Samuraile keevislukk

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Samuraile keevislukk

Postitus Postitas karli »

Kas keegi on esisilda keevisluku teinud? Leidsin foorumist igasugu jutte tagasilla keevislukust, kuid kuna mul vaja autoga ka liikuda maanteel siis ei tahaks tagumist silda jäädavalt lukustada. Igasugune sellekohane info teretulnud.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Sa arvad, et lukus esisilaga saab paremini? :shock: :?: :roll:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Landy kirjutas:Sa arvad, et lukus esisilaga saab paremini? :shock: :?: :roll:
hubid saab ju lahti keerata
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Endal oli ka selline plaan millalgi, kui stock samuraiga sai sõidetud. Kui hubid olemas, siis jah - saab ju lahti keerata. Aga suurim mure on vastupidavus. Ei usu, et originaalpüsikad kestaks nii 413-l, kuid ammugi mitte 410-l (millel nad ka niisama kergelt purunevad).
Custom poolteljed ja tugevdatud (võruga) püsikad - siis miks mitte vast?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

No olgem ausad, keevislukk samurai esisillas pole väga mõistlik - varem või hiljem hakkab sealt raksatusi kostuma :lol:
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas karli »

Enam ei ole vaja maanteedel ka nii palju kulgeda, kuidas peab vastu tagasild, kui see lukku keevitada? Rehvid siis edaspidi 31 tolli.
Nii Saani mudimas
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

karli kirjutas:Enam ei ole vaja maanteedel ka nii palju kulgeda, kuidas peab vastu tagasild, kui see lukku keevitada? Rehvid siis edaspidi 31 tolli.
Kuna SJ410-l pidas täiesti ausalt võistlustele vastu, siis usutavasti peaks sinu SJ413-l seda enam pidama.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
mudahuligaan
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: E Sept 10, 2012 8:23 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Samuraile keevislukk

Postitus Postitas mudahuligaan »

Tere!

Ma ise mõtlesin sama, eest ja tagant kokku keevitada.. tegemist on siis sj413. Kui esisilda kasutada ainult siis kui juba hädas oled. Minul maanteel on päris pikk juramine mustamäelt Männikule või Tõdvale. Kardan siiski ülekõige sildade tervise üle ega nad praegugi ei tea mis heas korras on. Hetkel pole mitte ühtegi lukku, "saab hakkama" aga kinni istun suhteliselt tihti. kuidas lukustatud esisillaga keeramine peaks välja nägema, mudas ei tohiks probleemi tekkida? Mis esimesena minema hakkab? Kui kalliks võib minna?

Kuidas samurai vahekast üldse ehitatud on? Kas ta veab korraga mõlemat silda? Vahekast sellisele pingele vastu ka peab?
Samurai 1.6
Kasutaja avatar
Tarmu
Rock Crawler
Postitusi: 641
Liitunud: R Mär 07, 2008 9:49 am
Asukoht: Laulasmaa
Kontakt:

Re: Samuraile keevislukk

Postitus Postitas Tarmu »

Mina enda Rockyl keevitasin esimese kinni ja reguleerisin edaspidi asja manuaalsete hubidega. Oli hea küll ,kuid kui sisse unustad siis sõidad ka vaid otse. Ratas ka all muidugi 12,5x33".
Paldiskis ronides suutsin ka muidugi sellest keevislukust jagu saada(satiked lendasid tükkideks)
Nüüdsest on esisillaski nagu tagasillas LSD differ. Päris hea tundub vähemalt niikaua kuni töötab !
Rocky(peer) Viis Kolm Neli Kaks Seitse Kuus Null Üks

http://tr-trans.eu/
Kasutaja avatar
mudahuligaan
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: E Sept 10, 2012 8:23 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Samuraile keevislukk

Postitus Postitas mudahuligaan »

Aga kui taga on keevis lukk, siis auto otse ei hakka sõitma? Ma saan aru kui asfaldi peal hakkab järgi lohistama teine ratas aga kas libeda pinna peal auto üldse pöörab või lihtsalt pöörde raadius väheneb?
Samurai 1.6
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Samuraile keevislukk

Postitus Postitas enx »

Ainuüksi lukus tagasillaga pöörderaadius suureneb palju, kui veel esisild ka lukus siis ikka ei taha keerata üldse, võrreldes vabade diffritega.
Unusta see esimene keevislukk ära, püsikaid hakkab nagu leiba minema.
Sämmy Offroad Team
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”