Mure GV kütuse etteandepumbaga
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Mure GV kütuse etteandepumbaga
Tegu 2,0 turbodiisel GV-ga(80kw). Masin käivitub aga juhtub, et sureb tühikäigupööretel välja ja käima enne ei lähe kui mitu korda süüdet sisse välja lülitada. Kui ühel hetkel on kuulda tagant etteandepumba rakendumise häält siis läheb kohe käima muidu võid jäädagi starterit kruttima. Küsimus selline, et kas see pump peab alati rakenduma kui süüde sisse lülitada või on tal mingist survest olenevalt ka mittekäivitumise võimalus?
Samas kui ühtlase kiirusega sõita töötab masin korralikult, aga kui pöörded maha lasta siis sureb sõidu ajal välja ja enne ei käivitu kui süütega mängida.
Kütusefilter sai prooviks ära vahetatud aga abi ei olnud.
Samas kui ühtlase kiirusega sõita töötab masin korralikult, aga kui pöörded maha lasta siis sureb sõidu ajal välja ja enne ei käivitu kui süütega mängida.
Kütusefilter sai prooviks ära vahetatud aga abi ei olnud.
niisiis, oli omal peaaegu sarnane pull... viga ei ole pumbas, vaid pumba relees minu remont läks kokku maksma mul täpselt natukene piduripuhastus vahendit, kompressori õhku ja oma aeg. see on HDI tüüpviga. Maha kruvida kõrgsurvepumba(see asub endiselt mootori küljes veel) otsast magnet klapp, see on siis see ümmargune lulla 2 kõrvaga ja pika pistikuga. Pesed selle piduripuhastus vahendiga puhtaks otsast(võid kasutada ka parafiini, jääb määrdeomadus) ning lased õhuga otsast filtri(kui on, sest osadel seda sõelfiltrit pole, minu omal oli) puhud läbi ka anduripoolses otsas 4 augukest(selle võid suuga puhkuda) paned tagasi ja pill käib nagu inimese mõistus. Ahjaa minul läks veel tervelt 2h netis kolamist enne kui teada sain sellest tüüpveast.
paikasele
Tervitus, mul sama viga selle releega,ma ka pesin mootori pesuvahendiga,sada kilti töötab siis hakkab mootori tuluke jälle põlema ja kõik kordub,aga suruõhk see on uudis,seal vahel on veel mingi plekkist tihend ja see on mul nati kulunud.Kas sa said aru kuidas se junn töötab ja mida tarem pesemisel mitte teha,ette tänades.
Tere taas! Kuna pikka aega keegi mu teemale ei vastanud ja viga "kadus" nagu iseenesest ära siis olin ma asjaga rahulik. Täna aga hakkas auto jälle vanade viguritega peale.
Küsimus selline kas see pumba peal olev relee on see mis asetseb pumba küljes üleval vertikaalselt ja on kinnitatud 3 tähikpea poldiga?
Küsimus selline kas see pumba peal olev relee on see mis asetseb pumba küljes üleval vertikaalselt ja on kinnitatud 3 tähikpea poldiga?
S-Zuki
rele kinnitub kahe poldiga ja on pumba tagaküliel,mul oli viga kütuse filtris,õigemini kaanes,võta kaan maha ja seal on valge jublakas,mis asetseb selles kohas kust kütus sisse tuleb ja välja läheb,see oli umbes puhusin läbi ja asi toimis.