Pilte/soovitusi vintsi paigalduseks
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Pilte/soovitusi vintsi paigalduseks
Kas on kellelgi häid soovitusi ja/või pilte Samuraile esivintsi paigaldamisest?
Kavatsen loobuda ka standardsest plekist stangest ühtlasi, mille asemele tuleb toru (või 2 peenemat toru üksteise kohale).
Kuid huvitab just mismoodi teistel on ehitatud vintsi hoidev kronsa - kas istub raami talade otsas (seal on kummalgi otsal ka mingid augud juba olemas tehasest) või on kinnitatud läbi raami talade jooksva toru külge?
Kavatsen loobuda ka standardsest plekist stangest ühtlasi, mille asemele tuleb toru (või 2 peenemat toru üksteise kohale).
Kuid huvitab just mismoodi teistel on ehitatud vintsi hoidev kronsa - kas istub raami talade otsas (seal on kummalgi otsal ka mingid augud juba olemas tehasest) või on kinnitatud läbi raami talade jooksva toru külge?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Vintsi paigaldamine:
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... /index.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... /index.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... /index.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... /index.htm
Laiast maailmast:
http://community.webshots.com/album/53216134lAHptD
http://www.puresuzuki.com/c2.htm
http://www.puresuzuki.com/c1.htm
http://www.suzuki-samurai.nl/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
No kui sa auto-ostu üleöö otsustasid (mis oli siis ca 30 kilo)...ja nüüd talveni selle ehituse jaoks krõbisevat kogud(praegusest talveni on ikka muhedalt aega veel)..... Mis krdi imemasinat sa seal siis konstrueerima hakkad...(arvestades et see mõtetu 30 kilo pole eriti nagu raha sinu jaoks või nii....)rommi kirjutas:Seni kogun raha ja kulutan linnakummi
Tervitustega bo@õhtuselt sapine
Mudas alates 2003.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nüüd siis vints (Come-Up DV-9000) küljes ja esimene testimine Kasu võsaski tehtud.
Tulemuseks - läbisime tavalise (kuid väga märja) teekonna 40 minutiga, seejuures suht rahulikult molutades
Võrdluseks, et viimati kulus 4 tundi (käsivintsi ja tagumise Handymanniga).
Tarvis on veel stanged keevitada ja asi üle värvida, aga enne tahtsime tugevuse ära proovida, seepärast on ka piltidel veel suht poolik lahendus.
Pilte ja 2 videot on näha siit: http://www.mk.ee/galerii/album10
Tulemuseks - läbisime tavalise (kuid väga märja) teekonna 40 minutiga, seejuures suht rahulikult molutades
Võrdluseks, et viimati kulus 4 tundi (käsivintsi ja tagumise Handymanniga).
Tarvis on veel stanged keevitada ja asi üle värvida, aga enne tahtsime tugevuse ära proovida, seepärast on ka piltidel veel suht poolik lahendus.
Pilte ja 2 videot on näha siit: http://www.mk.ee/galerii/album10
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tagarattaid ei julgeks vist selle tagumise Handymanniga maast lahti hakata kangutamachp kirjutas:Sweet...nüüd oleks vaja lisaks esiotsale ka tagarattad maast lahti saada...
PS: Kuidas rehv ennast õigustanud on?
Aga rehvid õigustavad end selle hinnaklassi ja mustri juures väga hästi.
Savi on muidugi selline asi, et tõmbab ka need rehvid slickiks, aga muidu puhastuvad suht normaalselt...
Noh... vaatasin, et kui osta kõik vajalikud pulgad samuraile, mis aitaksid läbivusele/vastupidavusele kaasa, siis kuluks ca 50K. Ja mitte arvestades kumme ning vintsi sealjuures. Ja kokkuvõttes saaks ikkagi samurai, mitte MB ega moog Nii et veidi peab veidi äärmuslikku fanatismi ka omama samuraide suhtes. Üldiselt meeldib mulle, kui autod jäävad oma tootjafirmat kaasaantud nime truult teenima. Selles osas tundub ehitamiseks ok masin. Arvestades, et G maksab juba "puhtana" kõvasti rohkem. Ja on palju raskem.chp kirjutas:Mis krdi imemasinat sa seal siis konstrueerima hakkad...(arvestades et see mõtetu 30 kilo pole eriti nagu raha sinu jaoks või nii....)rommi kirjutas:Seni kogun raha ja kulutan linnakummi
Tervitustega bo@õhtuselt sapikas
PS Bo - papiga on nii, see tuleb see vägaruttu õigesse kohta ära kulutada, sest natukese aja pärast nagunii pole enam mida raisata