1. leht 1-st

Samuraile keevislukk

Postitatud: R Mär 27, 2009 4:21 pm
Postitas karli
Kas keegi on esisilda keevisluku teinud? Leidsin foorumist igasugu jutte tagasilla keevislukust, kuid kuna mul vaja autoga ka liikuda maanteel siis ei tahaks tagumist silda jäädavalt lukustada. Igasugune sellekohane info teretulnud.

Postitatud: R Mär 27, 2009 5:31 pm
Postitas Landy
Sa arvad, et lukus esisilaga saab paremini? :shock: :?: :roll:

Postitatud: R Mär 27, 2009 5:32 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Landy kirjutas:Sa arvad, et lukus esisilaga saab paremini? :shock: :?: :roll:
hubid saab ju lahti keerata

Postitatud: L Mär 28, 2009 10:16 am
Postitas tarmo
Endal oli ka selline plaan millalgi, kui stock samuraiga sai sõidetud. Kui hubid olemas, siis jah - saab ju lahti keerata. Aga suurim mure on vastupidavus. Ei usu, et originaalpüsikad kestaks nii 413-l, kuid ammugi mitte 410-l (millel nad ka niisama kergelt purunevad).
Custom poolteljed ja tugevdatud (võruga) püsikad - siis miks mitte vast?

Postitatud: L Mär 28, 2009 11:20 am
Postitas rommi
No olgem ausad, keevislukk samurai esisillas pole väga mõistlik - varem või hiljem hakkab sealt raksatusi kostuma :lol:

Postitatud: R Nov 20, 2009 5:13 pm
Postitas karli
Enam ei ole vaja maanteedel ka nii palju kulgeda, kuidas peab vastu tagasild, kui see lukku keevitada? Rehvid siis edaspidi 31 tolli.

Postitatud: R Nov 20, 2009 9:07 pm
Postitas tarmo
karli kirjutas:Enam ei ole vaja maanteedel ka nii palju kulgeda, kuidas peab vastu tagasild, kui see lukku keevitada? Rehvid siis edaspidi 31 tolli.
Kuna SJ410-l pidas täiesti ausalt võistlustele vastu, siis usutavasti peaks sinu SJ413-l seda enam pidama.

Re: Samuraile keevislukk

Postitatud: R Mär 07, 2014 9:50 am
Postitas mudahuligaan
Tere!

Ma ise mõtlesin sama, eest ja tagant kokku keevitada.. tegemist on siis sj413. Kui esisilda kasutada ainult siis kui juba hädas oled. Minul maanteel on päris pikk juramine mustamäelt Männikule või Tõdvale. Kardan siiski ülekõige sildade tervise üle ega nad praegugi ei tea mis heas korras on. Hetkel pole mitte ühtegi lukku, "saab hakkama" aga kinni istun suhteliselt tihti. kuidas lukustatud esisillaga keeramine peaks välja nägema, mudas ei tohiks probleemi tekkida? Mis esimesena minema hakkab? Kui kalliks võib minna?

Kuidas samurai vahekast üldse ehitatud on? Kas ta veab korraga mõlemat silda? Vahekast sellisele pingele vastu ka peab?

Re: Samuraile keevislukk

Postitatud: R Mär 07, 2014 11:53 am
Postitas Tarmu
Mina enda Rockyl keevitasin esimese kinni ja reguleerisin edaspidi asja manuaalsete hubidega. Oli hea küll ,kuid kui sisse unustad siis sõidad ka vaid otse. Ratas ka all muidugi 12,5x33".
Paldiskis ronides suutsin ka muidugi sellest keevislukust jagu saada(satiked lendasid tükkideks)
Nüüdsest on esisillaski nagu tagasillas LSD differ. Päris hea tundub vähemalt niikaua kuni töötab !

Re: Samuraile keevislukk

Postitatud: R Mär 07, 2014 12:23 pm
Postitas mudahuligaan
Aga kui taga on keevis lukk, siis auto otse ei hakka sõitma? Ma saan aru kui asfaldi peal hakkab järgi lohistama teine ratas aga kas libeda pinna peal auto üldse pöörab või lihtsalt pöörde raadius väheneb?

Re: Samuraile keevislukk

Postitatud: R Mär 07, 2014 4:26 pm
Postitas enx
Ainuüksi lukus tagasillaga pöörderaadius suureneb palju, kui veel esisild ka lukus siis ikka ei taha keerata üldse, võrreldes vabade diffritega.
Unusta see esimene keevislukk ära, püsikaid hakkab nagu leiba minema.