S10 4.3 91a. Säde kadunud.

Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators

Vasta
kyberloom
Off Roader Wannabe
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 23, 2014 8:25 pm

S10 4.3 91a. Säde kadunud.

Postitus Postitas kyberloom »

auto siis enamusajaat seisab ja vahest liigutan,et õlisi ringi ajada ja akut laadida, kuid nüüd enam käima ei lähe ja vähese diagnoosimise järel selgus et säde kadunud. Kust võiks alustada?
rnx69
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: K Dets 29, 2010 11:28 am

Re: S10 4.3 91a. Säde kadunud.

Postitus Postitas rnx69 »

Hakka tavapärastest asjadest pihta - jagajakaas ja rootor. Mikid armastasid toppida alumiiniumklemmidega jagajakaasi, kui auto pikalt seisnud, siis ilmselt seal kena valge puder all. Aftermarketina saad messingklemmidega asja, Standardi Blue Streak seeria näiteks oli vanasti mõistliku hinnaga. Kui see osakond korras, siis on mul kunagi olnud probleemiks ka korpusse taguv süütepool, need trafosüdamikul poolid kipuvad eriti kergelt seda asja tegema. Ürita pimedas käivitada, peaks ilusti näha olema, kui säde juhtme asemel pooli korpusse käib. Viimane kahtlusalune oleks jagaja põhjas olev induktiivpool, parasjagu niru vahetada, aga ise odav ja Chevy HEI puhul kuluosa. Tavaliselt annab endast juba enne märku lonkava tühikäigu ja veidi ujuvate pööretega, pöördes mootor käib suht ilusti. Jagajas olev "klots". Minu praktikas olen sellest kommutaatoriklotsist ainult ühe korra jagu saanud, kuigi osad väidavad, et see ka kuluosa. Tolle puhul on tegu tegelikult lihtsa signaalivõimendiga, mis selle induktiivpoolist tuleva madala amplituudiga joga ilusti õige amplituudiga karbiks formeerib. Kui meeletult kuuma ei saa, ei kipu sellega miskit juhtuma ning erinevalt üldlevinud arvamusest see kestab ka forsseeritud mootori pöörded ilusti ilma vigadeta ära.
Vasta

Mine “GM”