrollida pihustid, küünlad ja kui juba pihustite kallale mindi siis ka silindrite surved ning regullida klapivahed kui ei ole mootor, millel hüdraulilised tõukurid.

Jäävad veel ka teoreetilised võimalused et süsteem ei ole päris hermeetiline ja külmalt käies v6tab kuskilt õhku ning vigane "automatic idle adjustor" Kas antud masinal antud palikas ka reaalselt olemas on, proovin lähiajal välja selgitada.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
raimo
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Jaan 09, 2007 6:29 pm
Asukoht: Espoo

Re: G 300TD mootriprobleem

Postitus Postitas raimo »

TR Pjätt kirjutas:...Diagnostikas käis, seal mehed ütlesid, et kõik korras.
Kas on ettepanekuid...
Minu ettepanek on selline, et jäta auto õhtul diagnostikasse ja las mehed panevad järgmisel hommikul külmale mootorile diagnoosi. Umbes aastal 95 oli mu 78 aasta 300D mersuga mingi jama mis soojenenud mootoriga kadus. Viga leiti just kirjeldatud meetodil.
2004.WJ.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Pihustiotsal pole tõesti midagi regullida, küll aga tavalisel mehaanilisel pihustil. Õige avanemis rõhk saavutatakse vedru pingsuse reguleerimisega. Külmalt suitsemise puhul tuleb veel kõnealla pisut vale süütenurk (kulunud jaotussüsteemi osad - kett veninud jms).
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Vasta

Mine “Mercedes”