Looduspiltnikuna on plaanis soetada pisike Suzuki maastur mis ei jääks hätta metsa-ja põlluteedel sõitmisega ja vahel on võibolla vaja ka päris metsa sisse keerata.
Kuidas Suzuki-omanikud hindavad pealkirjas nimetatud autode omadusi ja millist neist valida?
Kas Vitara maastikusuutlikus on võrreldav Samurai ja Jimny omadega?
Tänud,
Tarmo.
Lühikese kerega Vitara(kuni a.1998) vs. Jimny vs. Samurai
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Re: Lühikese kerega Vitara(kuni a.1998) vs. Jimny vs. Samura
Kui oled üle 1,55 ja mitte kõige kõhnem, siis unusta 2 uksega Vitara ära - ei mahu rooli taha mugavalt, pedaalide litsumiseks peab põlvejooksu ka tegema.
Endal tädi ka fotograaf ja vaatasime just 2 uksega isendeid - et hää kama sinna taha visata ja sõita aga ei.
Meie valik oli 4 ukseline isend kus ruumi minu 1.87 ja 100kg rohkemgi kui vaja ja isegi taga saab istuda.
Endal tädi ka fotograaf ja vaatasime just 2 uksega isendeid - et hää kama sinna taha visata ja sõita aga ei.
Meie valik oli 4 ukseline isend kus ruumi minu 1.87 ja 100kg rohkemgi kui vaja ja isegi taga saab istuda.
Re: Lühikese kerega Vitara(kuni a.1998) vs. Jimny vs. Samura
Vitara on teel sõites kindlasti kõige mugavam ja pehmema vedrustusega. Põllul ja metsa teedel on ta kindlasti asi omalkohal. Suurema rattaga ja karvasema kummikuga on tema esisilla reduktori korpust kerge sillatalst eralduma panna. Kui mootor on pritsungiga 1,6 siis kannab sind hästi. Karburaatoriga on asi kehvem ja jõudu ka kohe 20 kw võrra vähem.
Samurai on maastiku suutlik kerge ja edasi pürgiv maastur selle sõna otseses mõttes. Tala sillad , lihtne ja askeetlik. Teel sõites pole just eriti naudingut oodata. Tuul puhub siit ja sealt. Lärmi kuuled aga ta on maastur.
Jimny on samurai edasi arendatud versioon. Maastikul liigub hästi , kerge,talasillad, kuid mitte enam nii lihtne. Teel sõites on juba märgata võrreldes samuraiga seda , et tuul enam ei puhu , vedrustus on parem ja pehmem. Näeb suht kabe välja ka nendes valikutes. Hea pisike putukas.
Minu hinnang- Sõidu mugavus Vitara, Jimny, Samurai
Maastiku suutlikus- Samurai, Jimny, Vitara
Põllu,- metsa,-teed - Vitara, Jimny, Samurai
Mets- Samurai, Jimny, Vitara
Minu enda vaik jahiautoks, Võistlusautoks sai lõpuks Jimny
Samurai on maastiku suutlik kerge ja edasi pürgiv maastur selle sõna otseses mõttes. Tala sillad , lihtne ja askeetlik. Teel sõites pole just eriti naudingut oodata. Tuul puhub siit ja sealt. Lärmi kuuled aga ta on maastur.
Jimny on samurai edasi arendatud versioon. Maastikul liigub hästi , kerge,talasillad, kuid mitte enam nii lihtne. Teel sõites on juba märgata võrreldes samuraiga seda , et tuul enam ei puhu , vedrustus on parem ja pehmem. Näeb suht kabe välja ka nendes valikutes. Hea pisike putukas.
Minu hinnang- Sõidu mugavus Vitara, Jimny, Samurai
Maastiku suutlikus- Samurai, Jimny, Vitara
Põllu,- metsa,-teed - Vitara, Jimny, Samurai
Mets- Samurai, Jimny, Vitara
Minu enda vaik jahiautoks, Võistlusautoks sai lõpuks Jimny
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Re: Lühikese kerega Vitara(kuni a.1998) vs. Jimny vs. Samura
Ma keskmise kehaehitusega ja veidi alla 180cm pikk. Mahtusin küll 2-ukselisse vitarasse ära (1993). Mahtus ka mu keskmisest veidi kõhukam paps. Ei olnud iste kõige tagumises asendus. Masin oli kasutusel jahiautona, kaheukseline just selle tõttu, et parem maastikuläbitavus, kui pikematel variantidel.