Occassion - Tõstetud GM Blazer
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
Occassion - Tõstetud GM Blazer
Vaata aga vaata, mida Eesti garaazides leidub:
http://www.usaraud.ee/index.php?id=15_47_48_332
http://www.usaraud.ee/index.php?id=15_47_48_332
Viimati muutis jr, L Veebr 17, 2007 12:21 pm, muudetud 2 korda kokku.
+372 5028488
Räägib mees, kes omab maasturi asemel 4wd Alfat. Fordi müüsid ka maha, seega võib sind vist ridadest maha kanda
Ei ma selle lingi panin siia sellest, et keegi viitsib selle pisikese Chevyga, millel sõltumatu vedrustus ees lääbadel ka ikka meie maal tegeleda. Muidu vahi sedalaadi pilte ainult läänest, aga nüüd puha kodumaine.
Ei ma selle lingi panin siia sellest, et keegi viitsib selle pisikese Chevyga, millel sõltumatu vedrustus ees lääbadel ka ikka meie maal tegeleda. Muidu vahi sedalaadi pilte ainult läänest, aga nüüd puha kodumaine.
+372 5028488
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ütleks siis ka oma õigustuseks seda, et ega ma poleks kunagi arvanud nii kaugele selle auto ehitamisega minevat. Aga kuna ta mul jäi pikalt seisma ja pärast polnud enam mõtet maha müüa - oleks rahaliselt palju kaotanud. Siis saigi veidi tegeldud sellega mida keegi teine poleks oodanud. Ja noh tagantjärele oleks ma seda ka veidi teisiti teinud. Siiski on tegemist minu esimese projekti masinaga. Vähemalt on nüüd millega katsetada ja siis hiljem ka teadmisi rohkem.
Eks ma võta millalgi suurema masina ehituse ka ette. Lihtsalt kusagilt peab ju alustama
Eks ma võta millalgi suurema masina ehituse ka ette. Lihtsalt kusagilt peab ju alustama
Noh. eestis rohkem selliseid pole. Seega eksootika. Tead küll, mulle meeldib.jr kirjutas:Räägib mees, kes omab maasturi asemel 4wd Alfat. Fordi müüsid ka maha, seega võib sind vist ridadest maha kanda
Aga muidu jah. Igasugune ehitus, mis on ilusti tehtud väärib kiidusõnu. Lihtsalt ta ei pea kõigi maitsetega ühinema, peamine on sisemine rahulolu.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Ahjaa, ja nendest Outlaw 2 seeria velgedest on sulle vaja vähemalt -25 offsetiga velgi. 0 võib jääda väheks. Eriti, kui ühel päeval mõtled, et aga mis oleks kui paneks 35" rehvi? Siis on kindlalt jälle vasta raami rehv.
Ja kui võtad, siis võta 10" lai velg. Maantesõidul tänad seda otsust, sest 8" tirib 10.5" rehvi ikka piisavalt munasse kui maanterõhku kasutada. Ja American Racingu rehvikabi on väga hea, hoiab ka madalal rõhul 10" velje peal 10.5" laia 33" rehvi hästi kinni metsas. Ja jällegi on kindlasti arenguruumi 35" rehvi jaoks. Lisaks kõigele saad kauba peale ka mehisema vaatepildi autost.
Ja kui võtad, siis võta 10" lai velg. Maantesõidul tänad seda otsust, sest 8" tirib 10.5" rehvi ikka piisavalt munasse kui maanterõhku kasutada. Ja American Racingu rehvikabi on väga hea, hoiab ka madalal rõhul 10" velje peal 10.5" laia 33" rehvi hästi kinni metsas. Ja jällegi on kindlasti arenguruumi 35" rehvi jaoks. Lisaks kõigele saad kauba peale ka mehisema vaatepildi autost.
+372 5028488
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nojah rehve võiks ju tahta suuremaid kasutada aga see 33 on minuteada niigi suht piiri peal sellel masinal. Sest mul ju tagasild ikka poolasside kohapealt jäi stockiks. Ja kardan,et siis ühel päeval kui suurem rehv all oleks võib asi sootuks ära lõppeda metsa vahel. Kuigi paneb mõtlema küll ehk äkki võiks ju tõesti suuremad olla. Kui ma saan nende juba tellitud velgede asemele teisi tellida siis ma nii teen nagu targemad ütlevad aga võib juhtuda, et olen jälle selles osas mööda pannud ja veljed juba tulekuljr kirjutas:Ahjaa, ja nendest Outlaw 2 seeria velgedest on sulle vaja vähemalt -25 offsetiga velgi. 0 võib jääda väheks. Eriti, kui ühel päeval mõtled, et aga mis oleks kui paneks 35" rehvi? Siis on kindlalt jälle vasta raami rehv.
