2. leht 2-st

Postitatud: E Apr 26, 2010 9:50 pm
Postitas Meesmetsast
helar Kahju kuulda, et käigukast ikkagi häält hakkas tegema. Kui hääl käib juba tühikäigul, siis väga pikalt enam ei julgeks sõita.
olaf Käigukast ikka ei tohiks niisama häält teha (parandage mind teadjamad mehed?). Veel enam ei tohiks, kuna tegemist saksa autoga, mis peaks ju olema piisavalt täpne selles osas. Gazi käigukast ka häält ikkagi ei tee.

Mõtlesin siin veel, et kas on tõenäoline, et häält võiks teha tagumine rist?
Küsimus ka laiemale ringile, et mis õli on käigus nende võistlusautode juures, kus on Unimogi käigukasti/sildasid kasutatud? Mis oleksid kommentaarid ja soovitused :?:

Postitatud: T Apr 27, 2010 8:05 am
Postitas erik
Sildades oli vaesetel aegadel tad 17i, parematel aegadel täissünteetiline Castrol. Kastis alati Castrol SAF-XJ.
Sildadesse soovitaks odavamate õlide kasutamise puhul lisada LSD õlilisandit, või kasutada odavamat LSD õli.

Moogi kast võib vabalt häälitseda, ilma, et katki läheks. Halvad hääled on koormusega kaasnevad ja eriti halvad hääled on need, mis kaasnevad kõrgete käikudega, normaalselt maanteel sõites.

Postitatud: P Aug 29, 2010 7:15 pm
Postitas Meesmetsast
Olen nüüd omadega jõudnud sinnamaale, et asun ajama taga käigukastis häält tegevat detaili. Ehk leiab sealt vigase laagri ikka üles.
Tehasejuhis annab käigukasti eemaldamiseks käsu maha võtta kabiin ja tõsta koos mootoriga kast maha, kuid see ei ole eriti lahe tegevus ja kuna mul on nagunii veokast remondiks eemaldatud, siis kas ma saan kogu käigukasti koos sidurikojaga maha võtta ilma kabiini ja mootorit puutumatta? Tagasild tuleks muidugi võtta lahti ja liigutada taha, kuid see ei ole vast nii raske asi teha.
Küsin siis kokkuvõtvalt targemate käest. Kas annab kuidagi mootorit niipalju kangutada, et saaks käigukasti tahapoole ära tõsta? Kas peab laagrite vahetamiseks tõmbama kasti täiesti tükkideks?

Postitatud: E Aug 30, 2010 8:02 am
Postitas erik
Ma nagu olen vist juba kirjutanud, et kasti eemaldamiseks pole muud võimalust, kui kast koos mootoriga eemaldada, sinu puhul, igal juhul kabiin maha. Kastist ei saa peale mõne võlli otsalaagri pmst ühtegi laagrit kätte, ilma kasti täielikult osastamata. 90% juhtudest on peale remonti kast kas samasugune, kui ennem remonti või hullem. Sest kasti osastamine nõuab üsnagi eriliste abivahendite isevalmistemist.

Mina hangiks korraliku kasutatud kasti, või ei näpiks üldse.

Postitatud: R Sept 10, 2010 7:20 pm
Postitas Meesmetsast
Kas keegi oskab öelda, mis on selle käigukasti viimase simmeri originaal tootekood ja kust seda detaili leida võiks meie riigis? See on mingisugune tavapärasest erinev simmer, peale on märgitud ka pöörlemissuund. See on kulunud ühest servast niipalju, et ei tahaks seda tagasi panna.

Ise olen leidnud originaali tootekoodiks 13.2010.1565-00. On see õige?

Postitatud: R Sept 10, 2010 10:55 pm
Postitas helar
paned juba kasti kokku?? said vea teada/korda?
mõõdu järgi simmerit ei saa?

hakkasin meenutama: simmereid kastis eriti ei kohanud.......
järsku see?
http://www.unimog-community.de/index.ph ... 9fe57fd633

mul töö juures silberi joonis koos koodidega ,eks homme vaatan . eelnevast aga niipalu ,et peale tad i kasutamist ca 200 km jäi mul moogi kast täiesti vait-igas asendis :D

Postitatud: P Sept 12, 2010 4:33 pm
Postitas Meesmetsast
helar kirjutas:paned juba kasti kokku?? said vea teada/korda?
mõõdu järgi simmerit ei saa?

hakkasin meenutama: simmereid kastis eriti ei kohanud.......
järsku see?
http://www.unimog-community.de/index.ph ... 9fe57fd633

mul töö juures silberi joonis koos koodidega ,eks homme vaatan . eelnevast aga niipalu ,et peale tad i kasutamist ca 200 km jäi mul moogi kast täiesti vait-igas asendis :D
Tegelen kastiga ja loodan, et leidsin ka vea :P. Enne ei hakka hõiskama, kui olen selle kokku tagasi pand ja teinud prooviringi.
Simmerid on ikka nendel võllidel olemas. Sinu antud viitel on küll õige teema, kuid pean tõdema, et on liigselt aastaid läinud koolist mööda ja keelt enam ei jaga (eriti tehnilist).

Huvitav, mis seal kastis siis juhtus sul, et vait jäi, kas "vene ime"? :D.

Postitatud: L Sept 25, 2010 10:12 pm
Postitas Meesmetsast
Nii, olen nüüd ringi sõitnud umbes üks 50 km ja tundub, et selle sahina/hääle sain kastist kätte. :P
Otsutasin, et võtan maha veokasti, et oleks lihtsam tõsta kabiini üle roolisamba. Olles kasti eemaldanud paistis mulle, et mingi osa on võimalik kastist tahapoole eemaldada ka käigukasti maha võtmata. Otsustasin, et vaatan, kaugele jõuan ja kui pean, siis läheb ka kabiini ja mootori eemaldamiseks. Sild lahti ja käigukasti lammutama. Vaja on seal mõistust ja eritõmmitsat (ärge liitepindadele liiga tehke). Eemaldama peab ka vähemalt ühe piduritoru (soovitan ka teised võtta, on lihtsam tööd seal teha ja pärast uus pidurivedelik peale).
Võimalik on siis ära vahetada peavõlli 2 viimast laagrit ja suur simmerling. Minu autol olid mõlemad laagrid läbi ja väiksem neist tegi häält alles siis, kui oli bensus natuke ligunenud. Sisse panin vene laagrid, kuna hinnavahe SKF-iga tuli ligi 6-kordne. Pidasin seda eksperimenteerimisel liiga suureks vaheks.
Kokkupanekul tehke uued tihendid ja vaadake, et õlikanalid oleksid puhtad, suruõhk aitab.

Minul autol igatahes hääl kadus pärast nende laagrite vahetust ja eks paistab, kas oli minu otsus kasti mitte välja vahetada õige, või mitte. 8)

Re: Unimog 404 käigukast ja selle remont

Postitatud: E Okt 13, 2014 6:48 pm
Postitas klem
Kasutan vana teema ära. U404 lõpetas lepingu 6. käik. Selline tunne lülitamisel nagu jääks natuke puudu, nagu tahaks natuke veel lükata. Sidurit päästes kõrin ja ei rakendu. Kas on võimalik mingi regulli variant, nt hoovastik kuidagi natuke nihkes või jäävad edaspidi kiirteed teiste sõidukite tarbeks?