2. leht 2-st

3,0 mootori pumba vahetus

Postitatud: E Apr 20, 2009 10:47 pm
Postitas Toronto
Ei hakanud uut teemat tegema aga tekkis probleem mootoril pumba vahetusega.

Tegemist siiis 5 silindrilise (diisel)mootoriga ja mure selline, et sai küll kõik märgid paika pandud nii nuka, pumba kui väntvõlli oma aga süüde on paigast ära.

Kas on mingeid näpunäiteid mida peaks seal jälgima, või on mingeid jooniseid selle mootori märkide kohta.

Kas on selle mootori puhul normaalne et kui märgid paigas siis esimene nukk ei ole mitte üleval vaid on horisontaalselt mootoriga?

Re: 3,0 mootori pumba vahetus

Postitatud: T Apr 21, 2009 9:14 am
Postitas trc
Toronto kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema aga tekkis probleem mootoril pumba vahetusega.

Tegemist siiis 5 silindrilise (diisel)mootoriga ja mure selline, et sai küll kõik märgid paika pandud nii nuka, pumba kui väntvõlli oma aga süüde on paigast ära.

Kas on mingeid näpunäiteid mida peaks seal jälgima, või on mingeid jooniseid selle mootori märkide kohta.

Kas on selle mootori puhul normaalne et kui märgid paigas siis esimene nukk ei ole mitte üleval vaid on horisontaalselt mootoriga?
Kaevun materjalidesse ja proovin midagi sulle õhtul leida. Ca kl. 21'ni tunne end vabalt ja võid alati helistada kui miskid küsimused tekivad.

Re: 3,0 mootori pumba vahetus

Postitatud: T Apr 21, 2009 9:28 am
Postitas margus61
Toronto kirjutas:Tegemist siiis 5 silindrilise (diisel)mootoriga ja mure selline, et sai küll kõik märgid paika pandud nii nuka, pumba kui väntvõlli oma aga süüde on paigast ära.
Kunagi tegin 409D pakibussi analoogsel konel ka täpselt nii, nagu ülal kirjeldatud ja saavutasin sarnase tulemuse. Käivitus raskelt, turtsus, paukus ja ajas musta. Pikema uurimise tulemusel selgus, et "süüde" oli seatud filigraanse täpsusega 180 kraadi valesti ehk siis vända vale pöörde peale... Müstilisel kombel asi isegi sõitis, kui käima tõmmata, aga kõvasti tuli talda anda ja tossu sai ikka tummiselt.

Postitatud: T Apr 21, 2009 5:37 pm
Postitas Toronto
Kas on võimalik et pump sai peale 360 kraadi valesti ehk siis peaks talle ühe ringi peale keerama, 180 kraadi ma ei usu et mul valesti saab olla sest siis ei läheks märgid kokku

Postitatud: T Apr 21, 2009 8:33 pm
Postitas hulkur
Toronto kirjutas:Kas on võimalik et pump sai peale 360 kraadi valesti ehk siis peaks talle ühe ringi peale keerama, 180 kraadi ma ei usu et mul valesti saab olla sest siis ei läheks märgid kokku
Eeee.... proovi nüüd uuesti! 360kraadi pöörates on ta ju TÄPSELT SAMAS ASENDIS... sest 360 kraadi = täisring, ei?

Postitatud: T Apr 21, 2009 8:49 pm
Postitas Toronto
360 kraadi põõrates ta samas asendis jah aga nii mulle väideti, aga nüüd siis vähe asjalikum info mis peaks tõele vastama, nimelt tuleb mootorit 25 kraadi surnud seisust tagasi keerata ja siis peaks asi korras olema, eks homme siis paistab.