Chevrolet Blazer -89

Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators

Kasutaja avatar
gert
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Veebr 13, 2005 10:05 pm
Asukoht: Viimsi

Chevrolet Blazer -89

Postitus Postitas gert »

Niisiis plaanis soetada selline masin,
http://www.blocket.se/vi/9975423.htm?ca=10_s

Ootaks teadjamatelt meestelt igasugust infi sellise liikuri kohta
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Fun auto ja vahva US Full Size, aga tõsiseks OffRoadimiseks on tehnika lahja. Sillad on nõrgad kohad. D44 ees ja 8.5" või 10bolter taga on ilmselgelt liiga lahjad. Vaevalt et see Blazer K30 tehnika peal on, D60 ees ja 14bolter FF taga.

Näe kuulutses ka et H10, ehk siis K10 tehnikaga. Kõige lahjemad sillad ja kõige lahjemad kardaanid.

Crusimiseks igati Fun ja metsas seenel käimiseks. Off Roadiks tuleb üksjagu vaeva näha.
+372 5028488
margus4x4ee
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 190
Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
Asukoht: 53496602

Postitus Postitas margus4x4ee »

Juba nende 35" tekib tõenäoliselt probleeme, kui vajutada. D60 sild on isegi USAmaal väga hinnas. tagasilla leidmine pole nii keeruline. 50k rootsikronorit on liiga palju originaalsildadega auto eest aga natuke mõistlikuma raha eest on hea auto, eriti kui on huvi teda modida - knowhow'd on ilmselt rohkem kui ühegi teise maasturi kohta.

Margus
Kasutaja avatar
gert
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Veebr 13, 2005 10:05 pm
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas gert »

Tänud, vastanutele!
Hakkas teine lihtsalt silma, puhtalt seenel käimiseks pole jah mõtet sellist soetada, mõttes mõlkus , ehk siis miski lahe soft off road masin, millel piisavalt powerit. Seened saab ka patroliga metsast kätte. muuks jääb aga patroli 2.8td (85kw) mootor lahjaks. Kuna hetkel oman pika kerega GR´i siis sellega metsa vahel suurt ei roni. Samas huvi ja viitsimist oleks.
Nii siis milliste sildadega jne.... isendit tuleks otsida.
eelistatud kere variant siis ikkagi 5 kohaline ja 2 uksega mitte kastikas.
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui tahad tehnikat, mis vastu peab siis pead vaatama kastikat (Pickup) või Suburbanit. Nood ainuke variant, millel K30 tehnika küljes. Ees Dana60 ja taga 14bolter Full Floater ning kõige tummisemad kardanid. Kastikat leiad ilmselt lihtsamini ja tolle 1980 aastate I poole masina eest 100K EEK välja käia pole mingi patt kui ta liigub ja omab mingitki auto kuju. Mootorivalik on ka impressive rida 6 kuni 7.4L V8'ni, mis toodab 300+HP.

Kui aga tahad Blazerit ja seda K30 tehnikaga, siis pead näpud õliseks tegema ja K30 tehnika ise sinna külge pookima.
+372 5028488
Kasutaja avatar
gert
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Veebr 13, 2005 10:05 pm
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas gert »

Ok, mis sa sellest arvad,

http://mobile.de/SIDUCDd2ojtodK.a3k8BIH ... 1154972980&

kuna tegemist ex. milkuga siis selle alt võiks ju midagi tõsisemat leida?või siis mitte. Hinda muidugi oskavad küsida. Samas siin mingid tegelased tarivad usast otse "vanarauda", eks küsin ka nende käest.
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Military K5 ehk M1009 on tsiviili K20 ja K10 tehnika peal. Isegi seal pole vastupidavaid sildu. Ees Dana44 ja taga 10bolter Semi Floater. Sillad on 8 poldistele velgedel, see võib küll ära petta et suured sillad all, aga tegelt sittagi. Lukk ei pruugi tagasillas sees olla. Käigukast on TH400, see on hea ja vahekast on NP208, mis on hea ülekandesuhtega 2.61.

Ikka pead vaatama kastikaid K30 Pickup või Militaar M1008.