Ja kui võtad, siis võta 10" lai velg. Maantesõidul tänad seda otsust, sest 8" tirib 10.5" rehvi ikka piisavalt munasse kui maanterõhku kasutada. Ja American Racingu rehvikabi on väga hea, hoiab ka madalal rõhul 10" velje peal 10.5" laia 33" rehvi hästi kinni metsas. Ja jällegi on kindlasti arenguruumi 35" rehvi jaoks. Lisaks kõigele saad kauba peale ka mehisema vaatepildi autost.
Ja peab tunnistama et mulle endalegi meeldiks kui rehv oleks ikka mõnusalt lai. Kas seda aga saan lubada on iseasi.
Luku koha pealt ma ei teagi miks aga kui tahtsin teist lukku siis sel hetkel kui tellima läksin sai seal (Top Parts´is) arutatud millist vaja ja pakkusin ka algul ikka teise välja. Kuid siis öeldi mulle, et seda ma ei saa kasutada või oli see selles kinni, et ma ei tahtnud kohe uut taldrikut ja tigu kuna arvasin et vana korras on. Ei tule täpselt meelde mis värk oli.
Raudselt oleksid Detroidi saanud valida. Uus differ kaasneb ainult väga radikaalselt aeglase ülekandega, kuna tigu on väiksem ja seega difril/lukul taldriku kinnitus tsipa tsentrile ligemal.
Ja mitte laiem rehv pole vägev, vaid see et 10" velg hoiaks 10.5" rehvi paremini ettenähtud profiilis.
EDIT: Samas hoiab antud lukk jällegi poolassid kauem terved
Ja mitte laiem rehv pole vägev, vaid see et 10" velg hoiaks 10.5" rehvi paremini ettenähtud profiilis.
EDIT: Samas hoiab antud lukk jällegi poolassid kauem terved
+372 5028488
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Selles oligi konks, et alg etapis ma siiski ei plaaninud tigu ja taldrikut vahetada kuna arvasin need korras olevat (või õigemini olidki aga peale mõnigast liigutamist sattus sinna vahele midagi mis praod sisse tegi - oli ju see vana seest täitsa sassis). Ja seepärast ma seda sinu soovitaud lukku tellida ei saanud. kuigi jah oleks varem pilgu sisse visanud oleks saanud küll. Ja siis juba kogu täie uue. Lihtsalt lootsin raha kokku hoida.jr kirjutas:Raudselt oleksid Detroidi saanud valida. Uus differ kaasneb ainult väga radikaalselt aeglase ülekandega, kuna tigu on väiksem ja seega difril/lukul taldriku kinnitus tsipa tsentrile ligemal.
Ja mitte laiem rehv pole vägev, vaid see et 10" velg hoiaks 10.5" rehvi paremini ettenähtud profiilis.
EDIT: Samas hoiab antud lukk jällegi poolassid kauem terved
Selle velje koha pealt ma ei mõelnudki et oleks nii vägev (kuigi ka see on ju iseeneset tubli argument), vaid ikka sama mida sinagi. Eks saab näha saab või ei saa uue laiema veöje veel tellida või juba lukus see teema
Ps! Kas teine lukk murdis siis poolassid pooleks ?
Ei murdnud keevislukk poolasse. Jõudsin enne LSD luku sisse panna. Lihtsalt tõenäosus suurem, kuna olukordi, kus ühele teljele, mis ehk ainukesena omab tugevat puutepunkti maaga langeb koormus mis peab auto liikuma panema. UAZ'il näiteks läks poolass lumehunniku otsa ronides. Üks tagumine ratas oli ainukesena vastu asfaldit, mis masinat üles vedas ja nii see pauk käis.
Eriti, kui see 7.5" sild pole ka teab mis musklimees
Ehk oli parim valik see LSD lukk sul.
Eriti, kui see 7.5" sild pole ka teab mis musklimees
Ehk oli parim valik see LSD lukk sul.
+372 5028488
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Hakkab juba looma - veel veidi ning saab juba ka tsivilisatsiooni tulla autoga praegu aga peab veel põllu peal sõites läbi ajama.
Teha on veel suurematest töödest sumpsid, mis on venima jäänud aja puudusel.
Ja Tagaluugi kinnitus tuleb uuesti liimida aga ei teagi nüüd mis see kõige parem liim klaasi & metalli ühildamiseks oleks?
Teha on veel suurematest töödest sumpsid, mis on venima jäänud aja puudusel.
Ja Tagaluugi kinnitus tuleb uuesti liimida aga ei teagi nüüd mis see kõige parem liim klaasi & metalli ühildamiseks oleks?
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
GSM +3725113176