G-Mersu bensukast diisliks. Jõuülekanded.

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

MartinG kirjutas:Vist sai nii mõttetu küsimus, et keegi isegi ei viitsi sõimata :lol:
osaliselt mõttetu, osaliselt ei viitsinud ka tuhnima hakata.

ei viitsi ka praegu eriti :) arvan, et pigem on sul mõistlik ikka G-specific kast leida kui et pead murda - mis on teisiti/mis võib valesti minna kui on teisiti ja miks on valesti kui on teisiti.

717.400 on sõiduauto kast, kiirvaatlus väidab isegi et mitte 123 vaid hoopistykis 124 pealt

Pakun et ennekõike on ülekanded radikaalselt teised kui nad seda G peal oleval 717 kastil on. Või et siis jällegi et mitte :)

herr Klaus (79percent benzworldis ja P3's) on kunagi analoogse swapi teinud. http://gwagen.de/cms/index.php?page=361
(howto: http://gwagen.de/cms/index.php?page=403)

Tsiteerin benzworldi:

I checked
300GD 460343 717.422 GL 275 5 speed
250GD 460338 717.436 GL76/27 5 speed
230GE 460249 717.420 GL 275 5 speed

these can be swapped to an passenger car gearbox 717.4xx.

Interestingly there are slight differences in the gear ratio.

Basically one can say that if it was a 5 speed gearbox it might be possible to swap. Also, you have to look on the position of the Starter. Of course it need to be on the same side.

People telling me, that the gear wheels of an passenger gearbox have a different finishing or lets say surface. I can't believe that this is true.

I have to say, if you swap you have to modify some of the drivetrain and speedo drive. Also the sealings/breather hoses have to be adjusted to your needs.

No gurantee and good luck.

Klaus

autolammutus.ee räägib, et neil on yks G sees. Küsi palju nad kasti eest tahavad.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Postitus Postitas MartinG »

Tänud! Miskit mõtteliigutust ikkagi sai. :)
G 270CDI
Kasutaja avatar
Aare
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: E Juul 11, 2005 2:01 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Kast ei pruugi algselt pärineda G-t. Sobib ka mõnelt kaubikult pärit k.kast.
Sellisel juhul vajab modimist kardaani flants ja kasti tuulutus.
Sai just selline kasti vahetus tehtud, originaalis 4k.kast G1/18-4 sai vahetatud 5 käigulise (esimese käigu ülekanne 6,15) G1/18-5/6,15.

Aare
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Postitus Postitas MartinG »

Tere! Minu mure sobib siia pealkirja alla veel ilusti ära. Eelmisest pärimisest on asjad niipalju edasi arenenud, et auto on praktiliselt mutriteks lahti võetud ja kuna varsti jõuan kokkupanemise faasi, siis soovides võimaluste piires ideaalilähedast tulemust on tekkinud soov algse mootori asemele istutada mootor OM603A,mis pärineks sõiduauto W124 pealt, millega praegu tagumikku kulutades G juppe mööda Tallinna vean :). Samuti on meeldima hakanud selle auto automaatkast. Tegu on siis W124ga aastast 1987. G, millele plaan uus mootor ja automaatkast istutada on aastast 1983 230GE ja manuaalkastiga(tehtud swap OM617A ja 5 manuaalkast. Uue swapi tegemiseks on niisiis olemas täiskomplektne doonorauto, nii et kõik vajalikud pudinad saab sealt maha kruvida. Olen nettimööda kolanud, kuid ei ole veel leidnud sellist ümbersünni kirjeldust, kus oleks automaatkast manuali vastu vahetatud G-l. Mootoriga ei tohiks vist probleeme tekkida.
Niisiis küsimus lühidamalt oleks, et kas selle kasti saab/võib istutada selle vahekasti ja mootori vahele, kas käigukangi ava tuleb kere põhjas ümber teha või on sama, kas vahekasti gardaan tuleb ümber teha(praegu 5ne manuaal)?
Olles juba natuke andmeid kogunud siis saan aru, et G peal kasutatava automaatkasti ülekandearvud on veidi erinevad 124l kasutatavast, kuid mitte niiväga, et mind hirmutada. Kas ehk targemad arvavad teisiti?
Numbrid oleks siis sellised:
G analoogi ülekandearvud
Designation W4A018
Model 720.1
Gears Automatic-4
1st gear 4,007
2nd gear 2,392
3rd gear 1,436
4th gear 1
reverse 5,495
torque converter i=1.84

võrdluseks W124 ülekandearvud
I. 3,87;
II. 2,25;
III. 1,44;
IV. 1,0;
R. 5,59

Kui see kast ka mõõtmetelt ja kinnituste poolest sinna ideaalselt istub, kas mul saab olema lihtsalt uimasem kohalt äraminek, või keeran kasti tuksi? Kas automaadiga G-del on samad vahekastid? On veel midagi millele ma pole mõelnud? Ei tahaks tekkinud automaadisõltuvust välja harjutama hakata

Loodan, et jutu pikkusele vaatamata ei saanud s.. jutt :?
Tänud vastuse eest ette :hail
G 270CDI
Vasta

Mine “Mercedes”