1. leht 1-st

K- seeria sillad

Postitatud: T Mai 16, 2006 4:44 pm
Postitas Daniel
jr kirjutas:sellel http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3713 vist RDH44 ees ja taga 14 bolt semi floater?
ilmselt siiski mitte - ees jah D44 aga taga 12 bolt maximum ;)
K10 ju.

Postitatud: K Mai 17, 2006 10:23 am
Postitas Daniel
margus4x4ee kirjutas:Vähem segadust - asjad pole pärit kastika, vaid blazeri alt-pealt-seest. Taga on ka tavaline 10bolt. Pärineks sillad kastika alt, oleks need juba minu garages - diil oli tehtud, kohale minnes selgus kurb tõsiasi.
kastikaid toodeti kah K10 - seega neil täpselt samad sillad mis blazeritel või K10 suburbanitel ( ees krt teab mis kanajalg ja taga 10bolt või 12 bolt )
K20 olid ainult Suburbanid ja kastikad ( ees dana 44 ja taga 14bolt semifloater ) ja
K30 olid ainult kastikad ( ees Dana60 ja taga 14b full floater )

Postitatud: K Mai 17, 2006 10:54 pm
Postitas margus4x4ee
sõjaväe kastikad ei ole kõik k30?

Postitatud: N Mai 18, 2006 8:27 am
Postitas Daniel
ma eioleks päris 100% kindel - kuid enamus siiski K30-d.

Postitatud: N Mai 18, 2006 9:44 am
Postitas jr
Kui on M1008 toodetud 1984-1986, siis on ainult Ees D60 lukuvaba ja taga 14bolt FF lukuga.
Olles meeletult hulgal sõjaväe manuale läbi lapanud, olen sellisele veendumusele jõudnud.

Postitatud: P Mai 21, 2006 12:48 pm
Postitas jr
Veel üks tähelepanek oma M1008 juurest.
Esimene kardaan on K10 oma koos kardaaniristidega.
Tagumise kardaani tugipuks vahekastis ei ole kataloogide järgi ei K10 ega K30.

Ilmselt on GM insenerid NP208 vahekasti külge pookimisel midagi "kiiruga" välja mõelnud, et saaks aga tellimuse ära täita laos olevatest materjalidest vms.