Vitara: pidev nelik
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 21
- Liitunud: T Juul 14, 2009 8:55 am
- Asukoht: Tartu Haaslava vald
Vitara: pidev nelik
Sain endale ka Vitara ning alles algaja offroadiga tegeleja.
Sai käidud üks kord soos ning kui seal jäin kinni, märkasin, et tal polegi pidev nelik vaid rattad veavad vastavalt pidamisele. Jäi selline mulje nagu võtab kahte korraga. Isa väidab, et kui lülitada nelikveo sisse siis peaks vedama 3 ratast kogu aeg, pinnast olenemata. ( Ei oskanud märgata, kas soos oli ka nii). Hiljem uurisin, et esiratta trumli otsa peale on kirjutatud lock ja free. Kuidas see toimib? ( kas saan välja keerata vedamise vastavalt poolele?
Kuidas ma saaks veel ta ehitada nii, et kui lülitan nelikveo kabiinist sisse, siis veaks kogu aeg neli ratast. Mis ma välja peaks vahetama jne?
Märkasin, et mõned kirjutavad, et vitaral on huubid. Äkki keegi seletaks natuke rohkem lahti seda mõistet?
Tänan!
Sai käidud üks kord soos ning kui seal jäin kinni, märkasin, et tal polegi pidev nelik vaid rattad veavad vastavalt pidamisele. Jäi selline mulje nagu võtab kahte korraga. Isa väidab, et kui lülitada nelikveo sisse siis peaks vedama 3 ratast kogu aeg, pinnast olenemata. ( Ei oskanud märgata, kas soos oli ka nii). Hiljem uurisin, et esiratta trumli otsa peale on kirjutatud lock ja free. Kuidas see toimib? ( kas saan välja keerata vedamise vastavalt poolele?
Kuidas ma saaks veel ta ehitada nii, et kui lülitan nelikveo kabiinist sisse, siis veaks kogu aeg neli ratast. Mis ma välja peaks vahetama jne?
Märkasin, et mõned kirjutavad, et vitaral on huubid. Äkki keegi seletaks natuke rohkem lahti seda mõistet?
Tänan!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Alustaks esmalt sellet mis aasta mudeliga tegu on.
Kõik vanemad Vitara ja Grand Vitara mudelid olnud LÜLITATAVA nelikveoga.
Sinu atoal peks olema 2 diferentsiaali ja mõlemad lahtised ning sildades.
Tagaveogo sõites on sul maastilul 1WD auto, lülitades nelikveo, lukustatakse sul kardaanid jäigalt läbi vahekasti ja sul saab olema 2WD sõiduk.
Kui nüüd soovid endale 3WD või 4WD sõidukit, siis tuleb taga- ja esilsilda diferentsiaali lukusti osta.
Samas pean mainima, et need on üsna kallid ja palju parema ja odavama efekti annvad korralikud maastikurfehvid ning (elektri)vints nina peal. Lisaks ka asjakohane sõidukoolitus.
HUB-id e rummulukud võimaldad sul lukustada või vabastada esisilladiferentsiaaalide ja pooltlgede "tühjalat" kaasa vedamise ,kui sõidetakse vaid tagaveoga.
Lisaks tasub lugeda:
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=15
Millises Eesti nurgas sa muidu pesitsed?
Kõik vanemad Vitara ja Grand Vitara mudelid olnud LÜLITATAVA nelikveoga.
Sinu atoal peks olema 2 diferentsiaali ja mõlemad lahtised ning sildades.
Tagaveogo sõites on sul maastilul 1WD auto, lülitades nelikveo, lukustatakse sul kardaanid jäigalt läbi vahekasti ja sul saab olema 2WD sõiduk.
Kui nüüd soovid endale 3WD või 4WD sõidukit, siis tuleb taga- ja esilsilda diferentsiaali lukusti osta.
Samas pean mainima, et need on üsna kallid ja palju parema ja odavama efekti annvad korralikud maastikurfehvid ning (elektri)vints nina peal. Lisaks ka asjakohane sõidukoolitus.
HUB-id e rummulukud võimaldad sul lukustada või vabastada esisilladiferentsiaaalide ja pooltlgede "tühjalat" kaasa vedamise ,kui sõidetakse vaid tagaveoga.
Lisaks tasub lugeda:
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=15
Millises Eesti nurgas sa muidu pesitsed?
Viimati muutis Landy, T Juul 28, 2009 9:25 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 21
- Liitunud: T Juul 14, 2009 8:55 am
- Asukoht: Tartu Haaslava vald
Aastaks 94, ning asun Tartumaal haaslava vallas
MikkM: Kuidas sul summuti on paigutatud. Täna endal sõitsin summuti katki kui käisin ronimas maja juures olevas mulla hunnikus. Muidu tuli summuti tagant välja, kuid nüüd mõtlen kuidas ümber teha, et ei sõidaks uuesti katki, kui kuskil mägisemas kohas ronin.
