Jimni tõste
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Jimni tõste
EDIT: Teema poolitatud RMK autode teemast.
Jah, see Jimnyde armee on ka meile garaazi jõudnud. Antud isend oli küll kenas olukorras ja veel asisemaks läks peale väikest tõstet, mis me Veikoga sinna paigaldasime:
Jah, see Jimnyde armee on ka meile garaazi jõudnud. Antud isend oli küll kenas olukorras ja veel asisemaks läks peale väikest tõstet, mis me Veikoga sinna paigaldasime:
Viimati muutis jr, P Jaan 11, 2009 12:35 am, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Trail Master +50mm vedrud ja Stage II amordid, mis on natuke pehmemad Trail Masteri amordid kuid siiski väga jäigad reaalsuses. Boonusena läks roolisüsteemi mõnusalt priske ja jäik Trail Masteri rooliamort. Tulemus kokku sai väga hea. Autoga võib suhteliselt hulluks ebatasasel ja auklikul teel minna, ilma et läbi lööks. Samuti laseb jäik rooliamort ka ilusti kontrast välja keerata, kui masin käest läheb, samas silub tee ebatasasused ilusti välja. Alla läksid 235/75/15 BFG AT rehvid. Ette nina peale läheb veel vints koos "remote" puldiga. Kui masin valmis, siis ka pikemalt juttu. Kogu sellise "Bundle" peale tuleb meil eripakkumine, kui masin lõplikult valmis ning me oleme 100% selle lahenduse toimivuse ära proovinud.
+372 5028488
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Siit postist: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=15334 leiate pildid kuidas see masin metsas sõitis.
Ausalt,mina olen rahul.Maanteel piisavalt jäik(omanik arvab,et pehmem kui orginaal vedrudega) ja metsas väga hea silla käiguga.Vedru ja amordi kombo töötab kenasti.235/75R15 rehv ei käi ka üheskis asendis kuhugile vastu.
Veiko
Ausalt,mina olen rahul.Maanteel piisavalt jäik(omanik arvab,et pehmem kui orginaal vedrudega) ja metsas väga hea silla käiguga.Vedru ja amordi kombo töötab kenasti.235/75R15 rehv ei käi ka üheskis asendis kuhugile vastu.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Ühesõnaga ma saan aru niipidi et see tõste mingeid "lihttõste" limiite veel ei kompa ja castorit, panhardi vardaid ega midagi pole vaja tuunida? Väljamaa allikad on ses suhtes nii ja naa - osad väidavad et +50mm korral peaks juba "täislaksu" peale minema, osad et mitte. Ise ma natuke "ralli miis", ja see juhitavuse aspekt on üsna tähtis aspekt...
Mis see lõbu maksab ka, nii vintsita kui vintsiga?
Mis see lõbu maksab ka, nii vintsita kui vintsiga?
60kW/110Nm/AWD+RWD/LR & 191kW/380Nm/FWD/LSD
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17321
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tehnonõuded:
[RTL 2006, 84, 1537 – jõust. 4.12.2006]
Kood 102. Registreerimismärk
2) registreerimismärk peab olema loetav hajutatud päevavalguse korral vähemalt 40 m kauguselt ja pimeda ajal, nõuetekohase registreerimismärgi valgustusega, vähemalt 25 m kauguselt;
3) M ja N kategooria sõidukil peab üks registreerimismärk olema kinnitatud sõiduki esiosale ja teine direktiivi 70/222/EMÜ kohaselt sõiduki tagaosale.
4) sõidukeil, mille registreerimismärgi kinnituskoht ei sobi standardikohasele registreerimismärgile, võib kasutada lisakinnitusvahendeid ja paigutada valgusteid nii, et oleks tagatud tagumise registreerimismärgi loetavus;
-----------
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Eesmine registreerimismärgi asukoht.
ARK ametnike poolt infopäeval väljaöeldud seisukoht on: "Pange kuhu tahate auto esiosale peaasi, et oleks täidetud seadusega etteantud nõuded ja tuuleklaasi taha panna ei tohi.
--------------------
Kui poitseinik just alla meetri mees pole, siis on nõuded täidetud.
ja NÕUKOGU DIREKTIIV 70/222/EMÜ käitleb vaid tagumist numbrimärki
[RTL 2006, 84, 1537 – jõust. 4.12.2006]
Kood 102. Registreerimismärk
2) registreerimismärk peab olema loetav hajutatud päevavalguse korral vähemalt 40 m kauguselt ja pimeda ajal, nõuetekohase registreerimismärgi valgustusega, vähemalt 25 m kauguselt;
3) M ja N kategooria sõidukil peab üks registreerimismärk olema kinnitatud sõiduki esiosale ja teine direktiivi 70/222/EMÜ kohaselt sõiduki tagaosale.
4) sõidukeil, mille registreerimismärgi kinnituskoht ei sobi standardikohasele registreerimismärgile, võib kasutada lisakinnitusvahendeid ja paigutada valgusteid nii, et oleks tagatud tagumise registreerimismärgi loetavus;
-----------
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Eesmine registreerimismärgi asukoht.
ARK ametnike poolt infopäeval väljaöeldud seisukoht on: "Pange kuhu tahate auto esiosale peaasi, et oleks täidetud seadusega etteantud nõuded ja tuuleklaasi taha panna ei tohi.
--------------------
Kui poitseinik just alla meetri mees pole, siis on nõuded täidetud.
ja NÕUKOGU DIREKTIIV 70/222/EMÜ käitleb vaid tagumist numbrimärki
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi