gmc jummy

Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
M.A.R.E.K
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: T Okt 25, 2005 8:35 pm

gmc jummy

Postitus Postitas M.A.R.E.K »

tre mehed .mida arvate sellest masinast ,kaasas olevatest juppidest pidi ainult iluvõre puudu olema ja kas sellel onju pidev nelivedu :roll: aga kuidas selle nelik toimib metsas???kui peaks ki endale midagi sellist muretsema ei tahaks ju mõnel safaril kellegi vintsi väga ära koormata.nii ,et andke aga oma arvamustel tulla :term
ja kütust pidi see võtma 15-16l sajale :roll:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel »

Arvame et sitt on võin vastata ilmselt ysna mitme chevy omaniku eest.
kahtlane et tal pidev nelivedu on pigem elektriliselt lylitatav siiski.
Maastikul pole selle autoga midagi suurt peale hakata kui mõnel safaril kellegile vintsi ankruks olla - sammuti lmselt ei kannata antud sõltumatu vedrustus eriti suuremat rehvi paigaldada ja kytusekulu on sama või isegi rohkem kui suurtel Chevydel. Seega osta ära ja proovi omal nahal .... või säästa aega, närve ja raha ning osta päris Chevy ;)
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ma arvan, et kütust võtab maanteel 10-12L ja linnas 12-14L, kui mootor korras.

Muidu ju väga hea linnaauto ja maantemasin, kui lihtsalt näiteks seenel vaja käia metsas...krt samas jälle erinevalt mõistetav :) . Mugav, pehme, vaikne. Omalaadne Darth Vader esiotsa kujundus on muidugi maitseasi, seega ma ei ütle et ta ilus on :) Tükid on suht odavad ja üldises mõistes ega ta väga lagune...eeldusel et mõistusega tehnikasse suhtud. Seda selles mõttes, et lollikindel tolle aja USA raud sellel masinal polnud ja teadmatusest tulenevad sõiduvead hakkavad kiirelt rahakotti tühjendama.

Maastikule ta vist ei sobi hästi. Madal kliirens, nõrga ehitusega sõltumatu esisild ja samuti nõrgavõitu 7.5" tagasild. Üle 31" rehv on raske jala puhul tehnikale ohtlik. Tõsta samuti keerukas, tänu ära jebiitatud esisillale. Samuti on tagumine silla käik stock vedrudega imelikult väike, isegi kui stabikas ära võtta.

Soovitaks juba siis vaadata Bronco II laadset sõidukit. Kerelt väiksem, kergem ja üllatavalt nõtke veermikuga, mis suudab isegi 33" rehviga toime tulla. Ja mis peamine metsamasina puhul...FORD on odav.
+372 5028488
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

jr kirjutas:suudab isegi 33" rehviga toime tulla
OT aga, garaazis seistes ja tolmu kogudes suudab ka LUAZ 33" rehviga toime tulla... no offence...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kusjuures minu vanad ja töntsid silmad on näinud, kudas vanema keremudeliga sama auto ühe teise BJ omaniku roolitiuna ühel Klaperjahil teistega mõõtu võttis.
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage14.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage36.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

See on S10 Blazer, mille all võib leida isegi 8.5" tagasilda. Teine maailm hoopis :)
+372 5028488
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Ja miskipärast oli tal suht tihti kapott lahti :wink:
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Kapott oli lahti, sest veepumba äsja asendet tihend andis otsad ja iga ringiga lisati süsteemi 4-5 liitrit laukavett..
Sõitis lõpuni, sai vist remonditud ja sõidab tänaseni, kui just vahepeal ära surnud ei ole.
Kõrvaltvaataja märkus, et ega see GMC väga kehvasti ei liikunudki, enamus rada oli kuiva aja tõttu, madalale ja jõulisele masinale soodne.
Pets ise kui endine omanik, on pädevam rääkima, seega ootame...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

jr kirjutas:See on S10 Blazer, mille all võib leida isegi 8.5" tagasilda. Teine maailm hoopis :)
Järelikult toodetakse seda siis kahe erineva nime all. :roll:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel »

Landy kirjutas:
jr kirjutas:See on S10 Blazer, mille all võib leida isegi 8.5" tagasilda. Teine maailm hoopis :)
Järelikult toodetakse seda siis kahe erineva nime all. :roll:
jah enamus GM-i trucke on nii Chevroleti kui GMC märgiga
Chevy-l siis Blazer ja GMC-l Jimmy - asja teeb põnevamaks veel asjaolu et
Blazereid ja Jimmysid on nii suuri ( K10 ) kui väikseid ( S10 ) ja neid tooodeti kah kattuvalt samal ajal umbes :)
antud uuema ja tolle vana Jimmy/blazeri vahe on selles et vanal oli kangem tehnika ( kangiga vahekast ja paremad sillad jne. )
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Kasutaja avatar
M.A.R.E.K
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: T Okt 25, 2005 8:35 pm

Postitus Postitas M.A.R.E.K »

ok aitähh nõuannete eest jään järgmisi pakkumisi ootama lihtsalt tahaks juba oma autoga metsa aga ei ole veel leidnud inimest kes bj-i ette võtaks :cry:
Vasta

Mine “GM”