4L80E õli lisamine
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
4L80E õli lisamine
4L80e käigukasti õli lisamine et siis kuidas ja mis kas mootor käima ja kas vahet kas P või N peal või äkki miskit veel vaja teada
Re: 4L80E õli lisamine
Mina lisasin nii, et külma mootoriga panin masina tööle, lappisin käigud läbi (Iga käigu peal tegin 2-3 sek pausi) ja siis jätsin P peale ja töötava mootoriga lisasin juurde. Kontrollisin uuesti nii, et lappisin käigud läbi ja veendusin, et sai õige kogus sisse.
Edit: Meenub, et selline järjekord oli isegi vist Service Manualis.
Edit: Meenub, et selline järjekord oli isegi vist Service Manualis.
Re: 4L80E õli lisamine
Käike pole mõtet lapata, egas käike lapates kastis mingeid lisa protsesse ei toimu, seal on vaikus. Kõik muud "käigud" peale draivi ei ole muud kui sellest järgmise kägu sisselülitamise piiramine. Ehk nt. 3-nda käiku kasutades muutub ainult see, et sõidu ajal üle kolmanda käigu kast ei lähe, muud ei midagi. Seega seistes paned sa D või 1 vahet ei ole. (v.a. üksikud haruldasede kastid, mis alustavad sõitu teise käiguga). Niiet lapata "D", "N" ja "R", muud pole vaja teha, ja tavaliselt ikka sooja mootoriga (kastiga). Mõnel kastil võib ka külmalt, kui on "cold" märge õlivardal olemas.
Opel Monterey (ammu unustatud)
Grand Cherokee Limited ZJ (väga kauge minevik)
Grand Cherokee Limited WJ (kauge minevik)
Opel Frontera B Sport (minevik)
Grand Cherokee Overland WJ (müüdud)
Hummer H2 (hiljuti müüdud)
Grand Cherokee Overland WK2 (käibel)
Grand Cherokee Limited ZJ (väga kauge minevik)
Grand Cherokee Limited WJ (kauge minevik)
Opel Frontera B Sport (minevik)
Grand Cherokee Overland WJ (müüdud)
Hummer H2 (hiljuti müüdud)
Grand Cherokee Overland WK2 (käibel)
Re: 4L80E õli lisamine
Kahtlen, et Imre pada ajas selle koha pealt ning vaevalt tehase paberid ka valetavad (Loe minu eelmise postituse viimast lauset)
- eerik2
- Fitting 44"
- Postitusi: 417
- Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
- Asukoht: Allpool Emajõge
- Kontakt:
Re: 4L80E õli lisamine
Kui kasti ehitust ja tööpõhimõtet tunned, siis saad aru, et see käikude läbilappamine on ebavajalik. See on vajalik, et vana õli osaliselt välja pesta kanalitest. Enamus automaatkastidel kontrollitakse õli töötava mootori, sooja kasti ja olenevalt mudelist, kas N või P asendis (on kaste, millel üldse puudub P asend).
F-250XLT 7,3D