2003 GV esidiffer pilbasteks.
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
2003 GV esidiffer pilbasteks.
Õnnestus auto korralikult kinni istutada ja välja sikutamise käigus esidiffri kaan (ehk diffri tagumine pool) katki saada (tükk väljas). Nüüd küsimus selles, et kui vahekast on 2WD peal, kas siis esidiffer käib ringi ? Kui ma õigesti mäletan, siis oli vist poolassi ja diffri vahel süsteem, mis nad lahutab, kui 4WD välja võtta ? Probleem nimelt selles, et differ on kuival, aga hädavajalikud sõidud oleks tarvis teha. Kas praeguses seisus sõitmine võib destruktiivseks osutuda. Eeldusel, et sõidame ikka ainult 2WD'ga.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui 2WD režiimis, siis jälgi kindlasti, et HUBid väljas oleksid. Kui väljas on, siis esidiffer ja poolteljed kaasa ei veere ja muret pole.
Muidugi see ka head ei tee, kui korpus katki on ja sealt kõiksugu saast sisse läheb sõiduga ...
Muidugi see ka head ei tee, kui korpus katki on ja sealt kõiksugu saast sisse läheb sõiduga ...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
ei ole hube olen kuulnud, et hubide asemel on diffri ja poolassi vahel mingi vaakumiga lülitus, on see tõsi ?tarmo kirjutas:Kui 2WD re¾iimis, siis jälgi kindlasti, et HUBid väljas oleksid. Kui väljas on, siis esidiffer ja poolteljed kaasa ei veere ja muret pole.
Muidugi see ka head ei tee, kui korpus katki on ja sealt kõiksugu saast sisse läheb sõiduga ...
Kui differ ringi ei käi, siis ilmselt sisselennanud sodi ei koti, sest enne uuesti kokku panekut käib nagunii pesust läbi ?
Ära jama niisama sõitmisega kui sul korpus puruks on. Miks ? Sest sul küll kardaan ringi ei käi aga pool difrist jääb sul ikkagi järgi. Lahutatakse ära sul kardaan difrist aga poolteljed ajavad sul poolt süsteemi ikkagi ringi. Neid asju ei lahuta ikkagi miski sul difrist. Lülitus on taldriku küljes. Taldrik jääb seisma aga taldriku sisu veetakse julmalt ikkagi ringi. Selle tagajärjel keerad need liug pinnad seal ka kohe õhtale.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
No aga olid poolassid diffrist lahus, oma silmaga nägin, ratast ajasin käega ringi, differ püsis paigal.Heinza kirjutas:Ära jama niisama sõitmisega kui sul korpus puruks on. Miks ? Sest sul küll kardaan ringi ei käi aga pool difrist jääb sul ikkagi järgi. Lahutatakse ära sul kardaan difrist aga poolteljed ajavad sul poolt süsteemi ikkagi ringi. Neid asju ei lahuta ikkagi miski sul difrist. Lülitus on taldriku küljes. Taldrik jääb seisma aga taldriku sisu veetakse julmalt ikkagi ringi. Selle tagajärjel keerad need liug pinnad seal ka kohe õhtale.
Kuidas see tehniliselt lahendatud on ?Lülitus on taldriku küljes. Taldrik jääb seisma aga taldriku sisu veetakse julmalt ikkagi ringi.
Kui ei usu siis võid ju julmalt sõitma minna , küll siis näed mis juhtub. Ma ju räägin , et tigu ja taldrik lahutatakse kardaanist ära. Kui sa ratast ringi ajad siis muidugi sul taldrik siis ringi ei käi, sest lülitus mehhanism asub taldriku küljes, kus siis vastavalt vaakumiga , vaakum pump asub sul stange all, tõmmatakse muhviga poolteljelt hammasmuhv vastu taldriku hammas pinda ja toimub siis lülitus ja ühendatakse poolteljed kardaaniga. Kas nüüd mõikab ????
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Mõikab mõikab Jällegi üks koht, kus manuaalsed hubid oleks kasulikudHeinza kirjutas:Kui ei usu siis võid ju julmalt sõitma minna , küll siis näed mis juhtub. Ma ju räägin , et tigu ja taldrik lahutatakse kardaanist ära. Kui sa ratast ringi ajad siis muidugi sul taldrik siis ringi ei käi, sest lülitus mehhanism asub taldriku küljes, kus siis vastavalt vaakumiga , vaakum pump asub sul stange all, tõmmatakse muhviga poolteljelt hammasmuhv vastu taldriku hammas pinda ja toimub siis lülitus ja ühendatakse poolteljed kardaaniga. Kas nüüd mõikab ????
Kuna sõita on igapäevaselt vaja ja tundub et neid diffreid just lademetes lammutajatel ei vedele, siis kas oleks lahenduseks sisu väljakookimine ? Kas laagrid on kinnised või vajavad nood ka diddri õli ? või saab ka poolassid eemaldada seniks kuni uue diffri leiab, st kogu diffri mäng koos saba ja sarvedega alt võtta ?
Vot seda ma nüüd ei mäleta täpselt kas saab teljed nii ära võtta , et ratas vabalt jookseks. Sul jääb sees jooksma mitte ainult laagrid vaid ka sateliidi karp jookseb sees kaasa. Kui puruks see korpus siis on , kas mingi asjaga sa seda auku kinni ei saa mäkerdada nii kauaks kui niisama kulged
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuna sa vist asja lahti pole veel võtnud, siis soovitaks alustada esmalt sellest. Siis on näha üldse, mis seal katki on ja ühtlasi saab korpuse (kui annab) kokku keevitada uuesti. Nagu ma aru saan, siis ainult auk on sees?
Ja võibolla ei olegi asi nii hull ja leiad kohe vajaliku uue jupi.
Ja võibolla ei olegi asi nii hull ja leiad kohe vajaliku uue jupi.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Korpusel, ehk siis tagumisel otsal on üks 5x3cm tükk väljas, plus mõned mõrad. Ühe spektsialistiga sai vaadatud ja arvatud, et keevitamine ei ole eriti jätkusuutlik :s Õli ka niisama kulgemise ajaks sisse valada ei saa, sest auk on täpselt all. Vaatan, ehk saab asja maha kiskuda ja täpselmalt arvata. Niipalju tean veel, et teol on ühel ambal veerand pikkust ära murdunud (jämedamast servast), kas see võiks segada selle teo edaspidist kasutust = Ja paaril hambal on täpselt hamba harjal kergemad kraaped, aga see vist ei ole blokeeriv defekt. Taldriku tervisest saab täpsemat infot kui asi maas on, august ei paistnud et taldrikul suuremad vigastusi oleks.
Interneti võib isegi targaks teha.... kui kevadine külm ära ei võta.
Süvenedes veidi siia: http://paulaxford.com/suzuki/hubs.html Saan ma aru, et väikese modifikatsiooniga ja tehes neist etappidest läbi ainult esimese poole saan tulemuse kus ratas enam poolassi kaasa ei vea ? Õigus ?
Süvenedes veidi siia: http://paulaxford.com/suzuki/hubs.html Saan ma aru, et väikese modifikatsiooniga ja tehes neist etappidest läbi ainult esimese poole saan tulemuse kus ratas enam poolassi kaasa ei vea ? Õigus ?