Siin minu enda M1008 ehitamine:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3943
+372 5028488
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel »

jr kirjutas:Kui tahad tehnikat, mis vastu peab siis pead vaatama kastikat (Pickup) või Suburbanit. Nood ainuke variant, millel K30 tehnika küljes. Ees Dana60 ja taga 14bolter Full Floater ning kõige tummisemad kardanid.
JR viska nyyd hoog maha - Stock fullsize blazer on Sitaks hea ja vastupidav auto ka originaal kujul ! ( K30 Suburbanit eiole kunagi toodetud ;) )
K30 kastikas on nendest kõikidest kindlasti kõige pikema perspektiiviga
aga väga vähesed eestis jõuavad sinna piirini kus see alles hakkab ära tasuma isegi sinu auto pole veel suutnud midagi mida K20 või K10 ei suudaks
seega kõik oleneb ikka otstarbest. Blazer kaalub peaagu tonni vähem kui military K30 ja see on ysna piisav vahe et Stock kujul ja cruiisamiseks metsavahel blazerit eelistada.
Blazeri kasuks räägib veel taga iste ning veel palju ruumi selle taga - kui aga kastikas sa pead ysnagi leppima pystise seljatoega ja ruumi puudusega - lahtine kast pole asjade hoidmiseks eriline lisavarustus.
seega mõtle enne läbi mida soovid antud masinaga põhiliselt teha ja siis mine ja katsu neid kõiki ja siis alles otsusta ;)
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jaa Blazer on jah sitaks vastupidav ... aga kujuta nüüd ette. Ostad Blazeri, saad tunda mõnusat 350cid mootori V8 väänet ja süües kasvab isu. Lihtne liigutus on otsa visata Nitro, noh nii tagasihoidlike +150-200HP düüsidega, et metsasihil kui 38" rehv on juba uppumas mutta ja väändest jääb väheks et mõnusalt floorida. Annad nitrot ja Bang, sillad ribadeks või kast libiseb. Ja me teame väga hästi, et USA rauaga selliseid asju ikka juhtub. Või teine situatsioon on kraaviületus diagonaalis, rattad natuke välja keeratud, 38" rehv jõuab just üles kraavipervele ja käib jälle Bang, poolassi kardaanliigend puruneb ja koos endaga võtab kaasa käändmiku ja difri.

Riskid tuleb pikas perspektiivis ikka minimaalseks viia. Ise olen ühe Dana44 poolassi puruks sõitnud koos difrilukuga ja ühe 8.8" difri pilbasteks lasknud ja seda ainult 33" rehviga.

Olen nõus et saab ka K10, K20 tehnikaga Roadida, aga teades et on veel tugevamat tehnikat, siis peab ju lihtsalt seda omama :)
+372 5028488
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

Ilmselt oleks see väga asjalik pill kui on raha soetamiseks :wink: http://www.docs.ee/index.php?hash=bb8ad ... 10&start=0 :twisted:
Volvo remont ja varuosad! Tel: 53433254
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel »

jr kirjutas: Ise olen ühe Dana44 poolassi puruks sõitnud koos difrilukuga

Olen nõus et saab ka K10, K20 tehnikaga Roadida, aga teades et on veel tugevamat tehnikat, siis peab ju lihtsalt seda omama :)
See oli f#rd :f

Alati on tugevamat tehnikat ja K30 pole selles osas viimane sõna ja omamisest pole kasu kui sa seda ei kasuta ;)
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Kasutaja avatar
Yeah
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: N Nov 02, 2006 11:34 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Yeah »

Kui palju K30 kaalub? Mis tal registrimass on? B kat-iga ikka saab sõitma?
Emotikonid on SEES
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Yeah kirjutas:Kui palju K30 kaalub? Mis tal registrimass on? B kat-iga ikka saab sõitma?
Mina sõidan B katiga. Registrimassi tehti ARK'is väiksemaks.
Kaalul käisin ja masin kaalub täis paagiga 2740kg
+372 5028488
Kasutaja avatar
Patrol2,8
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 156
Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
Asukoht: Veskitaguse

Postitus Postitas Patrol2,8 »

Kas see siis oleks ka see tugevate sildadega variant ve?? :?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Volvo remont ja varuosad! Tel: 53433254
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jah, see on Militaar CUCV M1008
+372 5028488
Vasta

Mine “GM”