Masin siis 59 kw bents 99a. ja teema see ,et mootor sureb täiesti suvalisel hetkel välja. Kui koheselt käivitada ei lähe tööle, lased üks 5 sek. süüde väljas seista läheb uuesti käima ja sõidab nagu muiste. Pole vahet kas töötab tühikäigul või sõidab ,maanteel.
On äkki keegi kokku puutunud. Kusjuures see viga on kummitanud ajast kui masina sain. Ise arvan ,et kas äkki nuka andur ei või seda teha.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
nuka andur peaks segama vaid käivitamist, vähemalt mul oli nii, kui juba käima sain, siis edasi käis ikka rõõmsalt. Vända andur on teine tera ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
holari kirjutas:Mingi streikiv pistik, ühendus, eriti just miinus poolel...äkki võib-olla.
Kas sa mingit seaduspärasust ei ole täheldanud? Nt, temperatuur? Nt. Mootori jahutus ventilaatori sisselülitusel?
H.
Ei saa muidugi välistada ,et mõni mass ühendus jaurab. Igasugene seaduspära puudub. Teeb seda nii külmalt kui soojalt ja mis iganes asendis. Masin on praegu pakkudeotsas (nagu ikka) eks käin ühendused üle. Samas on kummaline see ,et masin käivitub alles siis kui süüdet 5 sek väljas hoida..nagu miski läheks lolliks ja vaja restarti.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
holari kirjutas:Mingi streikiv pistik, ühendus, eriti just miinus poolel...äkki võib-olla.
Kas sa mingit seaduspärasust ei ole täheldanud? Nt, temperatuur? Nt. Mootori jahutus ventilaatori sisselülitusel?
H.
Ei saa muidugi välistada ,et mõni mass ühendus jaurab. Igasugene seaduspära puudub. Teeb seda nii külmalt kui soojalt ja mis iganes asendis. Masin on praegu pakkudeotsas (nagu ikka) eks käin ühendused üle. Samas on kummaline see ,et masin käivitub alles siis kui süüdet 5 sek väljas hoida..nagu miski läheks lolliks ja vaja restarti.
5sekundiga jõuab mingi halb koht maha jahutada äkki?
uppund kana kirjutas:... Samas on kummaline see ,et masin käivitub alles siis kui süüdet 5 sek väljas hoida..nagu miski läheks lolliks ja vaja restarti.
Kas tal see starteril see kaitsesistem on peal, et ei saa peale käivitumist või käivitamiskatset uuesti starterit anda, sel juhul on vaja jah süüde välja keerata, tsipa oodata ja saab käivitada.. Kui sihuke asi äkki jubima on hakanud, siis oleks nagu mingi loogika.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
uppund kana kirjutas:... Samas on kummaline see ,et masin käivitub alles siis kui süüdet 5 sek väljas hoida..nagu miski läheks lolliks ja vaja restarti.
Kas tal see starteril see kaitsesistem on peal, et ei saa peale käivitumist või käivitamiskatset uuesti starterit anda, sel juhul on vaja jah süüde välja keerata, tsipa oodata ja saab käivitada.. Kui sihuke asi äkki jubima on hakanud, siis oleks nagu mingi loogika.
Seda kaitset pole, laseb anda starterit ka töötava mootoriga,olen mõned korrad hammakaid ragistanud
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Mul oli kunagi nuka anduriga jama, et suri välja, tegid suitsu ja sõitis taas mingi aja.
Probleem esines ainult kuumenedes, suurema koormuse all. Metsas aeglustiga või haagist vedades, niisama maantee sõitu ei seganud.
Sellel mootoril ainult nuka andur ongi, vända andur puudub.