Sorry kui midagi valesti kuid passi järgi on minu K 30 eestis arvele võetud 01.01 1985 ???(ei ole trüki viga)jr kirjutas:Mis on Eesti registris varasemalt kui 97 aasta mai kuu (oli vist nii), siis neil võivad olla punased tuled. Hiljem Eestis arvele võetud autodel peavad olema EU normatiividele vastavad tuled. Auto tootmisaasta ei mängi siinkohal rolli, kui ta just ei ole vanem kui 25 aastat ehk nii öelda uunikum.
Military k30
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
- Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Pigem arvan, et see on esmaregistreerimine, mitte esmareg. eestis!410 kirjutas:Sorry kui midagi valesti kuid passi järgi on minu K 30 eestis arvele võetud 01.01 1985 ???(ei ole trüki viga)jr kirjutas:Mis on Eesti registris varasemalt kui 97 aasta mai kuu (oli vist nii), siis neil võivad olla punased tuled. Hiljem Eestis arvele võetud autodel peavad olema EU normatiividele vastavad tuled. Auto tootmisaasta ei mängi siinkohal rolli, kui ta just ei ole vanem kui 25 aastat ehk nii öelda uunikum.
Jeep Cherokee 92.
Timo 53 358 228
Timo 53 358 228
Kindlasti on trükiviga kui ta on seal lahtris, kus kirjas millal on Eestis registrisse masin võetud. Ei usu, et uuest peast on kohe nõukaajal auto siin ostetud.410 kirjutas:Sorry kui midagi valesti kuid passi järgi on minu K 30 eestis arvele võetud 01.01 1985 ???(ei ole trüki viga)jr kirjutas:Mis on Eesti registris varasemalt kui 97 aasta mai kuu (oli vist nii), siis neil võivad olla punased tuled. Hiljem Eestis arvele võetud autodel peavad olema EU normatiividele vastavad tuled. Auto tootmisaasta ei mängi siinkohal rolli, kui ta just ei ole vanem kui 25 aastat ehk nii öelda uunikum.
+372 5028488
Haha, edu kui nüüd tahad mootorivahetust teha ja näiteks 7.4L kone vahele ajada, mis on K30 valikus olemas.410 kirjutas:Minul pandi kirja Blazerina see oli pea aasta tagasi.Mida suuremad rehvid alla keerad mõõtmise jaoks seda parem
Ehh krt, ma ise kuidagi lasin ARK poolt kirujtatu C20 vabsee kahe silma vahele, ilmselt olin õnnest pimestatud leti taga, sest aega selle paberi saamiseks läks ikka mõnuga. Tallinna, Pärnu, Tallinna jooksmist oli küllaga. C20 tõi veel ühe huvitava asja passi, vedavaid sildasid oli 1 märgitud. Märkasin seda jama alles kodus...
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17367
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Omadest kogemusest ütlen, et ei ole ületamatu probleem. Kui on passi valed andmed siis ARK on kohustatud su passi tasuta ümber vahetama. Minu "tindiplekil" olid ka vale mark-mudel ja väljalaske aasta.jr kirjutas:Haha, edu kui nüüd tahad mootorivahetust teha ja näiteks 7.4L kone vahele ajada, mis on K30 valikus olemas.410 kirjutas:Minul pandi kirja Blazerina see oli pea aasta tagasi.Mida suuremad rehvid alla keerad mõõtmise jaoks seda parem
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17367
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
1)ARK-l on kõiksuguste keeruliste ja "mittestandardsete" juhtumite puhul kombeks äelda- "ei saa, pole ette nähtud, jne" ning seejärel sind puu taha või mõtetute paberite järgi saata. ARK-s peab olema sirge seljaga ning kindlustama oma tagala hästi kohalike ja EU sedusi tundes. Ei tohi silmi maha lüüa ega selga küüru tümmata.juss9 kirjutas:Kuidas see täismassi vähendamine käib. Teie jutust saab aru et pean ainult kõike asju nõudma ARKs. Kas nad pikalt ei saada ja mis muresid mul veel võib ette tulla. Näiteks laiguline värv.
2)Laiguline värv läheb kirja koodiga "mitmevärviline"
3)Täismassi saab vähendada kandevõime vähendamise teel.
4)Varsematest jagelustest loe:
http://www.landrover.ee/foorum/viewforum.php?f=31
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17367
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Nii ühte kui teist. (Eesti ju väike - kuulsin kõrvalt kui küsisid, et kust juppe saab...)juss9 kirjutas:Oksjoni korraldaja soovitas chevile juppe osta JR Motorsist. Hea müügi töö või hea tuttav.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Military k30
Landy kirjutas:Kuidas selle 23KEEK eest ka autot on?juss9 kirjutas:Sai soetatud kaitseväe oksjonilt.
Kõvasti roostes muidu läks käima ja sõidab. Jahutusvedelikus on ohtralt õli kahtlustan kasti radikat. Kas punane kastiõli läheb radikas tosooliga kokkupuutudes halliks. Ühesõnaga tööd jätkub ja igav ei hakka.
Re: Military k30
Ei lähe halliks. Halliks läheb mootoriõli. Pakun et hoopiski kaanetihendid õhtal või plokk kõver või kaantes mõrad. Tüüpiline militaarchevy...sellise rikkega mootoreid 6.2D puhul pole miski haruludus. Tavaliselt juhtub siiski see esimene variant.juss9 kirjutas:Landy kirjutas:Kuidas selle 23KEEK eest ka autot on?juss9 kirjutas:Sai soetatud kaitseväe oksjonilt.
Kõvasti roostes muidu läks käima ja sõidab. Jahutusvedelikus on ohtralt õli kahtlustan kasti radikat. Kas punane kastiõli läheb radikas tosooliga kokkupuutudes halliks. Ühesõnaga tööd jätkub ja igav ei hakka.
Kuigi võid ju kontrollida...võta k.kasti jahutus radika küljest ära. Tee üks ots pimedaks ja survesta 2bar peale teisest otsast. Kui radika korgist mulle hakkab tulema ja surve langeb, siis lekib jahutustoru radika sees. Never say never, kõik versioonid tuleb üle kontrollida.
+372 5028488
Re: Military k30
Imelik on see et mootori õli on puhas ja normis. Kasti õli oli puhas aga seisva mootoriga kontrollides oli varda otsas natukene õli. Kas on selline variant ka et plokikaane tihend on läbi ja õli on puhas.