2. leht 3-st

Postitatud: P Jaan 18, 2009 8:59 pm
Postitas Heinza
Pilt
selline on siis see liini lukk. Miks ma ei pane seda kogu süsteemi vahele? Lihtne pole nagu vajadust , sest kui 4 vedu sees siis on ka ju esimesed kinni , mul pole kesk-diffrit . Ja taga ketastega peab mu suzukese ka väga järsul kaldel kinni ja seni kuni pidamist maapinnaga jagub. Ja veel üks põhjus miks ma seda lukku ette vahele ei pane on see , et siis peaks ka esimeste pidurite torud salongist läbi vedama ja kuna vasak parem pool eraldi veel siis seda keerulisemaks läheb . Paneks siis salongi kolm klappi ??? mmm arvan , et läheb keeruliseks ja tuleks juba sildid külge riputada. :D Aa mina toon neid lukke Belglaste käest ja maksab ta ca 48 euri.

Postitatud: P Jaan 18, 2009 9:09 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Heinza kirjutas:Vahetan välja liini lukustus klapi vastu. See on odavam lihtsam kergem ja loogilisem. Töötab asi siis nii, vajutad jalgpiduriga tagarattad pidurisse ja vajutad surve all oleva taha mineva liini lihtsalt klapiga lukku. Nii ta ka jääb seni kuni annad jalaga uuesti liinile eest poolt survet hüppab klapp lahti ja ongi käsipidur maas.
Seega puudub võimalus käsipidurit käega maha lasta ?
Kas jalaga antav surve piduritele (selleks, et klapp avaneks) peab olema suurem kui klapist taga pool ?
Kuidas sellist käsipidurit kaldelt startides sujuvalt maha lastakse manuaalkastiga masinal ?

Postitatud: P Jaan 18, 2009 9:35 pm
Postitas erik
Rax888 kirjutas:Põhimõtteliselt on ju võimalik kõige kõrgemasse kohta uus õhutusnippel panna. Või on selline teguviis mõttetu.
Ei kindlasti mitte mõtetu ja lootusetu. Aga ava puurimine isegi puurpingis fikseeritud detaili, võib olla ikka üsna vaevaline.

Postitatud: P Jaan 18, 2009 9:53 pm
Postitas Heinza
MahviaDeTyrk kirjutas:
Heinza kirjutas:Vahetan välja liini lukustus klapi vastu. See on odavam lihtsam kergem ja loogilisem. Töötab asi siis nii, vajutad jalgpiduriga tagarattad pidurisse ja vajutad surve all oleva taha mineva liini lihtsalt klapiga lukku. Nii ta ka jääb seni kuni annad jalaga uuesti liinile eest poolt survet hüppab klapp lahti ja ongi käsipidur maas.
Seega puudub võimalus käsipidurit käega maha lasta ?
Kas jalaga antav surve piduritele (selleks, et klapp avaneks) peab olema suurem kui klapist taga pool ?
Kuidas sellist käsipidurit kaldelt startides sujuvalt maha lastakse manuaalkastiga masinal ?
Käega tõesti seal pidurit maha ei lase. Ma pole seda klappi lahti veel lõhkunud aga katsetuste käigus avanes kohe kui ette surve tuli , kas see oli nüüd suurem või väiksem taga olevast ei oska arvata. Aga see kolmas asi mida sa küsid , anna andeks ma olen vanakooli mees ilmselt, mind on juba maast madalast ja ka koolis õpetatud kaldelt auto paigalt võttu tegema ilma käsipidurita seda nii sõidu autoga ja ka veoautoga , mmm see oli veel tubli hea gaz 52 ja minu jaoks on see senini imelihtne. Usun , et paljude teiste jaoks samuti. Tollel ajal kui mina eksameid tegin oli paigalt võtu juures käsipiduri kasutamine keelatud. Sealt ka oskused , nii et platsile ja harjutama kui selline klapp vahele panna ja see on vägagi võimalik , uskuge.

Postitatud: P Jaan 18, 2009 10:02 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Heinza kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Kas jalaga antav surve piduritele (selleks, et klapp avaneks) peab olema suurem kui klapist taga pool ?
Käega tõesti seal pidurit maha ei lase. Ma pole seda klappi lahti veel lõhkunud aga katsetuste käigus avanes kohe kui ette surve tuli , kas see oli nüüd suurem või väiksem taga olevast ei oska arvata.
No kui pidada auto kaldel kinni - vajutada jalgpidurit ja tõmmata klapp peale
Siis kui uuesti jalgpiduriga survet avaldada, et klapp maha tuleks
Kas natuke vajutades tuleb klapp maha ja auto hakkab veerema ?
Või tuleb vajutada piisavalt palju, et rõhk läheb suuremaks kui klapist tagapool olev ja seega auto püsib paigal klapi avanedes ?

Postitatud: P Jaan 18, 2009 10:12 pm
Postitas tarmo
Heinza - kust sellist vigurit Eestis osta saab? Või saab nende "belglaste" käest kuidagi nihverdada ühe? Olen huviline.