MikkM: Kuidas sul summuti on paigutatud. Täna endal sõitsin summuti katki kui käisin ronimas maja juures olevas mulla hunnikus. Muidu tuli summuti tagant välja, kuid nüüd mõtlen kuidas ümber teha, et ei sõidaks uuesti katki, kui kuskil mägisemas kohas ronin.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tasub enda profiili kirja panna, sii teistel lihtsam aidata. Tasub ühendust võtta Tartu offroadklubi inimestega. Saad neilt kindlasti nii sõidukoolitust, kui hüva nõu auto maastikukindlamaks tegemiseks.kiljotiin kirjutas:Aastaks 94, ning asun Tartumaal haaslava vallas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4476
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Alustuseks mine jah TORK-ist läbi, tükki küljest ei võta ju.
Ise ka sinnapoole pöördusin ühe murega mis oli autol ostes küljes, mis sai ka seal lahenduse.
Lisaks võid arvatavasti pöörduda ka topauto Allani poole, aitas mind elementaarsete asjadega alguses, tal endal ka vitara muidu (uuem vähe).
Kui enda auto metsakonditsiooni saan sügise alguseks, siis võime chero meestele seltsi minna raketibaasi
Ise ka sinnapoole pöördusin ühe murega mis oli autol ostes küljes, mis sai ka seal lahenduse.
Lisaks võid arvatavasti pöörduda ka topauto Allani poole, aitas mind elementaarsete asjadega alguses, tal endal ka vitara muidu (uuem vähe).
Kui enda auto metsakonditsiooni saan sügise alguseks, siis võime chero meestele seltsi minna raketibaasi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4476
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Täitsa OT juba - aga pole sealkandis eriti Cherosid nähtud juba jupimat aega - enamasti on nad ära lagunenuvad või vahetatud maasturi vastuMikkM kirjutas:Kui enda auto metsakonditsiooni saan sügise alguseks, siis võime chero meestele seltsi minna raketibaasi
(Mõni üksik Grand veel liigub)
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- sammal.habe
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Dets 19, 2005 3:49 pm
näed siis. vurab minugi Vitara (soft-top, 96) sama valla teedel aeg-ajalt. ja mured on kangesti tuttavad.
loodetavasti hetkel keevitab kohalik külasepp summuti tagumist otsa, mille metsaveorööbastes ukerdades tagant ära kiskusin - ja nipetnäpet veel.
minu autol on 1 tore väikene käigukang, millele on kirjutatud 4H ja 4L jne. mulle on jäänud mulje, et selle kangi abil saangi ma neliveo toimima. kas ma olen millestki valesti aru saanud eelkirjutajate sissekannete taustal? on seal midagi veel, mida peaks teadma/tähele panema?
kui piinarikas Vitara tõste oleks ja mis suurusjärgus summasid peaks selleks varuma?
loodetavasti hetkel keevitab kohalik külasepp summuti tagumist otsa, mille metsaveorööbastes ukerdades tagant ära kiskusin - ja nipetnäpet veel.
minu autol on 1 tore väikene käigukang, millele on kirjutatud 4H ja 4L jne. mulle on jäänud mulje, et selle kangi abil saangi ma neliveo toimima. kas ma olen millestki valesti aru saanud eelkirjutajate sissekannete taustal? on seal midagi veel, mida peaks teadma/tähele panema?
kui piinarikas Vitara tõste oleks ja mis suurusjärgus summasid peaks selleks varuma?
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 21
- Liitunud: T Juul 14, 2009 8:55 am
- Asukoht: Tartu Haaslava vald
Üks nendest kas 4h või 4L peaks olema aeglustiga ja ilma aeglustita. Kuid ma võin eksida!sammal.habe kirjutas:näed siis. vurab minugi Vitara (soft-top, 96) sama valla teedel aeg-ajalt. ja mured on kangesti tuttavad.
loodetavasti hetkel keevitab kohalik külasepp summuti tagumist otsa, mille metsaveorööbastes ukerdades tagant ära kiskusin - ja nipetnäpet veel.
minu autol on 1 tore väikene käigukang, millele on kirjutatud 4H ja 4L jne. mulle on jäänud mulje, et selle kangi abil saangi ma neliveo toimima. kas ma olen millestki valesti aru saanud eelkirjutajate sissekannete taustal? on seal midagi veel, mida peaks teadma/tähele panema?
kui piinarikas Vitara tõste oleks ja mis suurusjärgus summasid peaks selleks varuma?