Postitatud: P Jaan 18, 2009 10:38 pm
Postitas Heinza
tarmo kirjutas:Heinza - kust sellist vigurit Eestis osta saab? Või saab nende "belglaste" käest kuidagi nihverdada ühe? Olen huviline.
Ma hakkan kohe varsti nii umbes teisipäev kolmapäev nendelt kaupa tellima ma panen siis ühe rohkem kirja, aga helista mulle homme igaks juhuks üle, nr.on mul juhtkirjas olemas. Aga nende survete kohta ma veel ei oska öelda kuna pole paigaldanud veel enda omale külge seda , ainult proovisin ühe esimese liini vahel ja kui piduri peale vajutasime ja lukustasime siis kinni ta jäi ja järgmise korra vajutusega hüppas lahti. Oleks ise pedaali vajutanud siis ehk oleks teadnud aga seda tegi teine mees ja ta ei mäleta kui kõvasti ta vajautas. Mulle piisas sellestki kui ta kui imeväel lahti hüppas. :D

Postitatud: P Jaan 18, 2009 10:43 pm
Postitas Movistar
tarmo kirjutas:Heinza - kust sellist vigurit Eestis osta saab? Või saab nende "belglaste" käest kuidagi nihverdada ühe? Olen huviline.
Olen selliseid näinud burnout masinatel,et saaks esirattad kinni pidurdada ja tagumisi siis põletada.Töötas küll elektri pealt .Junn asus kapoti all ja nupp armatuuril.

Postitatud: E Jaan 19, 2009 12:01 am
Postitas jr
Elektrilised "Line Lock" solenoidid firmadelt B&M Racing, Hurst ja TCI on täitsa saadaval. Hinnad on kusagil 1500-2500 eek vahel.

Postitatud: E Jaan 19, 2009 11:19 am
Postitas trc
Rax888 kirjutas:e.p. sul on õigus kui pooled ära vahetada, siis jäävad jah taha poole ning mitte alla, vaid üles.
Juhi poolsega on see jama, et seal jääb ette diagonaalvarda kronsa.
http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/42926917
Muidugi on variant, viia see kronsa diffrile lähemale.
Kusagil nägin, kus oli support ülesse pandud.
Seda rallika kässarit olen ise ka mõelnud, aga kuidas jällegi ülevaatuselt läbi saab.
Raha tahaks paari eest (vasak ja parem) kokku 2500kr.
Pilt
Pilt

Võin hetkel eksida aga kas mitte pre. 2000 G'del polegi mitte support peal? E. siis ORC on lihtsalt originaali siniseks värvinud… Kässari klotsid on ketta trumli sees… ABS'i peale seda konversiooni enam pole…

Lisaks küsin servast tasakesi, et mis selle drum to disc konversiooni eesmärk on?

Postitatud: E Jaan 19, 2009 1:38 pm
Postitas margus61
trc kirjutas:Lisaks küsin servast tasakesi, et mis selle drum to disc konversiooni eesmärk on?
Ise ka sarnast plaani pidanud ja jälgin teemat huviga. Mul oleks üheks eesmärgiks kässari trossidest vabanemine. Tõsisemal ekspluatatsioonil said need seal pidurikilbi allosas alatasa pihta ja klotsid läksid või jäid peale. Teiseks, kui trumlid muda täis, siis tuli jube tihti klotse vahetada ja trumleid puhastada.

Sellise conversioni puhul võiks tagumisse piduriliini panna veel reguleeritava rõhuregulaatori. Mul on ka tehase regulaator vahelt ära visatud ja tagumised rattad lähevad isegi stock korras trumlitega väga kergesti blokki.

Postitatud: E Jaan 19, 2009 2:03 pm
Postitas e.p.
margus,siis peame kampa lööma selle aretamisega :)
see piduriplaadi paksus muidugi väga oluline seal,et ei ületaks plekkplaadi paksust.
ma ise lahkan veel seda abs.-i anduri toimimise värki aga peaks toimima saama,kui kronsa juurde nikerdada.
regulaatorit oleks jah ka vaja kindlasti juurde.

Postitatud: E Jaan 19, 2009 2:06 pm
Postitas trc
margus61 kirjutas:
trc kirjutas:Lisaks küsin servast tasakesi, et mis selle drum to disc konversiooni eesmärk on?
Ise ka sarnast plaani pidanud ja jälgin teemat huviga. Mul oleks üheks eesmärgiks kässari trossidest vabanemine. Tõsisemal ekspluatatsioonil said need seal pidurikilbi allosas alatasa pihta ja klotsid läksid või jäid peale. Teiseks, kui trumlid muda täis, siis tuli jube tihti klotse vahetada ja trumleid puhastada.

Sellise conversioni puhul võiks tagumisse piduriliini panna veel reguleeritava rõhuregulaatori. Mul on ka tehase regulaator vahelt ära visatud ja tagumised rattad lähevad isegi stock korras trumlitega väga kergesti blokki.
Minu viidatud konversiooni puhul jääb käsipidur trossiga. kaob vaid ABS.
Raxi konversioonle mõeldes - reguleeritav rõhuregulaator on hädavajalik sest tehasest tulevatel masinatel on taga väiksem ketas/kindlasti vähem jõudu antakse taha. Seega pannes taha esimesed kettad ja suured supportid - olen üpris veendunud, et alul saab selle masina seisma jätmisel palju nalja ning masin käitub väga ettearvamatult.
St. et kindlasti on MB teinud palju tööd pidurdusjõu jagamisel parimaks võimalikuks muutmisel ning on miski reaalne põhjus, miks militaryd ja osa workereid endiselt trumliga tehasest välja veerevad…
Puhtal metsamasinal mõtleks sellele konversioonile, igapäevasõidukil mitte… Pigem vist kaaluks ette suuremate ketaste ja uuemate supportite installi.

Postitatud: E Jaan 19, 2009 2:54 pm
Postitas e.p.
Mersu trummelpidurite kohta käiv kiidulaul siinkohal küll asjatu ...

Postitatud: E Jaan 19, 2009 2:56 pm
Postitas e.p.
Teema mõte siiski selles ,et saada pidurdama metsas ka tagapidurid,esipiduritel pole midagi viga ;)